Skocz do zawartości

pkol07

Użytkownik
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    amsterdam

Ostatnie wizyty

1 489 wyświetleń profilu
  1. Tylko, że mowa jest o subwooferze. Swoją drogą wszystko elegancko wyciszone. Nie mam zdjęć. Teraz zmieniłem auto z sedana z otworem na narty (złożenie siedzeń nie robiło różnicy) na kombiaka.
  2. Tylko, że mowa jest o subwooferze. Swoją drogą wszystko elegancko wyciszone.
  3. Mam na dsp ale na mono nie. Nawet jak miałem, to nie robiło różnicy, bo główny cfg mam na dsp
  4. 24-70hz. Próbowałem na Linkwitz Rileyz, Butterworth i jeszcze jedynym ale nie robią różnicy. Polaryzacji również próbowałem. Może dla testu kupię inny wzmacniacz? Jest opcja, że dotychczasowy po prostu nie zgrywa się z wooferami? Kosztował mnie bodajże 350 euro, więc przy tej mocy jest dość tani, choć w testach wydajności wypada dobrze. Może ma słabe podzespoły?
  5. Helix m six dsp, radio było zmieniane, próbowane nawet na wysokich półkach. Wszelkie kombinacje korektora i cięć. Wydaje mi się, że mono w tych częstotliwościach daje dupy.
  6. Próbowałem na różne sposoby. Efekt jest ten sam. Tnąc do 50hz, wciąż 60-70 jest znacznie cichsze. Do hardstyle to w ogóle nie podchodzi, jest ewidentna dziura w paśmie. Tnąc do 40hz jest stanowczo za nisko, to już w ogóle nie mam pasma na którym mi zależy.
  7. Tak. Zakresy dol-gora są dobre, eq również. Myślę nad AudioControl LC-1.1500
  8. Witam, Jak w tytule szukam wzmacniacza pod https://www.caraudioshop.nl/shop/apr2w12d4-alpine-r2-w12d4-12-r-series-subwoofer-2-x-4-ohm-68726?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwte-vBhBFEiwAQSv_xVcx9IasPSg9IstgNrDa7w-wAOfDslFAPfvAf_jAPQI-Qr9Oc1o5YBoCoSMQAvD_BwE#attr=61015,69118,75780,101145,77785,88168,89736 Zależy mi na pełnym wykorzystaniu mocy głośników i na tym, żeby wzmacniacz się nie grzał przy pełnej mocy na głośnikach no i przede wszystkim na jakości dźwięku. Do tej pory grają one na Excursion hxa 5k ale nie jestem zadowolony, gdyż w częstotliwościach pomiędzy 50-70hz jest bardzo cicho, a zależy mi na jakości dźwięku. Skrzynia na wymiar z portem, myślę że to wina wzmacniacza. Dodatkowy aku, bez kondensatora ale mocy wystarczy. Co polecacie do tego w cenie max 3500.
  9. Już wszystko praktycznie mam gotowe ale pojawił się problem ze znalezieniem odpowiedniego bezpiecznika pod który mógłbym się podpiąć kabelkiem z izolatora baterii, który teoretycznie powinien zostać wpięty pod bezpiecznik zapłonu. https://9-3.pl/rozmieszczenie-bezpiecznikow-i-przekaznikow/ Pod spodem dokładniejszy opis bezpieczników (mój silnik B207) Próbowałem się podpiąć pod sprawdzony miernikiem jakikolwiek bezpiecznik, który był bez zasilania po wyjęciu kluczyka i jakis znalazłem ale w momencie wyłączania stacyjki za każdym razem był dziwny dźwięk jakby rozrusznik dostał bodziec do zakręcenia. Mam wrażenie jakby to izolator baterii dał mu swoją resztę mocy, aby zakręcił. No więc nie wiem w co się wpiąć.
  10. W zapalniczce ginie po wyjęciu kluczyka. Z tego co wyczytałem to bezpiecznik pod zapalniczkę jest 30A i nie wiem co zrobić heh
  11. Aku>monoblok dałem 250 ale chodzi mi o przekaźnik(izolator baterii)>akumulator w bagażniku. I najważniejsze pytanie, gdzie się wpiąć przekaźnikiem do zapłonu i jaki dać bezpiecznik? Poniżej link z opisami skrzynek bezpieczników https://schematy24.pl/saab-9-3-2003-2005-skrzynka-bezpiecznikow-i-przekaznikow/
  12. Nie obejdzie się bez bezpiecznika przy tym krótkim kablu +-30cm? Przekaźnik będzie przymocowany do zabudowy akumulatora. PS nie wiem jaki bezpiecznik zastosować dla 53mm2 długość 5m.
  13. Cześć! Mam problem z podłączeniem Stinger SGP35 pod dwa akumulatory https://masori.de/en/products/sgp35-trennrelais-fur-500a?variant=33475206873223&utm_content=SGP35 Trennrelais - 500A&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax - Categorie (EN)&utm_campaign=&utm_source=&utm_medium=&gclid=CjwKCAjwpayjBhAnEiwA-7enawrO9QK-90pCenwiY9M5Mm0pzKvq7ZTDv9TWcNjrDWv5rC-eZDMAhhoCeJQQAvD_BwE Jeden zwykły akumulator 74Ah (z przodu) W bagażniku 45AH Hollywood spv 45 https://www.hollywood-audio.pl/?akumulator-hollywood-spv-45,40 Przekaźnik zamontuję jakieś 30 cm od pierwszego akumulatora. Jakie wstawić bezpieczniki? W instrukcji jest bezpiecznik na plusie akumulatora pierwszego i drugi bezpiecznik akumulatora drugiego oraz bezpiecznik na kablu idącego do zapłonu. I drugie pytanie, to jakiej grubości kabel dać pod zapłon i uziemienie stingera?
  14. Cześć! Co sądzicie o podłączeniu dodatkowego aku pod sam monoblok? Głośnik 1500rms, wzmacniacz będzie pobierał jakieś 150A max. https://caraudiosklepy.pl/hollywood-spv-20-akumulator-agm-20ah-p296 Lub ten: https://caraudiosklepy.pl/hollywood-spv-35-akumulator-12v-p297 -Alternator 140A -Podstawowy akumulator 75ah dodatkowo jeden wzmacniacz 70A bezpiecznik (myślę, że pobiera z 40A max). Chodzi mi o to, aby uniknąć niebezpiecznych spadków napięcia w instalacji auta oraz monobloku. Wiadomo, że non stop 1500rms nie będę rypał ale fajnie, jeśli te 20min-30min bez problemu wytrzyma. Czy takie rozwiązanie pozwoli mi uniknąć wymiany alternatora?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...