buffalo Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Po wielkich bojach i zniszczonej psychice z car audio w BMW e34 pomyślałem o zmianie auta. I tu pytam Was bo na pewno mieliście spięcie z takimi autami i montażami lub znajomi ew. babcia, dziadek, wujek, ciocia etc. Szukałbym auta do 10k, które byłoby "muzykalne" i wymagało jak najmniej rzeźby np. z zestawem przednim (np. głębokość montażowa głośników to 71 mm) a zarazem nie rzucało się w oczy. Jestem totalnie zniszczony psychicznie rzeźbą z boczkami, cięcie blaszy, tapicerki, itd. Powiedziałem "nigdy więcej" So, my type : Honda Civic VI gen (krótka wersja)Mitsubishi Colt CJ0 Toyota Corolla E11Mazda MX-3Mazda 323fAlfa Romeo 156 TS Tu drugie pytanie odnośnie drzwi np. Civic 6gen (poniżej foto), ciężko byłoby je wytłumić ? http://www.audiotuning.pl/img/montaze/civic/civic_01.jpg Zdjęcie zapożyczone ze strony www. audiotuning.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 (edytowane) Może Golfa 3? Edytowane 8 Sierpnia 2010 przez Emil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Mazda przynajmniej moja/byla miala bardzo mala glebokosc montazowa + nie mozliwosc montowania dystansu przez tapicerke , co do drzwi hondy to nie bedzie problemu z wytlumieniem , ja wlasnie po ciezkich bojach przy zakupie samochodu kierowalem sie kwestia montarzu CA i wybor padl na to co widac w podpisie , z innymi nie mialem do czynienia z twojej listy ale jest opinia ze japonce maja cienka blache i drzwi rezonuja dosc znacznie ale widze ze jestes fanem malych japonczykow ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 juz bardziej IV-ka, pod tym wzgledem (czyt. Audio) jest fajna..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelmer Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Wg mnie golf 3 ma bardzo słabą akustykę i ogólnie jego drzwi nie są dobre i też wymagają pracy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciemuka19 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Honda Civic VI gen wytłumialiśmy drzwi w niej nie było żadnych problemów łatwo w miarę szybko i solidnie.Drzwi łatwe pod względem wytłumienia oraz duża głębokość montażowa.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buffalo Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Honda Civic VI gen wytłumialiśmy drzwi w niej nie było żadnych problemów łatwo w miarę szybko i solidnie.Drzwi łatwe pod względem wytłumienia oraz duża głębokość montażowa.Pozdrawiam Masz może fotki montażu ? Czy drzwi były identyczne jak te powyżej (czerwone) ? Czy demontowaliście wnętrze drzwi pod wytłumienie ? Mam na myśli mechanizmy szyb itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jezeli drzwi sa takie jak na foto to z pewnoscia nie ma koniecznosci demontarzu czego kolwiek lecz oczywiscie to ulatwia prace ale nie jest na pewno konieczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Tu drugie pytanie odnośnie drzwi np. Civic 6gen (poniżej foto), ciężko byłoby je wytłumić ? Podobne drzwi są w Accordzie, nie jest ciężko wytłumianiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 miałem mx-3 wcale nie da sie bez przeróbek za bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricola Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 (edytowane) mam honde V gen, na ktora wielu mowi, ze jest autem na "wiejskie CA" jest. Jednak po moim montowaniu wzmaka, glosnikow itp. doszedlem do wniosku, ze to auto jest stworzone pod CA, seryjnie ma glosniczki 10cm (przod) ale bez przerobek (ciecia blachy, wyginania itp.) mozna wlozyc 165mm :)z wygluszaniem nie ma prawie zadnych problemow (jedynym jest wybor mat i umiejetnosci wlasciciela) tapicerke sciaga sie z dzwi bajecznie latwo (5 min). Co do cienkich blach to nissan takie ma, honda nie zaraz za aku ma spora gume do przewleczenia kabla zasilajacego z komory silnikowej do kabiny bez wiercenia itp zalaczam 2 obrazki z drzwi 5 gen: Edytowane 8 Sierpnia 2010 przez Ricola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Ok 16cm sie miesci ale nie gra czasami pod tapicerka ?? Wlasnie to jest kwestia przystosowania drzwi pod CA zeby glosnik byl wyjety przed tapicerke a przynajmniej zeby byla mozliwosc wyjecia go jak najmniejszym nakladem pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricola Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 pod tapicerke kolega wrzucil jakas cienka pianke gdzie ledwo mogl boczek zalozyc na dzwi i nic mu nie lata (nie robi sie z tapicerki membrana bierna) glosnik nie moze grac pod tapicerka bo nie ma tam miejsca na to zeby grdzies tam "wlazlo" powietrze. Tweeterki sa tez w boczku pod sama szyba i gra to naprawde ladnie przestanmy wkoncu mowic o tych naj, naj, naj rozwiazaniach, bo wiele osob nie chce miec glosnika na wierzchu z prostej przyczyny: latwosc uszkodzenia membrany noga przy wysiadaniu. A jesli zalozymy na "wystajacy" glosnik maskownice, to bedzie tez tlumiony lekko przez nia, a jesli komus zalezy na ori wygladzie (zeby nikt nie domyslal sie ze jest tam cos lepszego jak seria, co by paluchy nie swiezbily) to musi zamontowac za oryginalna maskownica przewaznie pod tapicerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 (edytowane) W Accordzie V mam całkiem podobne drzwi, woofery mam tak zamontowane, żeby nie instalować zewnętrznych maskownic, więc w sumie drzwi wyglądają jak z fabryki. Woofer na dystansie i nie gra w tapicerkę P.S. Pod niektóre woofery przydałoby się poszerzyć dziurę w blasze drzwi. Mi udało się znaleźć takie jak trzeba i wymiarowo i brzmieniowo Przy okazji montażu w Hondach, to chyba dość popularny sposób (opisany wyżej) u siebie też tweetery mam na boczku pod samą szybą, powód w Hondzie nisko się siedzi, do tego pianka (taka antydrganiowa pod panele podłogowe) boczek wchodzi w wcisk i nic się już nie telepie Edytowane 8 Sierpnia 2010 przez kamul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Dlatego mowie o drzwiach gdzie glosniki graja wyjete przed tapicerke a zarazem jezeli sie chce to pod orginalnymi maskownicami , nie ma co dyskutowac tylko trzeba posluchac i poznac roznice jak gra w takiej Hondzie pod tapicerka a jak wyciagniete.... co do uszkodzenia to nie koniecznie musi to byc mozliwe a tlumienie przez odpowiednia maskownice jest znikome w porownaniu do orginalnych montowanych w samochodach siateczek i tego ze dzwiek a szczegolnie sre3dnica cierpi jezeli glosnik jest cofniety pod tapicerke... ale nie wazne nie o tym temat kamul - takie rozwiazanie jest oczywiscie dobre ale nie w kazdym aucie idzie tak zrobic zeby bylo estetycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MixhaL Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) MIałem wczesniej civica 6 geny i drzwi łatwo sie wykleja troszkę trudniej wewnątrz ale wszystko da się ogarnąc mniejszymi kawałkami, miejsca montażu głośników są bardzo głebokie a po dodaniu dystansów to chyba nie ma takich które nie wejdą, jedyną wadą że trzba wycinać tapicerkę drzwi aby włożyć dystanse no i raczej maskownic już z drzwi oryginalnych nie założysz.kolejna wada to mały aku tylko 45Ah max pojemności chyba że dołożysz drugi w bagażniku, następnie wzmocnione alternatory są małej mocy 160-180 amper ale za to nie ma najmniejszych problemów aby dołożyć drugi pod warunkiem że nie będzie klimy i trzeba uważać przy kupnie altka bo są kostki 3 i 4 pinowe.Z przeprowadzaniem kabli nie ma najmniejszych problemów ogółem polecam.A najlepszym bodźcem dla Ciebie to że Steve Medae też ma civica 6 geny Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez MixhaL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek679 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Laguna I to wdzięczne auto do robienia audio, i alternator w serii jest 120A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 golf 4 to nie zła opcja a i pod względem audio jest łatwo i przyjemnie. tylko tu budżet troszku mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszen Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 ibi 6L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buffalo Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) Dobrze to wszystko wiedzieć co piszecie. Wykluczam więc MX-3 oraz 323f choć to dobre auta. Jeśli chodzi o akumulator i alternator znam ten ból w małych autach. U siebie w piątce w 2.5 benzyniaku teraz mam alternator 105A i akumulator Bosch Silver 110AH / 920A , trochę elektrownia ale co z tego jak auto wcale nie muzykalne. Co więc potrzeba (mam na myśli altek i aku) aby dało radę ze sprzętem w podpisie ? Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez buffalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Zeby poradzic sobie ze sprzetem w podpisie wystarczy totalna seria altek 60A aku 50A/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buffalo Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Zeby poradzic sobie ze sprzetem w podpisie wystarczy totalna seria altek 60A aku 50A/h Dopisałem nowy grat. Alpinka 3542 pod MDS08. Wiele się zmieni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) Nie. Nie są to wymagające piecyki Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez Emil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MixhaL Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Co więc potrzeba (mam na myśli altek i aku) aby dało radę ze sprzętem w podpisie ? Jeżeli chcesz mieć pole do popisu i mieć prawdziwą elektrownię pod maską nawet do ponad 2000A na altkach jakby Ci było mało to polecam tahoe lub jeżeli Cie stać suburban. Samochody na ramie więc i łatwo elektrykę się prowadzi i poprawić można.A jeżeli Ci zależy na mocnym altku w zwykłym aucie to najlepiej kupić jakiegoś amerykańca i dokupić do niego 300A altek lub też np kupić civic 6 geny lub rav4(oba benzyna), do nich też można dokupić altki 300amperowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Przeciez wyrznie napisal z czym ma sobie poradzic orginalna instalacja i do tego nie potrzebuje 2000A ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.