lklukasz Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 dla mnie cały zarząd do zwolnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@rtek Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Napewno kilka osób fikneło z taboretu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 poczekajmy do jutra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeronimo Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Kolejna ciekawostka. Poniżej (podobno) autentyczna treść komunikatu jaki otrzymali pracownicy BOK NC+ KOMUNIKATY[2013-04-11 19:25] Wywiad Prezesa nc+ uzupełnienie informacji1. KONTAKT ABONENTA ZMIGROWANEGO DO NC+ / KTÓRY ZAMÓWIŁ NOWĄ UMOWĘ W NC+Jeżeli skontaktuje się z Tobą Abonent, który skorzystał z oferty nc+ tylko z powodu chęci uniknięcia automatycznej migracji lub podpisał nową umowę: informuj, że przygotowaliśmy dla niego, jako jednego z pierwszych Abonentów nc+ specjalny prezent. Będzie on nadawany automatycznie lub na życzenie (np. przy pakiecie Platinum). Za dodatkowe oferty Abonent nie poniesie żadnych opłat.2. WSTRZYMANIE AUTOMATYCZNEJ MIGRACJIProces automatycznej migracji został wstrzymany.Każdy Abonent, który posiadał 04 kwietnia 2013 nPremium otrzyma dostęp do pełnej oferty (6 kanałów) Canal+ w ramach dotychczasowych opłat. Dostęp będzie do końca okresu umowy lub do momentu wyłączenia assetu nPremium w Siebel. Abonenci, którzy zostali już zmigrowani do Canal+ Silver i Canal+ Gold będą mieć dostęp do pełnej oferty (6 kanałów) Canal+ w ramach dotychczasowych opłat zgodnie z posiadaną ofertą migracyjną.Opłaty za pełną ofertę Canal+ będą naliczana tak jakby Abonent miał nPremium. Jeżeli np. kończy się okres promocyjny za 9,90 zł to opłata zmienia się na 35 zł.3. WSTRZYMUJEMY CAŁKOWICIE SPRZEDAŻ PAKIETU ALL INCLUSIVEZaproponuj oferty wynikającej z upsell.4. ZASADY UPSELL POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN - NIE PROPONUJEMY UPSELLU DLA UMÓW NIEZMIGROWANYCH.5. AKTYWNIE SPRZEDAJEMY OFERTY MIGRACYJNE DLA KLIENTÓW, KTÓRZY NIE MIELI NPREMIUM 04.04.2103 I DLA TYCH, KTÓRYM KOŃCZY SIĘ OKRES PROMOCYJNY NA OPCJE DODATKOWE LUB OKRES PROMOCYJNY NA PROMOCJĘ GŁÓWNĄ.6. PAMIĘTAJ O POWSTRZYMANIU REZYGNACJIZawsze sprawdź czy Abonent ma złożoną rezygnację na koncie. Jeżeli tak poinformuj go o zmianach i zachęć do pozostania z NC+. Każdy taki przypadek to dodatkowe 10 PLN do twojej premii.7. POWRÓT DO OFERT Z PRZED MIGRACJIJeżeli Abonent będzie chciał wrócić do oferty sprzed migracji jest taka możliwość. W pierwszej kolejności zachęć go do pozostania w obecnej ofercie i poinformuj, że dostanie dodatkowy element oferty. Jeżeli nie będzie zainteresowany wpisz dane do Abonenta do formatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Ja też dostałem list, dzwoniłem na infolinię zaproponowali pakiet za 79 zł.Płaciłem 59 zł, powiedziałem, że napisze wypowiedzenie.Pani powiedziała OK i podziękowała za telefon... Pfff... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Ciekawe co bedzie ze mną?Mi umowa skończyła sie 1 rok i 4 miesiące temu.Jadę na jakiejś starej ofercie za 99zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 jest oficjalny list od nich... Wydaje sie ze internet i pl społeczenstwo pokazało siłe Wlasnie ze sluzbowego staram sie dodzwonic do BOK, ale nie ma tak łątwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeronimo Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 To pojawiło się dzisiaj na stronie internetowej NC+ List do Abonentów2013-04-12Drodzy Abonenci,Tworząc nową platformę nc+ chcieliśmy dostarczyć Wam i Waszym bliskim rozrywkę na najwyższym poziomie. Zakładaliśmy, że nasza nowa oferta oraz możliwie szybki dostęp do poszerzonych pakietów nc+ najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych Klientów.Reakcja wielu z Państwa uświadomiła nam, że nasze założenia były błędne i rozminęły się z Waszymi oczekiwaniami. Bardzo przepraszamy.Chcemy jednocześnie zapewnić, że wzięliśmy sobie do serca Wasze sugestie. Ich bezpośrednim efektem jest szereg radykalnych zmian w naszej ofercie, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym i nie wymagają podejmowania przez Was jakichkolwiek działań.> Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom. Oznacza to, że warunki Państwa umowy pozostają bez zmian, aż do końca jej trwania.> Klienci, którzy dysponowali dostępem do starych kanałów CANAL+ i nPremium HD otrzymują dostęp do całej rodziny 6 nowych programów nc+: CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Family HD, CANAL+ Family2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film2 HD na warunkach obecnej umowy.> Klienci platformy n otrzymują dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, Kuchnia+ HD, DOMO+ HD, Planete+ HD, teleToon/Hyper+ HD na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.).> Klienci CYFRY+ otrzymują dostęp do kanału nSport HD, zawierającego transmisje m.in. z meczów Ligi Mistrzów UEFA,T-Mobile Ekstraklasy, a także żużlowej ENEA Ekstraligi na warunkach obecnej umowy.Ponadto proponujemy Państwu:> Dodatkowe opcje, takie jak HBO, Cinemax, Filmbox, Multiroom, nc+ GO oraz usługi VOD, każdy Abonent będzie mógł zamówić za dodatkową opłatą przy dowolnym pakiecie z nowej oferty nc+.> Wszyscy dotychczasowi Abonenci nPremium oraz Canal+ pasjonujący się rozgrywkami T-Mobile Ekstraklasy będą mogli wybrać specjalny pakiet „Ekstraklasa” w momencie przedłużenia ich umowy. W ramach tego pakietu uzyskają dostęp do transmisji ze wszystkich meczów Ekstraklasy, a także 20 podstawowych kanałów tv, w cenie ich obecnego abonamentu.Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzenia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+. W tym celu prosimy o kontakt z nami.Cenimy lojalność Abonentów, którzy są z nami od lat i dołożymy wszelkich starań, żeby oferty składane po zakończeniu obecnych umów możliwie najlepiej odpowiadały Państwa oczekiwaniom.Wszystkie Wasze wypowiedzi i komentarze są dla nas niezmiernie ważne. Dzięki nim wiemy, że nasza platforma nie jest Wam obojętna. Głęboko wierzymy, że nasza oferta programowa usatysfakcjonuje Państwa i będą Państwo zadowoleni z decyzji o pozostaniu z nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 raczej bedziesz musiał wybrac nowy "eelastyczny" pakiet dla siebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeronimo Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Właśnie wskoczył nowy cennik http://files.tinypic.pl/i/00365/c3mobw5f4x00_t.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Platinum za 99 pln na 18 m-cy + HBO do konca roku za darmo. Szwagrowi zaproponowali Gold za 79 pln ze wszystkimi Canal'ami przez caly okres trwania umowy. Nie jest źle, co nie oznacza ze mogloby byc lepiej. Platinum za 99 pln na 18 m-cy + HBO do konca roku za darmo. Szwagrowi zaproponowali Gold za 79 pln ze wszystkimi Canal'ami przez caly okres trwania umowy. Nie jest źle, co nie oznacza ze mogloby byc lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Platinum za 99 pln na 18 m-cy + HBO do konca roku za darmo. Szwagrowi zaproponowali Gold za 79 pln ze wszystkimi Canal'ami przez caly okres trwania umowy. Nie jest źle, co nie oznacza ze mogloby byc lepiej. To już chyba powodów do narzekań nie ma? Szkoda ,że tak późno się zreflektowali, sporo ludzi im uciekło zdenerwowanych postępowaniem.Ale wykonali duży ruch na plus, możliwość pozostania na starych warunkach do końca podpisanej starej umowy, zmiana pakietów, obniżka cen, nie markowali mini zmian a je zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 No to moge spac spokojnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 No i Ja z nc+ odpadłem. Niby postąpili normalnie robiąc krok w stronę klienta, ale jak dla mnie nie we wszystkich aspektach im się to udzieliło. Zadzwoniłem i wypytałem i niby wszystko ok, ale jak doszedłem do wniosku już, że mogę zostać z nimi na starych warunkach to tknęło mnie, że i tak większości teraz nie oglądam bo nie mam kiedy to zmienię pakiet na mniejszy i tu Pani uprzejmie mnie poinformowała, że nie ma takiej opcji i albo zostaję jak jest albo wcale, w związku z tym wysłałem rezygnację i trzeba się do czegoś nowego przyczepić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Jak powiedziałem pozostawiłem wypowiedzenie, nie wycofałem sie z odejscia, zostałem na starych warunkach, podpisałem umowe z N w grudniu i to mi pasowało... Dziś dzwoni do mnie pani i oferuje przejscie na nc+, canale plius całe na 12 miechów, multiroom za 10zł i silver za 45zł... 14zł mniej niz płace teraz... No i dobre to mi sie podoba, chyba wyciagneli wnioski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuzel506 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zmieniły się pakiety jak i cennik, a kto podpisał umowę 2-3 miesiące przed połączeniem się N i C+ mogą zostać na stałych warunkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ja zostałem na starych warunkach mimo, ze moja umowa skończyła sie juz 1 rok i 5 miesięcy temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 ja tez zostałem na starych ale nie anulowałem wypowiedzenia i zatarabanili z oferta abym sier nie wycofywał, za ta kase mi pasuje...I najwazniejsze ze nie na zadne 18 miesiecy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 a mi tam w sumie na te 18 miesięcy pasuje. Powiem Wam, że jak co 11 miesięcy mam się rozglądać za ewentualną zmianą dostawcy to krew mnie zalewa..... to gdybanie, szukanie, porównywanie, często nie warte to zachodu, a tak.... podpisany cyrograf na półtora roku i mam wsio w tyłku przez ten czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Akurat w nc+ dłuższa umowa, dla niektórych, to może być argument "za" bo ich polityka przwiduje że przy każdym przedłużaniu umowy, aby zachować dotychczasowy pakiet, trzeba będzie dopłacać, oczywiście oczy będą mydlić jakimis tam nowymi kanałami itp. itd. a ugną się dopiero jak w systemie pojawi im się info o rozwiązaniu umowy ale ile to będzie czasu i nerwów kosztowało to każdy wie, a oni liczą na to że większość będzie chciała sobie tego czasu i nerwów oszczędzić - dopłacając. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@rtek Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 http://biznes.newsweek.pl/uokik--11-milionow-kary-dla-nc,103949,1,1.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeronimo Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 NC+ wprowadzając swoje zmiany chciało uniknąć kary ale urząd nie odpuścił i dowalili chyba max co mogli.Pytanie tylko mi się nasuwa - i po co to im to było ? Nie można było po prostu poważnie potraktować polskiego klienta ?Nic się francuskie aroganciki nie uczą na błędach, kiedyś przerabiali mniej więcej to samo po przejęciu Wizji tv. ech ... szkoda słów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Mi teraz przed chwila wyłączyli sygnał. A miał być do 14, co za kutwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawa88 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Siema!Odkopiemy trochę kotleta.Czy ktoś zna temat prawny zawierania umowy przez tel?Sytuacja taka:Umowa wskoczyła na nowe warunki (tragiczne jak wszędzie), więc zadzwoniłem że kończę itp to dostałem cenę jak stara była. Ale na telefon, że umowa na 18 mc ma być. Ok niech dokumenty przyjadą itp. Nie przyjechały, nic nie podpisałem. Dzwonię do nich , bo jakiś czas temu była zmiana u nich chyba, nie mam tych kanałów co bym chciał. Odp : bo musi Pan mieć cały sport. No więc pytam się o wypowiedzenie. Odp: 3 mc i kara za zerwanie umowy.I teraz. Jakiej Umowy? nic nie podpisałem, a rozmowa na telefon to chyba nie umowa wg prawa. Na tej podstawie wpada kurier i daje umowę (tak inni robili, np plus). Jak to jest?? w wolny dzień lecę do rzecznika konsumenta, ale może jest odpowiedź prostsza i nie trzeba latać. Bo mam 55km do tego biura:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derek81 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Sława88 przede wszystkim to po zawarciu umowy telefonicznie masz chyba 7 czy 14 dni musisz sprawdzić na "spróbowanie" bo się nie znasz i możesz się wycofać, jak byś podpisał w placówce to nie można nic zrobić. to raz.2 nic nie podpisywałeś.3. Rozmowy są nagrywane, więc jeżeli konsultant Cię zapewnił że kurier z umową przyjedzie to już wprowadził Cię w błąd. Musisz doczytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.