Skocz do zawartości

samochód z bardzo dobrą akustyką


sensati0n
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To już wolałbym Rovera 75 ;]. Tu jest dopiero komfort tylko nie wiem jak z nagłośnieniem.

 

Nie porównywał bym Rover-a do Xantii :zawstydzony: , Księżniczka jest naprawdę bardzo komfortowa . Jego zaletą oprócz poprawnie akustyczne kabiny i wyciszenia jest bardzo niska awaryjność (mi tylko raz się utwardził tak, że aż bałem się jechać na piknik ale nabicie sfar rozwiązało problem). Co prawda nie rzuca się w oczy i jest niepozorny z zewnątrz ale to dla jednych wada a dla innych zaleta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 224
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A jak z przebijaniem się bassu z bagażnika do środka w GolfieIV?

 

Nie trzeba mocnych subików (jak kto lubi) bo to hatchback bagażnik jest razem z kabiną, wystarczy mały closed. U siebie mam 25cm, zasilany 300 waciakami jest fajnie i ciepło :) Zobacz mój temat z golfem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie, tam nie trzeba jakiegos wielkiego suba. Zalezy co kto lubi. Ale do tego kombi to nawet 8" robi konkretną robote ale tak jak mowie zalezy kto czego oczekuje od suba. Auto naprawdę wdzieczne do audio. Jak juz ktos wspomniał to hatchback/kombi o rozsądnych proporcjach nie za duze nie za małe i nawet nie ma co ich porownywac do sedanów. W takich samochodzie to mozna naprawde manewrować sprzetem. W sedanie juz musisz brac poprawke na przebicie sie z tyłu do kabiny w kombi/hb tego problemu nie ma, jedynie :wink: musisz zgrac suba z przodem.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o alfę to oczywiście z wygłuszeniem nie ma problemów, lecz później bas, mid bas słabo się rozchodzi. U mnie tak jest i nie potrafię sobie z tym poradzić.

 

 

A woofery sa wyciagniete przed tapicerke? Glosniki sa polaczone w fazie? HSK nawet te najnowsze i tak z definicji powinny miec dorodny kick. Doprecyzuj o co Ci chodzi z ta slaba akustyka bo moim zdaniem to nie kwestia auta tylko montazu szczegolnie ze jest kilka 156 fajnie naglosnionych tu na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wolałbym Rovera 75 ;]. Tu jest dopiero komfort tylko nie wiem jak z nagłośnieniem.

 

Widać że nie miałeś okazji nawet siedzieć w Xantii nie mówiąc o jeździe. Nie chcesz czegoś ciekawego kupić to nie, jeździj jak miliony innych w drewnianym Golfie i wmawiaj sobie że masz komfortowe warunki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wolałbym Rovera 75 ;]. Tu jest dopiero komfort tylko nie wiem jak z nagłośnieniem.

Ale do "jajek" wszedzie trzeba sie przywyczaic... Jakichs specjalnie komfortowych warunków to ta m nie ma, specjalnie cichy nie jest, o ile bez skóry to dosc plastikowe wnetrze i wersje v6 uchodza za awaryjne a 1.8 (takiego ma kumpel) osiagami nie powalal i kocha oliwe...

Z tyłu miejsca na 3 osoby nie uswiadczysz, ale sa tanie i nie sa tak oklepane jak Golfy czy paski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega pavliq co ma na myśli nie zgadzając się z moim stwierdzeniem

 

że w audi z tych roczników (nie ważne czy a3, a4, a6) drzwi właściwie nie ma i trzeba je "zbudować". Jeżeli chodzi o instalację systemu przedniego to jedno z bardziej niewdzięcznych aut,

inaczej jest np. ze wspomnianym passatem b5 czy golfem - tam to bajka poprostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście posiadam megane 2 fl i ostro trzeba się nakombinować żeby wsadzić 16 + dobre wygłuszenie w porównaniu z audi A6 . Ale dla chcącego nie powinno być raczej problemu ,poza tym myślę że jestem na odpowiednim forum i raczej nie dla amatorów wiec nie rozumie dlaczego tak kolegów to bulwersuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączę się do tematu... Komfort jazdy Citroena a np VW czy Audi, jak dla mnie niebo a ziemia. Mam C4 2008r, i szczerze mowiąc kicha. Komfortu z jazdy zero, chodziaż pod audio dobre auto. Miałem wcześniej Passata B5 1,9tdi, teraz mam A4 i spokojnie mogę polecic te samochody, VW tańszy w utrzymaniu na pewno(więcej zamienników). Golf IV również dobre auto, miałem stycznośc z kilkoma egzemplarzami.

Najtrwalsze silniki 90 i 110km, te 130km na pompowtryskach bardziej awaryjne i więcej palą. A jak wiadomo, ze 110 da sie spokojnie komputerowo zrobic nawet ze 135km na seryjnych częściach.

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez stochus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączę się do tematu... Komfort jazdy Citroena a np VW czy Audi, jak dla mnie niebo a ziemia. Mam C4 2008r, i szczerze mowiąc kicha. Komfortu z jazdy zero, chodziaż pod audio dobre auto.

 

Nie porównuj marki pojazdu z komfortem gdyż to nie ma ze sobą nic wspólnego a może inaczej :

łoże madejowe (C4) i łoże małżeńskie wodne (księżniczka) mają ze sobą tak samo wspólne słowo łoże :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego pomysl nad leonem.

srodek z anglika przekladasz w dwie godziny....skorka + alcantara - ja kupilem za 750zl !!! KOMPLETNY

 

do tego drzwi gluszysz tylko jedna warstwe (fabryczna blacha)

.

slupki A jak w A3 (nie jak w golfie do slupka B) wiec wysoki ton mozna dosc latwo zaaplikowac

 

no i cala seria TDI do 180KM :)

 

E-46 odpusc - mialem to G.... (kupe) przez tydzien, wiekszego szmelcu swiat nie widzial, jedyne co miala fajne to motor 3.0d, reszta JEDNO WIELKIE G...O !!!

Edytowane przez nero_partner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Citroenie moge cos powiedziec bo mam na stanie 3 sztuki... Sam mam Berlingo, ojciec ma C5, a brat Xsare, i tak dla porownania kosztow to po 10 latach Xsary bo tyle ma ten dziadek to tanizna w porownaniu do VAG, komfort znacznie przewyzsza np opla astre II bo porownywalem bezposrednio, ale jak ktos lubi siedziec na dechach to VAG i Opel idealnie, C5 bije komfortem Passata, a taksze ekonomia w naszym przypadku moze dobrze trafiony i sie nic nie sypie. Auta kupowane w salonach i serwisowane w ASO... Passata B5 to jakos odradzam, elektryka do dupy, a przednie zawieszenie z 8 wahaczami to w pl skarbonka...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i cala seria TDI do 180KM

Ale pompowtryski bym odradzał , jeżeli w tym modelu występował jeszcze motor na pompie rotacyjnej z nastawnikiem to lepiej taką kupić i ewentualnie ją nieco podciągnąć. Seria na pompie szła chyba do 115 KM. Dwa lata temu do mnie do pracy przyjechał golf IV 1.9 TDI seria 90KM na pompie , klient wysłał ECU do niemiec i po wpięciu przyjechał. Zhamowałem tego golfa i wyniki były rewelacyjne. Chyba 165 KM i 350 Nm wyszło, wykres mam na innym kompie ale tak mi się kojarzy.Jak ktoś będzie ciekawy to wrzucę wykres JPG

przednie zawieszenie z 8 wahaczami to w pl skarbonka...

To fakt, wiem coś o tym.... jeśli coś zaczyna pukać to lepiej kupić całą paczkę Lemforder'a albo TRW i mieć z bani , ale za to wielowachacz VAG'a super po zakrętach śmiga

teraz mam A4 i spokojnie mogę polecic te samochody

Nie wspominając już o jakości wykończenia wnętrza.

Edytowane przez gazownik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...