Skocz do zawartości

głośnik 20cm 8-10l closed


Rekomendowane odpowiedzi

http://amp-performance.de/532-Alpine-MRV-T300.html

Twój z tego co pamiętam był jeszcze deczko mocniejszy :)

No nie wiem.

 

RMS power (at 14.4V, 20Hz—20kHz)
Per channel into 4 ohms ............................................................. 50W x 4 (0.08% THD)
Per channel into 2 ohms ............................................................... 60W x 4 (0.3% THD)

Bridged 4 ohms ....................................................................... 120W x 2 (0.3% THD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No nie wiem.

 

RMS power (at 14.4V, 20Hz—20kHz)
Per channel into 4 ohms ............................................................. 50W x 4 (0.08% THD)
Per channel into 2 ohms ............................................................... 60W x 4 (0.3% THD)

Bridged 4 ohms ....................................................................... 120W x 2 (0.3% THD)

Ale czego nie wiesz ?? Ten link to bezpośrenie testy Mrv-t300 ma podane w manualu 100W  mostku więc twój na papierze jest mocniejszy , gdzieś pamiętam był pomiar na 205W rms , ale nie mogę znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ważna jest produkcja. Były made in japan i bodajże china ;). Niestety nie mam japan :). Jak znajdziesz test mojego modelu to podeślij. Pamiętam coś że alpine robiłpomiar każdej sztuki i wyniki powinny być na naklejce pod spodem u mnie z tgo co pamiętam tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jednak zdjąć ten filc i zobaczeć co jest pod spodem. Może się okazać tak ja w moim przypadku ze jest pomiędzy konstrukcja auta a poszyciem blotnika wielki otwór w którym jeśli go wykożystasz w skrzyni spokojnie zmieści ci sie tam bardzo duży magnes. U mnie ta przestrzeń miała ok 3-4l więc sporo.

 

A wtedy nie będziesz skazany na super płaskie suby

 

To tak nie zadziała - albo zbierasz odlew na fabrycznym boczku albo integrujesz z nim klejonkę po usunięciu jego częsci.

A tutaj Grzesiu jako ciekawostka :wink: . U mnie ani nie był robiony odzew na boczku ani pózniej nie był zintegrowany :D ani żadna fabryczna część boczka nie została zdewastowana :D

 

No ale wyjątek może potwierdzać regułę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tak bardzo się przejmujesz rezonansami a koniecznie chcesz coś z marketu Obi, Casto, Leroy to kup sobie kilka cienkich i grubszych Hdf i Pilśniuwek plecówek i połącz je żywicą przezbrajając matą z włóknem :D tyle warstw żeby ci wyszło łącznie ok 25-30 mm.

 

Rezonanse trochę pouspokajasz a przy tym będzie mega sztywno :D:hyhy:  :hyhy: :hyhy:  



tyle ze trochę więcej roboty :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak nie zadziała - albo zbierasz odlew na fabrycznym boczku albo integrujesz z nim klejonkę po usunięciu jego częsci.

 

Ja u siebie po wyjęciu całego boku z fabrycznego filcu miałem więcej o  kilka dobrych centymetrów, inaczej skrzynka zaczepiałaby o zawias klapy bagażnika. Poza tym zdejmując filc, było mi łatwiej zaplanować na fabrycznych otworach technologicznych b.stabilne mocowanie całego odlewu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...