Skocz do zawartości

Codzienne rozładowanie auta.


pawellaby
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

procedura odsiarczania aku jest mniejwiecej taka,napisze choc i tak tego nie zrobisz

 

ładuje sie aku prądem jedną dwudziestą(nie jedną dziesiątą)jego pojemnosci tak przez np 12 godzin.wylewasz cały elektrolit i wlewasz wode destylowaną do niego po czym znów go ladujesz tak samo.potem wylewasz wode zalewasz znów wodą i ładujesz .robisz to z 3-4 razy.po czy zalewasz elektrolitem i ładujesz.jesli ci sie udalo to sie ciesz jesli nie to kosz.szanse na uratowanie aku 25%

 

aha jesli zauważysz ze podczas ładowania jedna lub wiecej cel zdecydowani szybciej zaczeła bulgotac lub ciepla sie zrobila wylewaj elektrolit/wode szybciej niz te 12 godzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem dzisiaj zmierzyc akumulator , koles powiedzial ze jest OK ! ale 1 co to spojrzal na niego i powiedział ze taki akumulator jest z "czinkoczento" a nie polo :) podlaczyl swoj sprzecik i wyszlo tam ze jest niedoladowany do konca aku. dyskoteke tak czy siak mam ze swiatlami wiec trzeba go zmienic ;> polecicie cos 60/65 ah ? bosch ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulator kwasowy rozładowany raz do zera nie odzyska juz swoich własciwosci nigdy a co dopiero 3 i wiecej rozładowań. Sprawdziłem to nawet na swoim :P

 

Konstruktorzy aut nie brali pod uwage tego ze ktos załaduje do auta pradozerna ( jaka by nie była) instalacje audio. Wyliczyli tak auta zeby pradu było wystarczajaco dla wszystkich urzadzen seryjnych w aucie plus pewien nieduzy zapas. Dlatego najlepiej byłoby zmienic aku i altek na wiekszy- miałem te same problemy. Załozyłem altek 120A ( był 70) i aku 74Ah ( był 44Ah) plus dodatkowe kable plus i minus z altka do aku i problemy znikneły, skonczyła sie dyskoteka i rozładowania aku nawet po krotkim graniu na postoju. Juz rok mija i jest spokoj :)

 

To jest jakies wyjscie z tej sytuacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Panowie nie otwieram nowego tematu, bo po części ten mnie dotyczy. Do rzeczy, kupiłem alpine 9833r podłączyłem kabelek czerwony z żółtym co by można było słuchać bez kluczyka, minęły 3 dni bez uruchamiania auta, aku zdechł. Wina leży zapewne w tym podłączeniu. Próbowałem przepiąć tak by czerwony był połączony z czerwonym i żółty z żółtym, wszystko ok tylko że radio gubiło ustawienia po wyłączeniu i ponownym włączeniu :wsciekly: Ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzić ? Dodam że wcześniej przy keniu czy pionku nie było takich problemów, nie były tak prądożerne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alpinki kradną prąd :)

Zamienić żółty kabelek z czerwonym. Czerwony spiąć z żółtym i żółty z czerwonym.

Będzie trzymało pamięć i działało z zapłonem.

Kradną, kradną małpy, ale fajnie grają. Akumulator się ładuje, jutro powinien być gotowy. W tej chwili mam podłączony czerwony z żółtym, muszę jutro zobaczyć czy jest możliwość podłączenia tak jak piszesz, bo nie pamiętam czy można spiąć czerwony z żółtym i żółty z czerwonym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna na pewno.. Nic sie nie stanie. A jakie to auto ?? Nie czasem jakis Upel ?? :P

Seat Ibiza Panie, Seat .....chyba pierwszy i ostatni w mojej karierze motoryzacyjnej, za dużo psikusów sprawia. Chociaż dużym plusem jest to że ma 200hp i 400Nm i pali 7litrów ropy w mieście :]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zolty czy czarny ?? :P

Srebrna strzała :P

robisz to na kablach radia, czyli między kostką ISO auta a kostką ISO radia :) ... musi iść bo ja ma tak podłączone swoją A 9886

Akumulator naładowany - 7 godzin to trwało, a jutro pokombinuje z podłączeniem. Z tego co patrzyłem w schemacie w instrukcji wychodzi na to że nie powinno być problemu :) Łopatologicznie dorzucam obrazek z zapytaniem czy dobrze chcę to podpiąć :Dhttp://img42.imageshack.us/img42/2671/beztytuueng.th.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alpinka je dużo prądu, gdy jest podłączona na sztywno.

Ale gastro-faza dopiero załącza się jej, gdy w takim podłączeniu ma zmieniarkę...

 

Wyjmij radio, miernik w łapę i sprawdzać, gdzie jest napięcie i kiedy. Potem instrukcja od radia i podłączać prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj, czekaj, czyli jak jest sama alpinka (bez zmieniarki) to bierze mniej prądu niż jak jest ze zmieniarką? ... mówimy o tym jak samochód stoi wyłączony na noc w garażu...alpinka podłączona czerwony-żółty i żółty-czerwony :)

 

Czyli wychodzi z tego, że i radyjko i zmieniarka jest na czuwaniu.

Z ciekawości muszę sprawdzić o ile zwiększył się pobór ze zmieniarką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli 5 to czerwony a 8 to żółty, to prawidłowo :)

Tak właśnie jest po powiększeniu tego screena wszystko widać. Jak będę miał miernik to z ciekawości zobaczę ile to tam ciągnie, bo akumulator 88Ah rozładować w 3 dni to dosyć ładny wynik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...