Skocz do zawartości

samochód z bardzo dobrą akustyką


sensati0n
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak chcesz polotu to może alfa 156... nie pytaj jak się spisują i czy w tej cenie można dostać (w UK to prawie za darmo rozdają). Znajomi mają i nie narzekają ale sam nie miałem to o samej eksploatacji nie napiszę. Bez dwóch zdań alternatywa dla "oklepanych" niemców :)

 

taaa, ja miałem przez 3 miesiące - aż tak dobrze się spisywała :) NIE POLECAM (choć pierwotnie byłem optymistą co trafił dobrą sztukę... tjaaa...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 224
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

ja Ci powiem co ja o nich wiem :) mój znajomy ma 1.8 benzynkę ze 3 lata już i nie narzeka, pierdoły jakieś porobił i jeździ bez większych problemów, mój menager w pracy też ma alfę już 9 lat (od nowości) też jakaś beznyna nawet nie wiem dokładnie jaka i dał by się za nią pokroić...co jest zrozumiałe bo jest Włochem, a oni tak mają (twierdzi, że najlepsze silniki robi Fiat a na drugim miejscu jest BMW :rotfl: ) ja się z nim nie sprzeczam ale nie słyszałem żeby mu coś padło albo może inaczej, nie zaobserwowałem aby do pracy przyjeżdżał innym autem choćby przez dzień czy dwa :wink: z kolei jak się poszuka opinii na forach/necie to skóra cierpnie... Aha oboje zgodnie twierdzą, że za dużo piją...nawet jak na auto ze sportową duszą
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieco odbiegając od tematu - jakie auto wg. Was jest warte uwagi mając do dyspozycji max 14tys pln?

 

Szukam sedana / kombi o niskiej awaryjności i w miarę nowoczesnym wyglądzie oraz dobrym wyposażeniu, rocznik od 2000 w górę.

Silnik to albo mocna benzyna albo jakiś ekonomiczny diesel, no i żeby wsadzenie głośników 16cm nie przyprawiało o ból głowy :D

 

Mam swoje typy ale chciałbym zobaczyć jakiego wyboru dokonali by inni.

nissan primiera z roku 2001-2002 po liftingu ( p11 po lifcie - przykładowa aukcja http://moto.allegro.pl/nissan-primera-2-0-16v-xenony-klimatr-alu-17-i1384182640.html) , trzy wersje nadwozia, dobre wyposazenie , podobno mała awaryjnośc i jeszcze produkowane w Japoni , nowsza p12 juz w uk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Volvo pasuję Ci wizualnie to śmiało. Mechanika ogólnie trwała. Czytałem tylko,że mogą być problemy z automatami. Są fajne mocne silniki (T5), jest fajny diesel r5 od Audi (tylko te przebiegi). Tylko, że za fajną sztukę trzeba by dać chyba ciut więcej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak w Primerze Diesle sprawują się?

 

to jest akurat najgorsza strone primera'y (no moze poza 1.8 benzyna bo to chyba nie nissan'a ale moge sie mylic), najlepiej poszukac SR20DE (2.0 Benz) jeden z najlepszych wytworow "silników" 2 litrowych lat 1990-2000. Bardzo podatny na tunning i bardzo mało awaryjny........ zresztą o nissanach @ige wie wiecej (a jeszcze wiecej chyba coobcio z nissan klub polska)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co konkretnie nie tak z tymi alfami ? :D Tylko nie mów że wszystko :P

 

ma swoje duże zalety :) silnik był świetny (dopóki nie było z nim problemów)... linia ładna (ale karosieria miała dobrze zamaskowany problem z rudą).

Zawias na nasze drogi się nie nadaje, w silniku ciągle jakieś pierodły z osprzętu, pierdoły ale wpływające na normalną eksploatację.

 

Z plusów - ładnie się zbierała, skrzynia 6 biegów, silnik - piękny dźwięk, ładne wnętrze i przewygodne fotele (naprawdę fotele super wygodne). Z plusów to tyle :P

 

wspomniany 1.8TS to jeden z mniej awaryjnych silników, np. nieco większy 2.0TS to totalna porażka włoskich konstruktorów większa niż słynne 2.5tdi w audi :)

 

zresztą - każde auto ma swoje mankamenty (mniejsze lub większe).

W audi - silnik 2.5tdi + zawias - lipa

W alfie - to alfa

Ford - jak wiadomo g**** wort :)

BMW - w sumie średnio jest się o co przyczepić, ale to BMW - ludzie mają do tej marki (a raczej właścicieli) taki a nie inny stereotyp :)

Edytowane przez pavliq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z audi chyba chodziło o 2.5 V6 150koni. A te primerki faktycznie spoko, ich ceny również :)

 

Co do Alf 156 to słyszałem żeby silników Twinspark wystrzegać się jak ognia bo prędzej czy później będą z nimi problemy, za to diesle podobno są niezłe - mam na myśli 1.9 JTD i 2.4JTD

 

Chciałbym wybrać sobie powiedzmy 3-4 modele aut z konkretnymi silnikami i ich szukać, wtedy znacznie łatwiej trafić w pobliżu takie auto niż szukając jednego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi A6 2.5 tdi 180 hp (C5)- silnik porażka.

 

Zato A6 2.5 tdi 140 hp (C4) ponoć jeden z najlepszych silników diesla, jakie wyjechały ze stajni audi. Kuzyn bardzo mnie namawiał na właśnie taki model, ale rodzaj napędu mi nie odpowiadał, bo "kłatro" kazał omijać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo "kłatro" kazał omijać.

 

A to ciekawe, bo to tak samo super rozwiązanie jak 2.5tdi R5. Czemu kazał omijać?

Wskocz sobie na fora audi. Niektórzy praktycznie nie wyobrażają sobie Audi bez Q. Zawiecha troszkę inna więc serwis lekko droższy, ale o awaryjności nie ma mowy, jeśli ktoś potrafi to użytkować.

 

C4 2.5tdi Q super fura, ale baardzo ciężko o coś fajnego.

 

EDIT: 2.5tdi R5 miały 115 i 140km

2.5tdi V6 miały wiele wersji.Awaryjne były nie tylko 180KM. Po bodajże 2003 roku, gdy oznaczenie silnika zaczynało się od B (BAU) silnik był już poprawiony.

Edytowane przez Marcyś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. Może na koszty ewentualnych napraw? Nie widziało mi się wtedy audi, więc nawet za bardzo nie wnikałem w szczegóły. W week będę u kuzyna, to się go zapytam i uprzejmie doniosę :)

 

 

 

EDIT: 2.5tdi R5 miały 115 i 140km

2.5tdi V6 miały wiele wersji.Awaryjne były nie tylko 180KM. Po bodajże 2003 roku, gdy oznaczenie silnika zaczynało się od B (BAU) silnik był już poprawiony.

 

Tak, miały dwie wersje mocy. Ta 140 tka naprawdę ładnie się zbiera :)

 

Tak, w następnych wersjach już poprawili to, co się najbardziej sypało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli ktoś potrafi to użytkować.

Diesel też jest rewelacyjny, jeśli potrafi ktoś go użytkować. Niestety, ale obecnie ciężko nawet na zachodzie o zdrowy egzemplarz. W polsce to nawet nie ma co rozglądać się za takimi autami.

To tak samo moi szefowie twierdzą, że diesel jest bardzo awaryjny, bo od jakiegoś czasu sporo diesli u nas stoi, ale to, że padły wtryski, bo ktoś zalał opału, to że padło turbo, bo ktoś nie potrafił tego obsługiwać jak należy, a o jakimkolwiek serwisie to już nie wspomnę(bo po co jechać do serwisu, skoro silnik jeździ).

 

Prawda jest taka, że jak szukać auta to za granicą, bo niestety w polsce nadal istnieje podejście, że skoro jeździ to nie trzeba nic z tym robić.

 

Ostatnio na warsztacie u nas stał mercedes C sportcoupe(odpowiednik 3 compact). W silniku było tyle szlamu, jakby ktoś oleju w ogóle nie wymieniał, cały wałek praktycznie był czarny ze szlamu. Do tego zawieszenie w tragicznym stanie, pęknięty przedni wózek, do tego uszkodzony jeden wahacz. Szef zadzwonił do gościa i powiedział mu, że tym autem nie da się jeździć, a klient na to " a dało by się to pospawać jakoś, bo nowy wahacz to 900zł".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MB jeśli pytanko do mnie to raczej 500 albo i więcej:) Przy 200 pewnie byłoby super ale takich aut na rynku nie ma:)

@Piotrsaint - raczej nie ten budżet;)

 

A na forum Audi A6 koleś chwalił się przebiegiem 1300000 w aucie z 98roku.

http://www.a6klub.pl/-all-a6-najwieksze-udokumentowane-przebiegi-vt14331.htm

Kwestia raczej gdzie i jak jeżdżony, bo przecież nie każde 2.5tdi V6 pada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mysle, ze jednak zdecydowanie trudniej kupic niezajechanego diesla niz benzyniaka takie moje odczucie ogladajac serki aut z importu w tym roku (kupowalem passata b5 tdi dla tescia), zastanawia mnie czy komcenie tdi to norma czy jednak nie, mam hdi i 220tysi i nic nie kopci nawet jak dam w palnik, a tdi to jak z komina.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by sprawdzić jakie przebiegi mają auta na zachodzie i ile kosztują. Albo przebiegi większe jak u nas, albo cena duużo wyższa. Tylko, że Polak myśli, że jak auto ma przebieg ponad 200tys to już tragedia. Więc handlarze wyszli im na przeciw:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...