Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. A wymiana tego na audison m8.14 ? Masz duże pole do konfiguracji kanałów 6*90 + 2*140 (2R) lub 1*280 (4R) Rozmiarowo wydaje się niewiele większe niż ten mosconi
  3. 72W rms do napędzania woofera ciętego pewnie 60,70 czy 80Hz powinno z zapasem wystarczyć Żeby subwoofer dorównał przenoszeniem pasma do 2* 72W i 91db z woofera To pewnie (z czapy liczę) powinien mieć dostępne 300-500W ? Eton mini nie miałem mimo prób upolowania, ale micro to naprawdę udana konstrukcja pod pół aktywne 3way
  4. No Widzisz czyli dobrze dobrze że na ciebie trafiłem. Bo też się zastanawiałem nad używkami Alpina z tej serii. Jedyne co to musway jest mniejszy, Ale jak jakościowo wypada w stosunku do alpine wiem że te Alpiny też nie grzeszą jakością ale może coś
  5. No jest trochę ożywiona, ostrą bym jej nie nazwał. Coś na wzór Alpine. Przesiadłem się z Alpine PDX F4 i V9 na Musway właśnie i nie stwierdziłem różnicy.
  6. Zastanawiam się co mówisz o jasnej górze w musway.. moje granie to dużo prądu, ale ciężki koc na górze…
  7. Mam Musway M12 i ONE 1000. Złego słowa nie mogę powiedzieć. Robią to co mają robić, nie mniej i nie więcej. Dobra kontrola, wydzielają mało ciepła, góra pasma może być określona jako „jasna” 😉 Kolega jest na moc nastawiony, Eton Micro nie ma nawet połowy wymaganej mocy. Miałem kiedyś Eton Mini, totalny brak kontroli.
  8. No to jeśli dopuszczasz użycie wzmacniacza klasy D to popatrz na Eton micro Tylko to gra jak typowy Eton - mocno analitycznie.
  9. Mosoconi 6to8 scan speak D3004/602000 Scan speak 10F/4424G00 Helix RS806 ( ale tutaj będę szukać ) Arc Audio Arc 8 (może będzie 10” ale też Arc) pytam bardziej osób które mają jakieś rozeznanie i słyszały coś małego u siebie w setupie. Ogolnie która firma co robi wiem
  10. Wczoraj
  11. Zawsze można stroić pod swoje preferencje;) Ja na przykład uwielbiam swoje audio domowe które ma swoje smaczki w podbiciach W aucie jak wypłaszczylem to mi się nie podobało za cholere Wolę słuchać to co lubię i jak lubię niz szukać ideału z książek W DSP wyplaszcam sygnał wejściowy a potem go psuje pod swoje preferencje słuchając ulubionych kawałków P.s. Dayton też używam
  12. Czytając opracowania i testy zagraniczne zauważyłem że nabijają się z europejskiej manii oklejania matami z butylu. W USA klasyczna szkoła mówi że klei się tylko miejsca narażone na rezonans i do tego w 25% A u nas kilogramy mat pcha się w każdą szczelinę. Nawet wzmocnienia i przetłoczenia które nie mają prawa wpaść w rezonans. Dodatkowo gęstość mat używanych jest nizsza niż w USA. Patrząc na przykład pod kątem wygłuszania szumów jazdy i jego spektrum to klejenie pianek i butylu to oni mogą miec rację....
  13. to jest pojęcie względne...
  14. Autor chce żeby uszy wyrywało DO tego nie trzeba zbyt dużo raczej
  15. troszkę za mało na jakiekolwiek sensowne rozwiązanie...
  16. Sprzęt odłóż na półkę lub sprzedaj, nic z tego nie jest warte próby montażu w tym samochodzie. Masz dobrą bazę- aktywny system fabryczny. Zaletą tego są osobne kable do każdego z głośników jak i MOST- możliwość wyciągnięcia dobrego sygnału z fabrycznego radia. Wadą tego wszystkiego są koszty konwertera jak i wzmacniaczy. Myślę że powinieneś dobrze przyslec czy chcesz zaczynać zabawę z CA w tym samochodzie i czy chcesz sam tego się podjąć.
  17. @Domino987myślałem żeby w tysiaku się zamknąć z radiem
  18. Jeśli chodzi o malucha to najciekawszy system jaki widziałem był zbudowany z subwooferem free air wbudowanym między bagażnikiem a przestrzenią nad nogami pasażera:) była dziura wywalona i włożony duży subwoofer
  19. Musway ma dobry marketing - to pewne. Napisz co dokładnie i jak chcesz napędzić to będzie łatwiej doradzić Z 4 kanałowek do 3 way to rzuć okiem na Eton micro - ciekawa konstrukcja
  20. Stara prosta zasada mówi że 1mm2 przeniesie spokojnie 7A. Niemcy nawet zakładają 11A Czyli 70mm2 *7A *12V uciągnie 6kW 200W wzmacniacz na krótkim 3-4mm2 spokojnie działa.
  21. Niestety jednostki montowane teraz w autach grzebią w dźwięku strasznie i żaden dsp tego nie wyprostuje Np ustawiasz korekcję żeby wyzerować fabryczne nastawy, ale ona działa płasko niezależnie od głośności. Przykład z życia. Mam zrobione de-eq fabrycznego wzmacniacza dla jednej głośności, ale jak scisze albo poglosnie to i tak wszytko idzie w piach Niemniej - dzięki DSP można ustawić sporo rzeczy której pomagają ale strojenie to długi czas i zabawa bez końca Jeśli fabryczna jednostka nie robi cudów z sygnałem to i bez dsp da się żyć W BMW F10 nie użyłem żadnej zaawansowanej funkcji poza zwrotnica i dalo się to elegancko zestroić
  22. Hej gdzieś czytałem że Wzmacniacze musway są całkiem jakościowe Zastanawiam się nad musway four 100. muszę mieć coś małego , mocnego i jakościowego…. tak naprawdę nie miałem nigdy styczności z lepszymi cyframi. Nie wiem czego się spodziewać. Potrzebuje dwie małe i lekkie 4 kanałówki do 3-way Ktoś słyszał jak to gra?
  23. Audison? Ma ciekawe 4 kanalowki. Jeśli ciekawe granie to Eton micro albo mini. P.s. Usłyszysz różnice między 50 a 100W?
  24. skonczylem rzezbic autorski adapter plug&play kia <-> dsp jakby ktos szukal info rozpiski ktory pin za co odpowiada albo info gdzie kupic prawie pasujace wtyczki to zapraszam po detale w zalaczniku jak to wyglada i jak sie komponuje w przypadku audison'a forza (c8.14 ale m12.14 tez by moze wszedl) dodatkowo moge opisac/opowiedziec jakie to wynalazki wpakowala fabryka (jako smaczek - subwoofer 1Ohm)
  25. arni

    seat ibiza

    Czesc Słupki obijał mi gość z oldtimer squadu. Materiał był jego.
  26. 4/5drożne kurcze jeszcze nie miałem. Jaki budżet na to audio?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...