nakamichi Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 A czemu domy buduje sie na fundamentach Nie zbudujesz nic trwałego , stawiając fundamenty na ruchomych piaskach. Czy pobór prądu przez wzmacniacz ma związek z przebiegiem realnego sygnału ? Jakim sygnałem będzie sterowany ten wzmacniacz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdragon8904 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Kolejną modyfikacją "poprawiającą" zasilanie jest kupno świateł do jazdy dziennej, u mnie dało to bardzo dużo ! Mozesz to jakoś rozwinąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Mozesz to jakoś rozwinąć ? światła do jazdy dziennej do 10-15 ledów, które w sumie ciągną około 20 wacików. Dla porównania jedna żarówka H7 ponad 50 wacików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 (edytowane) światła do jazdy dziennej do 10-15 ledów, które w sumie ciągną około 20 wacików. Dla porównania jedna żarówka H7 ponad 50 wacików. No tak , to wyjaśnia sprawę . Maxhal miał częściową rację pisząc o światłach , jako o składniku bilansu energetycznego instalacji samochodowej . Światła w odróżnieniu do wzmacniacza stanowią formę obciążenia permanentnego , a więc takiego gdzie pobierany przez nie prąd ma charakter stały . Natomiast pobór prądu przez wzmacniacz nie charakteru stałego i w odcinku czasu przyjmuje wartości od minimium ( np 1-2 A ) do max zależnego od poziomu z jakim obecnie słuchamy muzyki ( i w pewnym zakresie jej rodzajem ) . W takim rozumieniu przez okres np godziny może nigdy nie dojść do zapotrzebowania na max wartość prądu , a może też występować przez okres do kilkunastu minut. Edytowane 9 Października 2010 przez nakamichi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MixhaL Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Morfi przed chwilą zmieniałem żarówkę H7 i ma 55W razy 2 =110 dodać postojówki tylne, pozycyjne, kilkadziesiąt żaróweczek wewnątrz i już mamy 200-300 W w przeciwieństwie do nawet 8W LED-ów. Zakładając że mamy 100A altek więc da nam jakieś 1400W, odjąc 200-300W poboru świateł i jakieś 100W na resztę podzespołów auta mamy 1000W. Teraz zasilić to dobrze wydajnym wzmakiem powiedzmy 80% i mamy 800W. Gdyby nie było świateł można by wykrzesać nawet 200 dodatkowych watów ze wzmaka. Dla mnie modyfikacja obowiązkowa.Wadą takiej modyfikacji jest wiejski wygląd samochodu no chyba że komuś uda się ładnie wpasować w zderzak.Oczywiście wszystkie obliczenia są plus minus dlatego proszę o nie kłócenie się że da radę 100W więcej albo mniej, wszystko zależy od autka i od mocy z jaką słuchamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1981 Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Czytając wszystkich osób wypowiedzi chciałbym podziękowac za cenne rady, gdyż sa istotne w budowaniu dobrego CA. Napewno u siebie zrobie porządne zasilanie miedzy alternatorem a akumulatorem, zmienie przewody na 60mm(mam obecnie 35mm),sprobuje zrobic ograniczenie w oswietleniu auta, gdyż czytając Wasze wypowiedzi na temat tego można zaoszczędzic na pradzie a tym samym przekazac go do wzmAka,a także zmienię klemy na akumulatorze na dużo lepsze,gdyż od tych zacisków prąd jest przekazywany na dalsze podzespoły w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.