pavliq Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 jak chcesz polotu to może alfa 156... nie pytaj jak się spisują i czy w tej cenie można dostać (w UK to prawie za darmo rozdają). Znajomi mają i nie narzekają ale sam nie miałem to o samej eksploatacji nie napiszę. Bez dwóch zdań alternatywa dla "oklepanych" niemców taaa, ja miałem przez 3 miesiące - aż tak dobrze się spisywała NIE POLECAM (choć pierwotnie byłem optymistą co trafił dobrą sztukę... tjaaa...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 A co konkretnie nie tak z tymi alfami ? Tylko nie mów że wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 ja Ci powiem co ja o nich wiem mój znajomy ma 1.8 benzynkę ze 3 lata już i nie narzeka, pierdoły jakieś porobił i jeździ bez większych problemów, mój menager w pracy też ma alfę już 9 lat (od nowości) też jakaś beznyna nawet nie wiem dokładnie jaka i dał by się za nią pokroić...co jest zrozumiałe bo jest Włochem, a oni tak mają (twierdzi, że najlepsze silniki robi Fiat a na drugim miejscu jest BMW ) ja się z nim nie sprzeczam ale nie słyszałem żeby mu coś padło albo może inaczej, nie zaobserwowałem aby do pracy przyjeżdżał innym autem choćby przez dzień czy dwa z kolei jak się poszuka opinii na forach/necie to skóra cierpnie... Aha oboje zgodnie twierdzą, że za dużo piją...nawet jak na auto ze sportową duszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek1986 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Nieco odbiegając od tematu - jakie auto wg. Was jest warte uwagi mając do dyspozycji max 14tys pln? Szukam sedana / kombi o niskiej awaryjności i w miarę nowoczesnym wyglądzie oraz dobrym wyposażeniu, rocznik od 2000 w górę.Silnik to albo mocna benzyna albo jakiś ekonomiczny diesel, no i żeby wsadzenie głośników 16cm nie przyprawiało o ból głowy Mam swoje typy ale chciałbym zobaczyć jakiego wyboru dokonali by inni.nissan primiera z roku 2001-2002 po liftingu ( p11 po lifcie - przykładowa aukcja http://moto.allegro.pl/nissan-primera-2-0-16v-xenony-klimatr-alu-17-i1384182640.html) , trzy wersje nadwozia, dobre wyposazenie , podobno mała awaryjnośc i jeszcze produkowane w Japoni , nowsza p12 juz w uk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jeśli Volvo pasuję Ci wizualnie to śmiało. Mechanika ogólnie trwała. Czytałem tylko,że mogą być problemy z automatami. Są fajne mocne silniki (T5), jest fajny diesel r5 od Audi (tylko te przebiegi). Tylko, że za fajną sztukę trzeba by dać chyba ciut więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 (edytowane) A jak w Primerze Diesle sprawują się? Edytowane 5 Stycznia 2011 przez TomoMadej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jak Primera to 2.0 bardzo fajny silnik. Byle bez CVT. Nie brzydkie auto, ale jak jest Volvo na celowniku... sam bym nie wiedział co robić;P Za to w Nissanie 16stki wchodzą łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 A jak w Primerze Diesle sprawują się? to jest akurat najgorsza strone primera'y (no moze poza 1.8 benzyna bo to chyba nie nissan'a ale moge sie mylic), najlepiej poszukac SR20DE (2.0 Benz) jeden z najlepszych wytworow "silników" 2 litrowych lat 1990-2000. Bardzo podatny na tunning i bardzo mało awaryjny........ zresztą o nissanach @ige wie wiecej (a jeszcze wiecej chyba coobcio z nissan klub polska) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 (edytowane) A co konkretnie nie tak z tymi alfami ? Tylko nie mów że wszystko ma swoje duże zalety silnik był świetny (dopóki nie było z nim problemów)... linia ładna (ale karosieria miała dobrze zamaskowany problem z rudą).Zawias na nasze drogi się nie nadaje, w silniku ciągle jakieś pierodły z osprzętu, pierdoły ale wpływające na normalną eksploatację. Z plusów - ładnie się zbierała, skrzynia 6 biegów, silnik - piękny dźwięk, ładne wnętrze i przewygodne fotele (naprawdę fotele super wygodne). Z plusów to tyle wspomniany 1.8TS to jeden z mniej awaryjnych silników, np. nieco większy 2.0TS to totalna porażka włoskich konstruktorów większa niż słynne 2.5tdi w audi zresztą - każde auto ma swoje mankamenty (mniejsze lub większe).W audi - silnik 2.5tdi + zawias - lipaW alfie - to alfaFord - jak wiadomo g**** wort BMW - w sumie średnio jest się o co przyczepić, ale to BMW - ludzie mają do tej marki (a raczej właścicieli) taki a nie inny stereotyp Edytowane 5 Stycznia 2011 przez pavliq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 to totalna porażka włoskich konstruktorów większa niż słynne 2.5tdi w audi Sprecyzuj troszkę bo szkoda do jednego wora wrzucać wszystkie silniki o oznaczeniu 2.5tdi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Z tych dwóch to już raczej premiera jak dla mnie. Świetne wspomnienia po prostu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Z audi chyba chodziło o 2.5 V6 150koni. A te primerki faktycznie spoko, ich ceny również Co do Alf 156 to słyszałem żeby silników Twinspark wystrzegać się jak ognia bo prędzej czy później będą z nimi problemy, za to diesle podobno są niezłe - mam na myśli 1.9 JTD i 2.4JTD Chciałbym wybrać sobie powiedzmy 3-4 modele aut z konkretnymi silnikami i ich szukać, wtedy znacznie łatwiej trafić w pobliżu takie auto niż szukając jednego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 ziomek ma w AR 147 twinsparka i kompletnie nic mu się nie dzieje. Auto ma od nowości, czasami zdarza się, że ciora je straszliwe i nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Audi A6 2.5 tdi 180 hp (C5)- silnik porażka. Zato A6 2.5 tdi 140 hp (C4) ponoć jeden z najlepszych silników diesla, jakie wyjechały ze stajni audi. Kuzyn bardzo mnie namawiał na właśnie taki model, ale rodzaj napędu mi nie odpowiadał, bo "kłatro" kazał omijać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 (edytowane) bo "kłatro" kazał omijać. A to ciekawe, bo to tak samo super rozwiązanie jak 2.5tdi R5. Czemu kazał omijać? Wskocz sobie na fora audi. Niektórzy praktycznie nie wyobrażają sobie Audi bez Q. Zawiecha troszkę inna więc serwis lekko droższy, ale o awaryjności nie ma mowy, jeśli ktoś potrafi to użytkować. C4 2.5tdi Q super fura, ale baardzo ciężko o coś fajnego. EDIT: 2.5tdi R5 miały 115 i 140km2.5tdi V6 miały wiele wersji.Awaryjne były nie tylko 180KM. Po bodajże 2003 roku, gdy oznaczenie silnika zaczynało się od B (BAU) silnik był już poprawiony. Edytowane 6 Stycznia 2011 przez Marcyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Nie wiem. Może na koszty ewentualnych napraw? Nie widziało mi się wtedy audi, więc nawet za bardzo nie wnikałem w szczegóły. W week będę u kuzyna, to się go zapytam i uprzejmie doniosę EDIT: 2.5tdi R5 miały 115 i 140km2.5tdi V6 miały wiele wersji.Awaryjne były nie tylko 180KM. Po bodajże 2003 roku, gdy oznaczenie silnika zaczynało się od B (BAU) silnik był już poprawiony. Tak, miały dwie wersje mocy. Ta 140 tka naprawdę ładnie się zbiera Tak, w następnych wersjach już poprawili to, co się najbardziej sypało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 jeśli ktoś potrafi to użytkować.Diesel też jest rewelacyjny, jeśli potrafi ktoś go użytkować. Niestety, ale obecnie ciężko nawet na zachodzie o zdrowy egzemplarz. W polsce to nawet nie ma co rozglądać się za takimi autami.To tak samo moi szefowie twierdzą, że diesel jest bardzo awaryjny, bo od jakiegoś czasu sporo diesli u nas stoi, ale to, że padły wtryski, bo ktoś zalał opału, to że padło turbo, bo ktoś nie potrafił tego obsługiwać jak należy, a o jakimkolwiek serwisie to już nie wspomnę(bo po co jechać do serwisu, skoro silnik jeździ). Prawda jest taka, że jak szukać auta to za granicą, bo niestety w polsce nadal istnieje podejście, że skoro jeździ to nie trzeba nic z tym robić. Ostatnio na warsztacie u nas stał mercedes C sportcoupe(odpowiednik 3 compact). W silniku było tyle szlamu, jakby ktoś oleju w ogóle nie wymieniał, cały wałek praktycznie był czarny ze szlamu. Do tego zawieszenie w tragicznym stanie, pęknięty przedni wózek, do tego uszkodzony jeden wahacz. Szef zadzwonił do gościa i powiedział mu, że tym autem nie da się jeździć, a klient na to " a dało by się to pospawać jakoś, bo nowy wahacz to 900zł". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 @cursor - przecież napisałem, że bardzo ciężko o coś fajnego z C4 tdi quattro;) Akurat ten diesel jest jeszcze w miarę idiotoodporny, ale przy tych przebiegach to już powoli zaczynają te silniki padać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Masz na myśli 200 czy 500 tysięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Szwagier ma A4 z 2005 roku 2.5TDI ok 350tys i jezdzi i sie nie sypie i jest gites... mocy ma duzo, zmiana biegow z kierownicy, bajer fura... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 @MB jeśli pytanko do mnie to raczej 500 albo i więcej:) Przy 200 pewnie byłoby super ale takich aut na rynku nie ma:)@Piotrsaint - raczej nie ten budżet;) A na forum Audi A6 koleś chwalił się przebiegiem 1300000 w aucie z 98roku. http://www.a6klub.pl/-all-a6-najwieksze-udokumentowane-przebiegi-vt14331.htmKwestia raczej gdzie i jak jeżdżony, bo przecież nie każde 2.5tdi V6 pada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 No mysle, ze jednak zdecydowanie trudniej kupic niezajechanego diesla niz benzyniaka takie moje odczucie ogladajac serki aut z importu w tym roku (kupowalem passata b5 tdi dla tescia), zastanawia mnie czy komcenie tdi to norma czy jednak nie, mam hdi i 220tysi i nic nie kopci nawet jak dam w palnik, a tdi to jak z komina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Trzeba by sprawdzić jakie przebiegi mają auta na zachodzie i ile kosztują. Albo przebiegi większe jak u nas, albo cena duużo wyższa. Tylko, że Polak myśli, że jak auto ma przebieg ponad 200tys to już tragedia. Więc handlarze wyszli im na przeciw:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 tdi to jak z komina. taki ich urok, niejednym jeździłem i każdy kopcił, puki dym jest czarny nie ma powodów do obaw...mój ostatni na pompowtryskach po chip'ie to dosłownie osłonę przed fotoradarami produkował jak go dobrze pogoniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Chyba będę starał się znaleźć volvo serii 70 z koncówki produkcji w tym dieslu, poszukam jeszcze info o AR 156 w dieslu i o nissanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.