Skocz do zawartości

Octavia II by Bury


bury22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ta szpilka nie kuje i nie jest ostra jak pier**li wiekszosc osob na tym forum. jaka to szpilka jest ostra i ch****... Proponuje posluchac burego auta w tej aplikacji a zobaczycie ze ten tweeter jest mega kosą jesli chodzi o detal i nie je**e po uszach...

 

a kappa hmm. no fajna ale chyba mi profil hxa odpowiadał bardziej. zresztą.. ja i tak sie nie znam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 182
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ta szpilka nie kuje i nie jest ostra jak pier**li wiekszosc osob na tym forum. jaka to szpilka jest ostra i ch****... Proponuje posluchac burego auta w tej aplikacji a zobaczycie ze ten tweeter jest mega kosą jesli chodzi o detal i nie je**e po uszach...

dlatego właśnie pytałem

podejrzewam, ze jest to wina strojenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak podziały?

jakie częstotliwości i jakie zbocza?

 

sam ciekawy jestem tej szpilki

Podział wypada tak :

TW od dołu ok 4,7 khz

mid od góry 3.5 khz

mid od dołu 600 hz

WF od góry 500 hz

wszystko przy 12db/oct, kombinowałem jeszcze z innymi cięciami i wypadało różnie . Fajnie grało ze średnim do 450hz i wf do 350hz , ale jak czasami słuchałem głośniej już słyszałem że średniak dostaje troszkę za dużo.

a kappa hmm. no fajna ale chyba mi profil hxa odpowiadał bardziej. zresztą.. ja i tak sie nie znam

Kappa jest twardsza i ma zupełnie inny profil . Możęmy się ustawić z braxem i wtedy też posłuchaj.

jeden z niewielu systemów, które naprawdę bardzo chciałbym posłuchać... słupki przerażają nieco, ale pewnie warto poświęcić "trochę" miejsca

Zapraszam :) , dodaj tylko z kąd jesteś ;)

 

 

ps. Auto już zgłoszone na Lublin ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden z niewielu systemów, które naprawdę bardzo chciałbym posłuchać... słupki przerażają nieco, ale pewnie warto poświęcić "trochę" miejsca :wink:

Mi się osobiście podobają :D Może i mi będzie pisane kiedyś posłuchać :) W sumie do Szczecina mam 80km :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest już jakiś terminarz zawodów? Na EASCA nic nie ma.

 

terminarz jest, jak już będą znane wyniki to terminarz pojawi się na macierzystej stronie :D

 

tak na poważnie też wyglądam kalendarza na sezon 2012, chętnie wpadnę posłuchać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde, ja mam sporo znajomych w Lublę i czasem tam bywam, może też bym się przejechał. Muszę sprawdzić jak wygląda sytuacja z rejestracją do zawodów, klasami itp. Bo nie mam o tym najmniejszego pojęcia (czy np. mógłbym wystartować w jakiejś klasie? ;) ).

 

Bury - niestety mamy kawał drogi do siebie (022 w profilu to kierunkowy do Warszawy ;) ), ale może będzie okazja w Lublinie/na pikniku. Jakoś Cię na pewno złapię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie wygląda to tak. (wersja jeszcze nieoficjalna)

 

Beginner MINI – do 1000 Euro wartości samochodowego systemu audio*.

 

Beginner FUNI – od 1001 do 2500 Euro wartości samochodowego systemu audio*.

 

Beginner MAXI – od 2501 do 5000 Euro wartości samochodowego systemu audio*.

 

Zawodnikami w kategoriach dla początkujących Beginner Mini, Beginner Funi oraz Beginner Maxi mogą być osoby, które:

nigdy wcześniej nie startowały w wyższych kategoriach oraz nie startują jako Beginner dłużej niż trzeci rok / sezon

nie są zatrudnione lub samozatrudnione w branży car audio (handel, usługi, dystrybucja, itp.), nie są przez nią

sponsorowane, ani w jakikolwiek inny sposób nie uzyskują finansowego wsparcia lub dochodów z tej branży,

posiadają system audio, którego wszystkie aktywne komponenty muszą być w oryginalnej, niemodyfikowanej wersji,

jaka jest lub była oferowana w handlu detalicznym (nie dotyczy zwrotnic pasywnych).

 

AMATEUR – do 15 000 Euro wartości samochodowego systemu audio*.

 

Zawodnikami w kategorii Amateur mogą być osoby, które:

nigdy wcześniej nie startowały w kategorii Profi,

nie są zatrudnione lub samozatrudnione w branży car audio (handel, usługi, dystrybucja, itp.), nie są przez nią

sponsorowane, ani w jakikolwiek inny sposób nie uzyskują finansowego wsparcia lub dochodów z tej branży,

posiadają system audio, którego wszystkie aktywne komponenty muszą być w oryginalnej, niemodyfikowanej wersji,

jaka jest lub była oferowana w handlu detalicznym (nie dotyczy zwrotnic pasywnych),

są początkującymi (spełniają kryteria dla Beginner), ale wartość ich systemu audio przekracza kwotę 5000 Euro*.

 

PROFI – bez ograniczeń

 

http://www.easca.pl/Pliki/sezon%202012/Regulamin%20EASCA%20-%202012.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez braxa mieszczę się jeszcze w Maxi .

 

Może jeszcze będę to może wycieczkę sobie zrobię :)

Jak ja też zrezygnuję z paru gratów to tak samo zmieszczę się :P Najpierw jednak musi się w końcu skończyć to auto :D Od 1 kwietnia znów będzie walka o to :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twoje auto już legendą obrasta , chętnie będe jednym z piewszych słuchających :)

 

już trzech jegomościów miało okazję słuchać co w trawie piszczy :) a będzie coraz lepiej :D

 

 

ps. A żeby było śmieszniej po powrocie z lublina auto idzie do rozbiórki i od nowa rzeźba w nowym aucie :)

 

znowu zmiana "służbówki" :D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już trzech jegomościów miało okazję słuchać co w trawie piszczy a będzie coraz lepiej

no to kurde , to już mus żę muszę posłuchać :)

 

znowu zmiana "służbówki" ?

Da :) tym razem biere foksia , jeszcze nie robiłem w takowym dobrego grania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da :) tym razem biere foksia , jeszcze nie robiłem w takowym dobrego grania .

Octavia bierze olej?

U nas w firmie identyczna 2.0 tdi 140km po przejechaniu 50000 km zaczęła brać olej, a serwis twierdzi, że to normalne. Ok. 3L na 100 km. :rotfl:

 

Kolejny przykład tego, że pasywne jest lepsze. Chciałbym posłuchać.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że do zmiany auta zdążymy się spotkać na spocie lubuskimi i dane nam będzie posłuchać systemu jeszcze w Octawce.

bury22, co jest przyczyną zmiany auta jeśli to nie tajemnica? W sumie Octawka to świeżak, więc teoretyczne powinna jeszcze polatać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny przykład tego, że pasywne jest lepsze. Chciałbym posłuchać.. ;)

 

Nie mam teraz czasu czytac calosci na szybko, ale wymien mi ten kolejny przyklad, ze pasywne jest lepsze :) I jak mozesz napisac, ze cos jest lepsze i potem "chcialbym posluchac" ?? :...:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam teraz czasu czytac calosci na szybko, ale wymien mi ten kolejny przyklad, ze pasywne jest lepsze

 

Chyba chodzi o to:

 

System poszedł pasywnie na sekcji średnio wysoko . System dostał też na testy masę subów, i tak...

Po pasywce pojawiło się trochę nowych dzwięków i góra stała się jeszcze bardziej naturalna , środek troszkę uwypuklił , ale do ogarnięcia :) .

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...