Skocz do zawartości

Kupno auta pod Car Audio


buffalo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po wielkich bojach i zniszczonej psychice z car audio w BMW e34 pomyślałem o zmianie auta. I tu pytam Was bo na pewno mieliście spięcie z takimi autami i montażami lub znajomi ew. babcia, dziadek, wujek, ciocia etc. :)

 

Szukałbym auta do 10k, które byłoby "muzykalne" i wymagało jak najmniej rzeźby np. z zestawem przednim (np. głębokość montażowa głośników to 71 mm) a zarazem nie rzucało się w oczy.

 

Jestem totalnie zniszczony psychicznie rzeźbą z boczkami, cięcie blaszy, tapicerki, itd. Powiedziałem "nigdy więcej" :D

 

So, my type :

 

Honda Civic VI gen (krótka wersja)

Mitsubishi Colt CJ0

Toyota Corolla E11

Mazda MX-3

Mazda 323f

Alfa Romeo 156 TS

 

 

Tu drugie pytanie odnośnie drzwi np. Civic 6gen (poniżej foto), ciężko byłoby je wytłumić ?

 

http://www.audiotuning.pl/img/montaze/civic/civic_01.jpg

 

Zdjęcie zapożyczone ze strony www. audiotuning.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda przynajmniej moja/byla miala bardzo mala glebokosc montazowa + nie mozliwosc montowania dystansu przez tapicerke , co do drzwi hondy to nie bedzie problemu z wytlumieniem , ja wlasnie po ciezkich bojach przy zakupie samochodu kierowalem sie kwestia montarzu CA i wybor padl na to co widac w podpisie , z innymi nie mialem do czynienia z twojej listy ale jest opinia ze japonce maja cienka blache i drzwi rezonuja dosc znacznie ale widze ze jestes fanem malych japonczykow ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Civic VI gen wytłumialiśmy drzwi w niej nie było żadnych problemów łatwo w miarę szybko i solidnie.Drzwi łatwe pod względem wytłumienia oraz duża głębokość montażowa.

Pozdrawiam

 

Masz może fotki montażu ? Czy drzwi były identyczne jak te powyżej (czerwone) ? Czy demontowaliście wnętrze drzwi pod wytłumienie ? Mam na myśli mechanizmy szyb itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam honde V gen, na ktora wielu mowi, ze jest autem na "wiejskie CA" jest. Jednak po moim montowaniu wzmaka, glosnikow itp. doszedlem do wniosku, ze to auto jest stworzone pod CA, seryjnie ma glosniczki 10cm (przod) ale bez przerobek (ciecia blachy, wyginania itp.) mozna wlozyc 165mm :)z wygluszaniem nie ma prawie zadnych problemow (jedynym jest wybor mat i umiejetnosci wlasciciela) tapicerke sciaga sie z dzwi bajecznie latwo (5 min). Co do cienkich blach to nissan takie ma, honda nie :cwaniak:

zaraz za aku ma spora gume do przewleczenia kabla zasilajacego z komory silnikowej do kabiny bez wiercenia itp

 

zalaczam 2 obrazki z drzwi 5 gen:

post-4512-009683000 1281304753_thumb.jpg

post-4512-090149400 1281304770_thumb.jpg

Edytowane przez Ricola
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod tapicerke kolega wrzucil jakas cienka pianke gdzie ledwo mogl boczek zalozyc na dzwi i nic mu nie lata (nie robi sie z tapicerki membrana bierna) glosnik nie moze grac pod tapicerka bo nie ma tam miejsca na to zeby grdzies tam "wlazlo" powietrze. Tweeterki sa tez w boczku pod sama szyba i gra to naprawde ladnie :) przestanmy wkoncu mowic o tych naj, naj, naj rozwiazaniach, bo wiele osob nie chce miec glosnika na wierzchu z prostej przyczyny: latwosc uszkodzenia membrany noga przy wysiadaniu. A jesli zalozymy na "wystajacy" glosnik maskownice, to bedzie tez tlumiony lekko przez nia, a jesli komus zalezy na ori wygladzie (zeby nikt nie domyslal sie ze jest tam cos lepszego jak seria, co by paluchy nie swiezbily) to musi zamontowac za oryginalna maskownica przewaznie pod tapicerka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Accordzie V mam całkiem podobne drzwi, woofery mam tak zamontowane, żeby nie instalować zewnętrznych maskownic, więc w sumie drzwi wyglądają jak z fabryki. Woofer na dystansie i nie gra w tapicerkę :super:

 

P.S. Pod niektóre woofery przydałoby się poszerzyć dziurę w blasze drzwi. Mi udało się znaleźć takie jak trzeba i wymiarowo i brzmieniowo :hurra:

 

Przy okazji montażu w Hondach, to chyba dość popularny sposób (opisany wyżej) u siebie też tweetery mam na boczku pod samą szybą, powód => w Hondzie nisko się siedzi, do tego pianka (taka antydrganiowa pod panele podłogowe) boczek wchodzi w wcisk i nic się już nie telepie

:rolleyes:

Edytowane przez kamul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego mowie o drzwiach gdzie glosniki graja wyjete przed tapicerke a zarazem jezeli sie chce to pod orginalnymi maskownicami , nie ma co dyskutowac tylko trzeba posluchac i poznac roznice jak gra w takiej Hondzie pod tapicerka a jak wyciagniete.... co do uszkodzenia to nie koniecznie musi to byc mozliwe a tlumienie przez odpowiednia maskownice jest znikome w porownaniu do orginalnych montowanych w samochodach siateczek i tego ze dzwiek a szczegolnie sre3dnica cierpi jezeli glosnik jest cofniety pod tapicerke... ale nie wazne nie o tym temat

 

kamul - takie rozwiazanie jest oczywiscie dobre ale nie w kazdym aucie idzie tak zrobic zeby bylo estetycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIałem wczesniej civica 6 geny i drzwi łatwo sie wykleja troszkę trudniej wewnątrz ale wszystko da się ogarnąc mniejszymi kawałkami, miejsca montażu głośników są bardzo głebokie a po dodaniu dystansów to chyba nie ma takich które nie wejdą, jedyną wadą że trzba wycinać tapicerkę drzwi aby włożyć dystanse no i raczej maskownic już z drzwi oryginalnych nie założysz.

kolejna wada to mały aku tylko 45Ah max pojemności chyba że dołożysz drugi w bagażniku, następnie wzmocnione alternatory są małej mocy 160-180 amper ale za to nie ma najmniejszych problemów aby dołożyć drugi pod warunkiem że nie będzie klimy i trzeba uważać przy kupnie altka bo są kostki 3 i 4 pinowe.

Z przeprowadzaniem kabli nie ma najmniejszych problemów ogółem polecam.

A najlepszym bodźcem dla Ciebie to że Steve Medae też ma civica 6 geny :D

Edytowane przez MixhaL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze to wszystko wiedzieć co piszecie.

 

Wykluczam więc MX-3 oraz 323f choć to dobre auta.

 

Jeśli chodzi o akumulator i alternator znam ten ból w małych autach. U siebie w piątce w 2.5 benzyniaku teraz mam alternator 105A i akumulator Bosch Silver 110AH / 920A , trochę elektrownia ale co z tego jak auto wcale nie muzykalne.

 

Co więc potrzeba (mam na myśli altek i aku) aby dało radę ze sprzętem w podpisie ?

Edytowane przez buffalo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co więc potrzeba (mam na myśli altek i aku) aby dało radę ze sprzętem w podpisie ?

Jeżeli chcesz mieć pole do popisu i mieć prawdziwą elektrownię pod maską nawet do ponad 2000A na altkach jakby Ci było mało to polecam tahoe lub jeżeli Cie stać suburban. Samochody na ramie więc i łatwo elektrykę się prowadzi i poprawić można.

A jeżeli Ci zależy na mocnym altku w zwykłym aucie to najlepiej kupić jakiegoś amerykańca i dokupić do niego 300A altek lub też np kupić civic 6 geny lub rav4(oba benzyna), do nich też można dokupić altki 300amperowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...