stochus Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 I tak te aku do audio się nie przyda, więc nie kombinuj. Poza tym przyjdą mrozy... Na pycha będziesz palił Jak aku ma zware to nic nie pomoże.Dobrze, że ten temat jest w dziale "przy piwie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 procedura odsiarczania aku jest mniejwiecej taka,napisze choc i tak tego nie zrobisz ładuje sie aku prądem jedną dwudziestą(nie jedną dziesiątą)jego pojemnosci tak przez np 12 godzin.wylewasz cały elektrolit i wlewasz wode destylowaną do niego po czym znów go ladujesz tak samo.potem wylewasz wode zalewasz znów wodą i ładujesz .robisz to z 3-4 razy.po czy zalewasz elektrolitem i ładujesz.jesli ci sie udalo to sie ciesz jesli nie to kosz.szanse na uratowanie aku 25% aha jesli zauważysz ze podczas ładowania jedna lub wiecej cel zdecydowani szybciej zaczeła bulgotac lub ciepla sie zrobila wylewaj elektrolit/wode szybciej niz te 12 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 bylem dzisiaj zmierzyc akumulator , koles powiedzial ze jest OK ! ale 1 co to spojrzal na niego i powiedział ze taki akumulator jest z "czinkoczento" a nie polo podlaczyl swoj sprzecik i wyszlo tam ze jest niedoladowany do konca aku. dyskoteke tak czy siak mam ze swiatlami wiec trzeba go zmienic ;> polecicie cos 60/65 ah ? bosch ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Westa, jak już pisałem Ci na gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 rok jezdzilem na aku 45ah silnik 2.0....mały aku nie jest przyczyna braku mozliwosci zapalenia auta po jednej nocymierzyl aku zwyklym miernkiem czy pod obciązeniem,miernik z taka spiralą ze sie az gorąca zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Tez mialem 1.8 w audi i 45ah przez 2 lata i jakoś nie stanowiło to problemu... Co zrobić, jesteś odporny na wszelkie sugestie wiec pozostaje Ci próbować dalej walczyć z Twoim dotychczasowym aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 jakis taki sprzecik mial co wydruczek wyszedl w ilu procentach jest naladowany i cos tam jeszcze stwierdzi ze jest ok, i ze alternator tez jest OK bo laduje na okraglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 sory ze ze strony golfa ale tam przesiaduje,milego czytania http://www.google.pl/custom?domains=forum.vwgolf.pl&q=rozladowywuje+aku&sa=Wyszukiwarka+Google&sitesearch=forum.vwgolf.pl&client=pub-6593159085418083&forid=1&ie=UTF-8&oe=UTF-8&cof=&hl=pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 akumulator kwasowy rozładowany raz do zera nie odzyska juz swoich własciwosci nigdy a co dopiero 3 i wiecej rozładowań. Sprawdziłem to nawet na swoim Konstruktorzy aut nie brali pod uwage tego ze ktos załaduje do auta pradozerna ( jaka by nie była) instalacje audio. Wyliczyli tak auta zeby pradu było wystarczajaco dla wszystkich urzadzen seryjnych w aucie plus pewien nieduzy zapas. Dlatego najlepiej byłoby zmienic aku i altek na wiekszy- miałem te same problemy. Załozyłem altek 120A ( był 70) i aku 74Ah ( był 44Ah) plus dodatkowe kable plus i minus z altka do aku i problemy znikneły, skonczyła sie dyskoteka i rozładowania aku nawet po krotkim graniu na postoju. Juz rok mija i jest spokoj To jest jakies wyjscie z tej sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 zmienię jutro aku na 65 Ah, altek 70 narazie zostanie , podobno da rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaczorJunior85 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Zastanawia mnie jedno... Jak mozna rozladowac aku do zera, przeciez przy ok 10,5v sprzet sie wylaczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 do 0 mialem na myśli właśnie to, że nie da sie juz odpalic auta pisałem przeciez ze słuchałem na postoju do wyłączenia - to jednoznaczne z "do 0" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezyk_05 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Panowie nie otwieram nowego tematu, bo po części ten mnie dotyczy. Do rzeczy, kupiłem alpine 9833r podłączyłem kabelek czerwony z żółtym co by można było słuchać bez kluczyka, minęły 3 dni bez uruchamiania auta, aku zdechł. Wina leży zapewne w tym podłączeniu. Próbowałem przepiąć tak by czerwony był połączony z czerwonym i żółty z żółtym, wszystko ok tylko że radio gubiło ustawienia po wyłączeniu i ponownym włączeniu Ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzić ? Dodam że wcześniej przy keniu czy pionku nie było takich problemów, nie były tak prądożerne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moco Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Alpinki kradną prąd Zamienić żółty kabelek z czerwonym. Czerwony spiąć z żółtym i żółty z czerwonym.Będzie trzymało pamięć i działało z zapłonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezyk_05 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Alpinki kradną prąd Zamienić żółty kabelek z czerwonym. Czerwony spiąć z żółtym i żółty z czerwonym.Będzie trzymało pamięć i działało z zapłonem. Kradną, kradną małpy, ale fajnie grają. Akumulator się ładuje, jutro powinien być gotowy. W tej chwili mam podłączony czerwony z żółtym, muszę jutro zobaczyć czy jest możliwość podłączenia tak jak piszesz, bo nie pamiętam czy można spiąć czerwony z żółtym i żółty z czerwonym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Mozna na pewno.. Nic sie nie stanie. A jakie to auto ?? Nie czasem jakis Upel ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezyk_05 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Mozna na pewno.. Nic sie nie stanie. A jakie to auto ?? Nie czasem jakis Upel ?? Seat Ibiza Panie, Seat .....chyba pierwszy i ostatni w mojej karierze motoryzacyjnej, za dużo psikusów sprawia. Chociaż dużym plusem jest to że ma 200hp i 400Nm i pali 7litrów ropy w mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zolty czy czarny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafix1 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 można spiąć czerwony z żółtym i żółty z czerwonymrobisz to na kablach radia, czyli między kostką ISO auta a kostką ISO radia ... musi iść bo ja ma tak podłączone swoją A 9886 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezyk_05 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zolty czy czarny ?? Srebrna strzała robisz to na kablach radia, czyli między kostką ISO auta a kostką ISO radia ... musi iść bo ja ma tak podłączone swoją A 9886 Akumulator naładowany - 7 godzin to trwało, a jutro pokombinuje z podłączeniem. Z tego co patrzyłem w schemacie w instrukcji wychodzi na to że nie powinno być problemu Łopatologicznie dorzucam obrazek z zapytaniem czy dobrze chcę to podpiąć http://img42.imageshack.us/img42/2671/beztytuueng.th.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafix1 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 jeśli 5 to czerwony a 8 to żółty, to prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Alpinka je dużo prądu, gdy jest podłączona na sztywno.Ale gastro-faza dopiero załącza się jej, gdy w takim podłączeniu ma zmieniarkę... Wyjmij radio, miernik w łapę i sprawdzać, gdzie jest napięcie i kiedy. Potem instrukcja od radia i podłączać prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafix1 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Czekaj, czekaj, czyli jak jest sama alpinka (bez zmieniarki) to bierze mniej prądu niż jak jest ze zmieniarką? ... mówimy o tym jak samochód stoi wyłączony na noc w garażu...alpinka podłączona czerwony-żółty i żółty-czerwony Czyli wychodzi z tego, że i radyjko i zmieniarka jest na czuwaniu.Z ciekawości muszę sprawdzić o ile zwiększył się pobór ze zmieniarką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Radio w gotowości, to i zmieniarka. Przecież w każdym momencie choćby możesz wyjąć magazynek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezyk_05 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 jeśli 5 to czerwony a 8 to żółty, to prawidłowo Tak właśnie jest po powiększeniu tego screena wszystko widać. Jak będę miał miernik to z ciekawości zobaczę ile to tam ciągnie, bo akumulator 88Ah rozładować w 3 dni to dosyć ładny wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.