Skocz do zawartości

Renault Laguna lll - auto M A X A M'a


Mehow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wg producentów produktów o takim zastosowaniu, na maskę powinno się przede wszystkim lepić specjalne pianki, mata może jako dodatek.

Na masce nie ma wiele do usztywniania, jest ona wystarczająco sztywna dzięki swojej konstrukcji.

Prawdopodobnie właśnie dlatego użyłem produktu dedykowanego do zastosowania na maskę :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej napisałeś, że założyłeś seryjne wygłuszenie na usztywnioną matą maskę, więc nie przeszło mi przez myśl podważanie autentyczności opisu.

Nigdzie nie pisałem o usztywnionej masce :)

Jedynie o nowej warstwie, na którą założyłem z powrotem fabryczne wygłuszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Bardziej zależało mi na poprawie przetwarzania najniższych rejestrów i to wydaje się, że nastąpiło.
Na ile duża jest zmiana pokaże dalsze śledztwo.
Finalne wnioski wyciągnę po zrobieniu brakującej klapy bagażnika.

 Czyli nie chwalisz dnia przed zachodem słońca :) Skoro została jeszcze klapa to i zostały też tylne drzwi, nie kojarzę abyś coś wcześniej z nimi robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie chwalisz dnia przed zachodem słońca :) Skoro została jeszcze klapa to i zostały też tylne drzwi, nie kojarzę abyś coś wcześniej z nimi robił.

Grzesiu, przede wszystkim najbliższe otoczenie suba.

Jak tylne drzwi to i podłoga, dach, słupki i cała reszta. Nie planuję.

Sam kufer przyniósł pozytywny efekt.

Masz Waść kombi :wink:  a to dużo blachii jest, która potrafi "zagrać" :P przypuszczam, że z biegiem czasu i za dach się weźmiesz... Tak sobie tylko przypuszczam :)

Kamil, moje dotychczasowe doświadczenia z fabrycznym wygłuszeniem w tym aucie (w sensie redukcji hałasu, nie rezonansów) wskazują na to, że niekoniecznie należy spodziewać się spektakularnych efektów.

Materiałów tłumiących jest dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello.

 

 

 


blachii jest, która potrafi "zagrać"

 

Nie wiem jak tam w L III   bo  u mnie klapa bagażnika to jakiś plastik.

Ale jak w moim temacie pisałem wytłumienie klapy przyniosło efekt pozytywny.

Bardziej zwarty dzwięk z suba. Warto dokończyć dzieło Marku  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w poprzednim aucie tylne drzwi zrobiłem plus klapę i różnicę na graniu suba pozytywną odebrałem. Trochę od drugiej strony robota poszła, potraktowałem te tylne drzwi jak dodatkowe komory rezonansowe - nie wiem czy moje podejście było słuszne ale uzyskany efekt był pozytywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tam w L III bo u mnie klapa bagażnika to jakiś plastik

Jutro powinny być fotki z prac.

Z tego co mi wiadomo, na klapie jest gruba warstwa filcopodobnego materiału.

 

Wnioskując po boczkach i dnie bagażnika, to nie wygłuszenie a wytłumienie rezonansów zmienia najwięcej w tym aucie, blachy grubość mają jednak dość symboliczną, nawet duża ilość przetłoczeń wiele nie zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo niepocieszony z tego powodu jestem.  :P

Patrząc na częstotliwość spotkań Marka z czasów gdy jego Panie były na miejscu, gdy wrócą,  to szybciej chyba ze zbierania butelek udałoby się kupić niż tych posłuchać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...