Skocz do zawartości

Radio do współpracy z PHA-710 + rux ?


@mike@
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie np, napiecie na radiu mialbym dopiero po wlaczeniu zaplonu (drugi stopien) , przekrecajac kluczyk na pierwszy stopien nic sie nie dzialo , wiec mam zmostkowane na stale

 

Hmm, a próbowałeś jednak podłączyć pod ACC , ja chcąc posłuchać radia, przekręcam kluczyk w druga pozycję(kontrolki) załącza się ACC i gdy cofnę o jedną pozycję (kontrolki gasną) radio śmiało chodzi, dopiero w momencie cofnięcia kluczyka w pozycję zero i wyjęcia się wyłącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

niestety napiecie znikalo po powrocie z zaplonu na pierwszy stopien . i z odpalonego probowalem , dzialo sie to samo , probowalem wszystkiego z pozycjami kluczyka , zasilanie bylo tylko na odpalonym i na zaplonie (w sumie to jedno i to samo) , w tico pierwszy stopien stacyjki dzialal , w vectrze juz nie , z reszta widac ze ktos juz rzezbil ta wiazke fabryczna prowadzaca od radia ale nie zamierzam poprawiac/zmieniac , nie wiaze z autem dalszej przyszlosci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nowych autach często jest tak że radio sterowane jest po CAN, i można je włączyć z poziomu ACC i nawet cofając się ono gra, niestety ale tylko fabryczne, po zamontowaniu radia "normalnego" po cofnięciu na poziom 1 pradu na ACC już brak, tak więc albo słuchanie na kontrolkach i to tak pewnie z kilka minut max, albo na odpalonym, albo wcale :) U mnie w C3 jest tak samo, fabryczne idzie włączyć nawet bez kluczyka, gra 2-3 minuty, na ACC gra do zaprogramowanego czasu, lub kilkukrotnie aż do trybu eco-mode, ale niestety już clarnet tylko na kontrolkach lub odpalonym.

 

a co do podpięcia 700 i zjadaniu pradu, toyota miała "zwykłe" zasilanie, odpalało się po kluczyku, tak więc po jego wyjęcu i zamknięciu drzwi teoretycznie nic nie powinno go zjadać, nie mniej jednak auta po kilku dniach nie odpaliłem, z tym że może to i było tez co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a co do podpięcia 700 i zjadaniu pradu, toyota miała "zwykłe" zasilanie, odpalało się po kluczyku, tak więc po jego wyjęcu i zamknięciu drzwi teoretycznie nic nie powinno go zjadać, nie mniej jednak auta po kilku dniach nie odpaliłem, z tym że może to i było tez co innego.

Jak wejdziesz po nocy do auta , procek będzie lekko ciepły a wszystko wokół zimne , to znajdziesz sprawcę :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu cały układ zasilania w aucie jest załączony i konsumuje prąd. Ale bez przesady z tym ,że pogra parę minut ,no chyba że ktoś ma na prawdę mega prądożerny sprzęt przynajmniej tak mi się wydaje. :P Ja u siebie mam tak ,że po przekręceniu na 2 stopień radio się włącza a następnie jak cofnę kluczyk nawet na pozycje zerową to radio dalej sobie gra. Dopiero jak w ogóle go wyciągnę to odcina dopływ prądu :)

 

Tak wiem sorki ale mistrzem w pisaniu nie jestem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu cały układ zasilania w aucie jest załączony i konsumuje prąd :) Ale bez przesady z tym ze pogra parę minut no chyba że ktoś ma na prawdę mega prądożerny sprzęt bynajmniej tak mi się wydaje :P Ja u siebie mam tak że po przekręceniu na 2 stopień radio się włącza a następnie jak cofnę kluczyk nawet na pozycje zerową to radio dalej sobie gra dopiero jak w ogóle go wyciągnę to odcina dopływ prądu :)

 

Ciężko to przeczytać bez znaków interpunkcyjnych + "bynajmniej" = http://www.sjp.pl/bynajmniej

 

Może i się czepiam, ale naprawdę niektórzy przesadzają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście głupie...

...znam takie powiedzenie o pytaniach i odpowiedziach... :wink2:

 

Tak jak pisaliście wcześniej miałem z fabrycznym radiem - z tym powrotem w pozycjach w stacyjce ale na fabrycznym radiu na wszystkich innych musi zostać na "kontrolkach"

 

Zapytałem bo ciekawi mnie kwestia "szkodliwości" słuchania muzyki w tej pozycji "na stacyjce", domyślam się że jakieś urządzenia zostają zasilane (m.in. pompa paliwa, nawiew) nie wiem co tam jeszcze. Pobór prądu pewnie jest znikomy w porównaniu z systemem audio... no ale ok - to i tak spory OT dla tego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wejdziesz po nocy do auta , procek będzie lekko ciepły a wszystko wokół zimne , to znajdziesz sprawcę :wink: .

 

Webasto znaczy się... Japończycy to jednak mają "łeb" :wink:

 

Zapytałem bo ciekawi mnie kwestia "szkodliwości" słuchania muzyki w tej pozycji "na stacyjce"

 

Nie występuje żadna "szkodliwość" ,poza poborem prądu przez wspomniane podzespoły, nie dzieje się nic destrukcyjnego, nic się nie spali, nic nie zużyje, wszystko to co się aktywuje przy kontrolkach, pracuje godzinami w czasie jazdy.

Jedyne więc "zło" to szybciej rozładowane aku względem odsłuchu, z załączonym wyłącznie CA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...