A r t u r Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Jak zmienisz alternator na większy w aucie to nic się nie stanie przy zachowaniu tego oryginalnego co już masz (czytaj akumulator i cała instalacja). Po co montujemy większy alternator? A po to by w czasie jazdy nie obciążać akumulatora naszymi sprzętami. Dla przykładu, akumulator 70Ah ładowany jest alternatorem 70A, a prąd pobierany przez Twoje audio to 90A, czyli 20A więcej, więc altek daje z siebie wszystko 70A ale 20A sprzęt bierze z AKU do puki może. Stawiasz auto i rano nie odpala bo? Bo jest nienaładowane, jakby altek miał 120A to starczyłoby Ci na całe audio+ładowanie akumulatora który już dostał po tyłku podczas rozruchu I to mi rozjaśniło wszystko co potrzeba, czyli następny zakup się szykuje .Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Trafia się okazja na kupno kondzia pod DLS A6, ale ja się na tym zupełnie nie orientuje za niezłą myślę kasę jest DLS`a 1 F, czy ktoś miał styczność z nim? na elektronice i innych świecidełkach mi nie zależy, to ma służyć do tego do czego jest stworzone. Dokładnie ten: brać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Jak Tobie się nie przyda a za dobrą kasę to możesz zawsze odsprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Jak Tobie się nie przyda a za dobrą kasę to możesz zawsze odsprzedać Cena nie jakaś okazja, ale chyba dobra 129 zł. Nie to że mi się nie przyda, bo raczej się przyda, jak zmienię altek to i kondzio spełni swe zadanie, bo już teraz mam duże spadki napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Za taka kase to bym sie nie zastanawial....Napewno kondek nie zaszkodzi a wrecz pomoze przy sprawnej instalacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaczek111 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Sam bym taki przygarnął dla siebie (ale dopiero po wypłacie )... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85rtc Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 tylko nie wiem jak to jest, teraz mam 70 A, więc jak zmienię np na 120A, to nic z instalacją się dziać złego nie będzie? Bo jednak to prawie drugie tyle do tego co fabrycznie jest.zakladaj bez obaw ja mialem w mk3 70amp teraz wpadlo mi 120 z cordoby i nic sie nie dzieje wrecz jest ok bo na krotkich trasach spokojnie doladowuje aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 zakladaj bez obaw ja mialem w mk3 70amp teraz wpadlo mi 120 z cordoby i nic sie nie dzieje wrecz jest ok bo na krotkich trasach spokojnie doladowuje aku No to jest w moich planach , na razie jedzie do mnie kondzio o którym pisałem wcześniej, altek zdążę zawsze kupić, z resztą i tak na razie audio w rozsypce jest. Wczoraj miałem czas, więc pobawiłem się kablami, podpiąłem nowe klemy, wymieniłem kable od zasilania auta oraz masę oczywiście wszystko w oplot . http://img571.imageshack.us/img571/9056/klemy.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 co Ci da ten bezpiecznik, skoro kabel plus w razie wypadku zrobi zwarcie przed bezpiecznikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 co Ci da ten bezpiecznik, skoro kabel plus w razie wypadku zrobi zwarcie przed bezpiecznikami. Ten bezpiecznik jest zabezpieczeniem przewodu do wzmaków, hmm nie bardzo rozumiem o co Ci dokładnie chodzi ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 masz tego kondziora? kondzior nie zaszkodzi...mi przestały w rytm basu światła mrugać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 masz tego kondziora? kondzior nie zaszkodzi...mi przestały w rytm basu światła mrugać Koleś już wysłał ale jeszcze nie dostałem, no mi mrugają niemiłosiernie, więc chyba problem nie zniknie choć na pewno pomoże, ale chyba będę musiał kupić nowy większy alternator, Ty masz GTI chyba czy ABF? już nie pamiętam, w GTI już alternatory są większe. Z resztą kondzia na razie nie założę, bo robię nową zabudowę bagażnika i ogólnie wszystko wymontowałem, zmiana w okablowaniu będzie, będę wyjmował cały środek też z innego powodu, także na granie trzeba będzie trochę poczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 a ja bym powalczył jednak z kablami a nie dokładał kondensator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 a ja bym powalczył jednak z kablami a nie dokładał kondensator Ale co masz na myśli? zasilający mam 35mm2 od aku, masa również od akumulatora. Mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Tak mam GTI i ABF....ja kondensator dalem tylko dlatego ze w sumie tanio go kupiłem...co nie zmienia faktu ze dla światel pomógł...parcia nie miałem...na niego.Co do kabli to mam 35mm2 i taki sam minus z masy...plus podmiana aku buda na 35mm2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Raczej błędy w instalce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Raczej błędy w instalce. Auto ma prawie 17 lat, także może być i to, choć no jednak trochę tych watów jest, a alternator mały w sumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 błedy jeśli chodzi o??bo nie kapuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 błedy jeśli chodzi o?? No ja za bardzo też, ale chyba domyślam się że chodzi w instalacji elektrycznej w samochodzie, no bo co mogłem popsuć w instalacji audio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Ale co masz na myśli? zasilający mam 35mm2 od aku, masa również od akumulatora. Mało?nie chodzi o ilość a o jakośćja pędziłem 3 wzmaki na kablu 20mm2 z bezpiecznikiem 30A (max pobór 200A) i nigdy od 4 lat go nie musiałem wymieniacsprawdz podłączenia plusa i miniusa przy akumulatorzeczy końcówki są dobrze przylutowane, dokręcone, pozaciskane WSZĘDZIEbo raczej tu widziałbym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 nie chodzi o ilość a o jakośćja pędziłem 3 wzmaki na kablu 20mm2 z bezpiecznikiem 30A (max pobór 200A) i nigdy od 4 lat go nie musiałem wymieniacsprawdz podłączenia plusa i miniusa przy akumulatorzeczy końcówki są dobrze przylutowane, dokręcone, pozaciskane WSZĘDZIEbo raczej tu widziałbym problem Hmm ogólnie to teraz po zmianie klem nie patrzyłem jak gra, bo teraz nie mam nigdzie żadnych zacisków, lutów też nie robiłem. Może opiszę jak jest: Przewód OFC Alfatec 35 mm2, także nie ma lipy, przy akumulatorze mocno dociśnięte śrubką od klemy DLS`a, przy bezpieczniku to samo, aż do rozdzielacza alfatec fg90, to samo śrubka zaciskowa, dalej wzmacniacz DLS A6, znów tylko włożone i dociśnięte, ja nie widzę akurat w tej czynności żadnego popełnionego błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 a masa gdzie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Mój ma więcej lat i to sporo więcej i nic nie przygasa. Przejrzyj instalację nie jeden już tu mówił że ma tip top a później jakiś podstawowy błąd wychodził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 a masa gdzie jest? Przewód od akumulatora idzie tą samą drogą co dodatni. Przejrzyj instalację nie jeden już tu mówił że ma tip top a później jakiś podstawowy błąd wychodził.Ok, będę prowadził nowe kable od rozdzielacza, to zwrócę na to uwagę i wykonam to należycie, bo co do klem to raczej jestem pewny że tam jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 jeśli chodzi o mnie to nie pisze że mam tip top..co nie zmienia faktu ze jednak gdzieś jest "feler" ale też i mam jednak duuży pobór prądu.Jak rozkręce troszke głosniej to zabezpieczenie 60A potrafi polecieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi