Skocz do zawartości

Pioneer ODR w Citroen Berlingo II


Piotrsaint
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 495
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kolejny jednorożec :rotfl:

Niby, dobrze, niby grubo, niby gra, niby tylko coś jeszcze, niby....

No to ja znów wyrodek jestem bo auta piotrowego słuchałem, co prawda jeszcze przed tym jak wszystko rozpirzył i zaczął dłubać od początku ale jednak słuchałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam, bo u siebie jak robiłem zabudowę "na dnie" bagażnika to wyliczałem całość tak, żeby w razie czego elegancko łamała się w 3 miejscach.

Towarzystwo oczywiście mnie obśmiewało, ale bez jakiegoś konkretnego uzasadnienia - coś na zasadzie, że facet z jajami emdeefu się nie boi i już :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest pancerny, ale fotele też mają jakąś tam wytrzymałość.

 

Mojemu koledze deska mdf która była na podłodze dostawczaka wbiła się w fotel a następnie ścieła kręgosłup. Kumpel został na miejscu. Przerwało mu kręgosłup. Deska o grubości 16 mm.

Mówię tutaj o samochodzie osobowym przystosowanym przez producenta jako dostawczak.

 

 

Ja osobiście nie zrobiłbym takiej trumienki i nie chciałbym mieć czegoś takiego za swoimi plecami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekawy przy jakiej prędkości ktoś musiał by wjechać w tył aby przesunąć mocno przymocowany i pewnie przy klinowany kawał MDF'u. fakt jest tam jakaś możliwość ale równie dobrze może polecieć komuś w kark półka bagażnika :wink:

 

Przy mniejszej niz myślisz. Polecam testy zderzeniowe w stary maluchu rozpędzonym przez 2 kolegów :P pas flaki wyprówa a kierownica ma cios mocniejszy niz Klitschko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zaciekawiliscie mnie, fakt jesli dostane w dupe na wysokosci ok metra to moze byc niefajnie. Co prawda ta pancerna klapa jest przeciez pocieta inaczej niz na zalaczonym zdjeciu przez grissley'a (nie widac, ze gorna plyta tej klapy sklada sie z kilku elementow i jest klejona).

http://www.herbirol.com/audiocar/berlingo/bagaj/IMG482.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem będąc dopiero na 15 stronie wątku ;)

Pewnie bez krasztestu nic pewnego się nie powie.

Ja wolałem dmuchać na zimne i przy takiej konfiguracji:

 

http://img194.imageshack.us/img194/294/bagaznik3qz7.gif

 

Dół miałem w kształcie litery L obróconej w prawo o 90st (na wszelki wypadek i tak dodałem nacięcie poprzeczne za DLSem), a pokrywa była mocno ażurowa i chyba jeszcze z poprzecznym zawiasem, albo chociaż nacięciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos dobrze trzepnie (pomijam kwestie czy nawet bez zabudowy by plecow nie polamalo) to i piece moga sie wbic bo sa spore.

Nie sadze jednak by przy strzale w tyl zabudowa wytrzymala, dolna czesc jest tak powycinana, ze sie boje jej podnosic ;), pokrywa i tak nie jest jakas mocna, jak pisalem klejona chyba z 8 elementow, ma duze wyciecia na szyby, ktore ja mocno oslabiaja, szyby sa tak zamontowane, ze maja spory luz, a i tak powinny spasc na dol. Pokrywa musi jednak spelniac swoja role czyli musze miec mozliwosc postawienia czegos w bagaju by to sie nie zarwalo. Nie targam towarow ale od czasu do czasu cos sie w bagaju wozi.

Mam jednak nadzieje, ze nigdy sie nie przekonam co by bylo gdyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście bardziej obawiałbym się uderzenia przodem. Ale jak zabudowa jest przykręcona i nie ma luzów aby nabrać prędkości podczas uderzenia to nie powinno się nic stać. U mnie za siedzeniami jest blacha to też plus. Nie wiem jaką wytrzymałość mają zaczepy mocowania tylnych siedzeń. Ciekawy to jest wątek i z chęcią posłucham osób które mają doświadczenie w takich sprawach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaczepy foteli za mocne, bardzo mocne, mialem awaryjne hamowanie z towarem w bagaju i pierdut w fotel ale zupelnie nic sie nie stalo. Nie jest to co prawda wyhamowanie do 0 jak w przypadku wypadku, ale w bagaju malem ok 300kg.

U mnie zabudowa bedzie nie do ruszenia, wiec przemiescic bedzie sie mogna tylko wtedy jak ktos trafi w nia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...