Skocz do zawartości

Po prostu OFF TOPIC


mastah22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Teraz pomysl sekunde... Wypijasz piwo, myslisz ze jestes gosc i wsiadasz za kółko, jestes pewny ze nikt Cie nie dopadnie bo cośtam, przewraca Ci sie na droge pijany przechodzien... Koles ginie... Pierdzisz w pasiak bez zawiasów, na celi trafiasz na pojebów i mimo ze dostałes rok kreca Ci taki film, tak dostajesz w kość ze ryja Ci beret, i zamiast przemyslec postepowanie zaczynasz sie krecic w kółko...

 

To nie fikcja tak sie dzieje, dzieje sie tak czesto dlatego ze nei ma miejsca (bo ktos pierdzi za durnote) i nie ma tak ze trafisz na celi na podobnych na siebiem. Koło sie zamyka a Ty z normalnego człowieka trafiasz na wolność przesiakniety pudłem i wydaje Ci sie ze jestes "bogiem"... Co pozniej gdy noga Ci sie powija po raz kolejny? Łagr, bicie itp?

 

Naprawde nie znacie takich którzy jak bumerang tam powracaja a kiedys byli przeciez normalnymi ludzmi? Znajomymi z podwórka?

 

Symetria :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienię trochę temat, bo muszę się pochwalić ;) 266tys. przebiegu, zero brania oleju i seryjnie 135KM, dziś taki wykresik rzucił (nie jest kolorowany etc. tylko temperatura niska, ale to N/A. Było dużo innych samochodów z kilku klubów, wyniki takie jak powinny być):

 

http://i.imgur.com/CjBPA.jpg

 

Oczywiście auto lekko dłubnięte, ale serio lekko no i w EW10J4 ciężko jest o każdego kunia :) To nie Honda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA w tym roku moja szrociarnie na zlocie hamowałem i wypluła 150kunia ze 174... Po 400kkm, to i tak niezle :D

 

Ja od 2,5 roku jeżdzę na innych mapach czipsa i jak z rok temu wyhamowałem auto to ... Moc ma fabryczną 142 PS (seria 140 PS) niutków 320(seria 290), strach pomyśleć ile by było na serii... :szok:

W zasadzie można powiedzieć ,że w moim przypadku przebieg uczynił tyle ,że chips ratuje sytuację o tyle ,że silnik trzyma dobrze "serię".

Ale jak wymienię na zdrowiznę albo zrobię generalkę jak ten klęknie to skorzystam z usług "Dr.Inż" dla innych znanych w światku audi jako "TO JA", chłopak bardzo ogarnięty w tej tematyce i zachwalany.

Wtedy powinno być 165-170 PS i w okolicach 350-360 niutków, więcej się nie da, bo turbina zaczyna nie wydalać i jest problem z drganiami wału (długi 5 cyl) i dwumasy.

A program jest robiony tak ,że w normalnej jeżdzie auto jedzie w trybie "eko" a dopiero jak chcesz buta to od pewnego zakresu jest dosypane węgla do piecyka.

 

ps.Ancy gratuluję tuningu, ciężko o spektakularne skoki w wolnossących silniczkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ancymon mniemam, że żwawo się zbiera. Wnętrze seria? Jakie koła masz?

 

daje radę, aczkolwiek jeździłem takim samym, tylko z turbo i 300KM/400Nm, to po tym już zawsze mój wolny będzie ;)

 

Teraz wnętrze jest seria z S16, będą fotele z RC jak znajdę w ludzkiej cenie :) waga w serii to 1050kg, teraz jest ~1080kg (jak ostatnio ważyłem było 1076kg), daje radę :) Kupię g-techa, to wrzucę 0-100km/h. Czasy niezłe, bo jeżdzę na seryjnych 15" (RC miał 17", S16/GTI/GT miał 15" w pierwszym roku produkcji a potem 16"). Najfajniej jest na II i III od 4000rpm :) Tak chodził niedługo po zakupie (na starych blachach jeszcze) w pojedynku z Ibizą (hamowane 194KM jeśli dobrze pamiętam). Do 80-100km/h równiutko :)Peugeot 206 S16 vs. Seat Ibiza 1.9TDI 190KM - YouTube

 

ps.Ancy gratuluję tuningu, ciężko o spektakularne skoki w wolnossących silniczkach.

 

dzięki, właśnie ten EW10J4 jest wyjątkowo oporny :) będzie lepiej, ja celuję w okolice 190KM/220Nm w tej chwili (celowałem w 170, ale pierwsze wyniki są obiecujące, a najważniejszy "tuning" czyli np. wałki, dopiero przede mną :) ).

Sporo daje lektura angielskich for, tam są mistrzowie zabawy z wolnossakami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ancymon kolego mam nadzieję ze się nie obrazisz ale powiedz mi proszę co Cię tak fascynuje w tych Peugot-ach ??? Moi wszyscy koledzy grzebia w Imprezach, Evo,Hondach,Bmw juz nie wspommne o Escorcie , nikt nie ma francuza i raczej śmieszy ich mówienie o tuningu w 206:)Dla mnie również jest to dziwne:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy chcą wycisnąć ostatnie soki z Morel Tempo - Ancymon z 206

 

Dobrze to ujales :rotfl: Tylko gdzie jest ta granica?? Mozna by podpiac Tempo pod F1 ale roznica komponentow i wsadzonej kasy jest nieadekwatna do uzyskanego efektu....Wolal bym pakowac w impreze wiedzac ze te auto jest bardziej rozwojowe..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli Cię śmieszy grzebanie w jakiejkolwiek marce samochodu, to nie obraź się, ale nie masz pojęcia o czym piszesz :) pośmiej się z kierowców rajdowych etc. bo też jeżdżą i grzebią w peżotach, citroenach, a nawet maluchach, od pucharowych 1.6 po wurce 206/207. Sorry ale nie ten poziom rozmowy, jeśli Cię to "śmieszy" :)

 

p.s: gdyby mnie było stać, to bym grzebał w STI a nie S16, ale to wydatki x10, a tyle nie zarabiam, mama też mi nie da... Miałem przyjemność jeździć samochodami, o których piszesz, coś tam wiem o grzebaniu w nich i ile to kosztuje. Jeśli Cię śmieszy grzebanie w tańszym aucie, to... pomijam już metkę "francuza", bo to już totalnie świadczy poziomie twojego laictwa w temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ancymon smieszy mnie ze nie umiesz czytać....A nawet jest to tragiczne...Pojechales mi jakbym Ci matkę i ojca akordeonem zaje...l a ja tylko zapytałem.To chyba świadczy jakim Ty jesteś cwaniakiem w tym temacie..

Nigdzie nie napisałem ze mnie to śmieszy tylko jest to dla nie nie wytłumaczalne i chciałem zebys mi wytłumaczył!!!!! Czy odrazu musi bys STI ?? Napisalem przykladowo.....Leo Why?????????????

 

P.s Teraz juz wiem jak sie czuja "nowi" pytajacy "jaka tuba do golfa" :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem być złośliwy. Żeby było jasne rozumiem postępowanie ancymona. Gdybym miał możliwość to walczyłbym z graniem w A8 a nie starym nissanie.

Trzeba go zapytać co jest dla niego ważniejsze - szybka jazda czy poprostu lubi sobie pogrzebać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo i ja tylko moje pytanie brzmi dlaczego akurat 206??? Stare Bmk-i , Impreze, Audi to rozumiem ale 206?? Ja tylko go pytalem co go tak fascynuje w 206 ?? Nie ma w tym absolutnie zadnej zlosliwosci...Maciek Tobie nie zalezy na " kuniach" tylko na graniu w aucie , mi rowniez.Ale jak by Ci zalezalo to kupil bys 206 czy stare 325 ?? Mi kiedys zalezalo to kupilem sobie S2 a chcialem RS6 tylko bylo 20 razy drozsze..Bo nie bylo mnie stac i nadal nie jest...

 

Moze napisze tak : Ancymon jaki potencjal drzemie w 206 ??? Moze sie skusze do kupna jesli zdolasz mnie przekonac :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...