waski Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Według niego tam teraz mogą być przebicia i nie da sie tego inaczej naprawić niż wymiana calutkiego przewodu antenowego... Oczywiscie ta wymiane przeprowadzi on, za odpowiednia oplata Troszke racji moze miec - faktycznie ta nieoryginalna wtyczka moze byc niedokladnie zamontowana i cos w niej nie laczy ( elektryk ktory mowi o przebiciach w samochodowej instalacji antenowej ) Dlatego juz w pierwszych postach mowilem Ci bys zwrocil uwage wlasnie na ta wtyczke, bo z doswiadczenia wiem ze nawet ori wtyczki lubia wypluc kabelek. Nowa wtyczke jak najbardziej da sie zacisnac na starym przewodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadziak Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Dlatego juz w pierwszych postach mowilem Ci bys zwrocil uwage wlasnie na ta wtyczke' date=' bo z doswiadczenia wiem ze nawet ori wtyczki lubia wypluc kabelek. Nowa wtyczke jak najbardziej da sie zacisnac na starym przewodzie.[/quote'] No nic moim kolejnym krokiem będzie próba zamontowania jakiejś prowizorycznej anteny na wtyk i sprawdzę czy na takiej prowizorce zakłócenia beda też się pojawiac. Jesli nie to znaczy ze naprawdę trzeba ten przewód antenowy cm po cm przejrzeć (czyli najpierw rozebrać dach). Inna sprawa to mysle jeszcze o jakimś takim dodatkowym wzmacniaczu lub filtrze do wpięcia miedzy radiem' date=' a anteną. Moze cos pomoze... [ Dodano: 2010-04-22, 01:04 ]Witam,Mały update Nadal problem nie jest rozwiązany. Dziś byłem z nim u specjalisty od radiowych odbiorników w autach, ale niewiele na razie wywalczyliśmy. Miał nadzieję, ze to u mnie problem tylko słabej anteny, ale gdy sprawdzil jak radio łapie stacje na postoju, mocno się zdziwił i stwierdził, że moje auto odbiera jakieś 130% tego co normalne sprawne radio w tej lokalizacji, nawet słabiutkie stacje. Odpada więc właściwie, że to po prostu słaby sygnał (ale to w sumie nic nowego). Majster poszarpał też za bat i faktycznie, czy bardzo mocnym odginaniu anteny pojawiają sie zakłócenia, jednak nie sądzę, aby to była u mnie przyczyna zakłóceń w trakcie jazdy. Stwierdził też, że nie ma sensu grzebać przy samym zasilaniu (np. podłączyć radio bezpośrednio do akumulatora), bo byłyby zakłócenia też przy słuchaniu CD. Pozostaje mi znaleźc kogoś, kto będzie mial ochote dorwac się chyba do samego kabla antenowego i prześwietlić wszystko naprawdę od podszewki. Jakoś nikt ze specjalistów niestety nie wydaje sie miec na to wielkiej ochoty To niewdzięczna robota... [ Dodano: 2010-05-02, 12:50 ]Mam jeszcze takie pytanie. Czy jest moze jakiś prosty sposób lub urządzonko, które pozwoliłoby sprawdzić lokalizację przerwy w ekranowaniu w instalacji antenowej? Nie znam sie na tym, ale chodzi mi o jakiś 'zakłócacz', co np. moznaby w samochodzie przyłozyć w okolice radia potem wzdłuż przewodu aż po bat i sprawdzić w którym miejscu te zakłócenia najbardziej wpływają na odbiór radia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Odpowiadam na ostatnie pytanie - nie ma taniego lub prostego urządzenia które dało by Ci zadowalające rezultaty w wykryciu ewentualnej przerwy. Nawej majac odpowiedni przyrząd konieczna jest choć minimalna wiedza w zakresie obwodow w.cz. Powiedz mi, czy zauwazasz różnice miedzy odbiorem stacji z i bez separatora? Nie chodzi już o zaklucenia ale o ilość wyszukiwanych stacji itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadziak Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Odpowiadam na ostatnie pytanie - nie ma taniego lub prostego urządzenia które dało by Ci zadowalające rezultaty w wykryciu ewentualnej przerwy. Nawej majac odpowiedni przyrząd konieczna jest choć minimalna wiedza w zakresie obwodow w.cz. Powiedz mi, czy zauwazasz różnice miedzy odbiorem stacji z i bez separatora? Nie chodzi już o zaklucenia ale o ilość wyszukiwanych stacji itp? Nie, w przypadku anteny dachowej nie ma żadnej różnicy. Ale z tego co wiem, to na dachu nie ma oryginalnie żadnego wzmacniacza, więc roznicy w ogole nie powinno byc... A co do pierwszej kwestii to myslalem o jakimś urządzeniu które po prostu będzie zakłócać na tyle mocno, że dalbym rade wychwycić w którym miejscu najbardziej wpływa na odbiór - np. przy radiu lub przy samej antenie dachowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Hmm... Niestety nie wiem na 100% jak to jest rozwiazane w golfie V , ale wydaj mi si ze ma podobne rozwiązanie co IV i A3 - czyli wzmacniacz w stopce anteny dachowej. Czy mozesz wykluczyć sytuacje ze oryginalna wtyczka w Twoim samochodzie podlaczona do separatora "dobrze" styka? Dokładniej chodzi o ten środkowy "pin" - czy jest na tyle długi by sięgnąć do styku w separatorze? Gdy wyjmiesz separator i ogladniesz pod światło to zobaczysz w tej "dziurce" w platyku metalowa tulejke stykowa. Musisz ocenić czy jest ona na tyle plytko ze pin z wtyczki do nie dobrze dostaje. Mam już 3 separator w którym zdarzył się opisywany przezemnie w innym tmacie przypadek. Co do urządzenia to tak nie działa Sa dwie metody - TDM czyli tzw "radar" kablowy mierzący odbicie wyslanej fali w.cz. w kablu, lub urzadzonko który wpuszczać w kabel fale odpowiedniej częstotliwości a drugim jego członem wykrywasz jej "wycieki" z kabla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.