slawo_81 Opublikowano 25 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2023 Panowie podpowiedzcie jak podłączyć Alpine cda 9933r żeby dało się włączać i wyłączać z kluczyka bez utraty ustawień.W tej chwili mam podłączone kabelki czerwony do czerwonego,żółty do żółtego i wyłącza się po wyłączeniu zapłonu ale dopiero jak wyjmę kluczyk,natomiast nie włącza się po przekręceniu kluczyka tylko muszę włączać przyciskiem,w dodatku jak już włączę przyciskiem to gra ale ustawienia są jakby zresetowane.Załączam fotkę podłączenia,które mam w tej chwili.Dodam,że samochód to golf 4 z oryginalną instalacją iso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 26 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2023 Sprawdź miernikiem czy na żółtym przewodzie w instalacji jest stałe 12v czy tylko po zapłonie bo w przypadku czerwonego ma być właśnie po zapłonie a żółty stały z baterii. Wtedy już na logikę bo zasada jest taka, że na żółtym przewodzie radia ma być stały + z baterii a na czerwonym po zapłonie. Jeśli instalacja oem jest powalona to po prostu puść sobie 2 nowe przewody jeden gdzieś tam skąd leci stałe 12v na żółty radia a drugi czerwony pociąg tak by był po stacyjce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawo_81 Opublikowano 26 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2023 Czyli połączenie z fotki samo w sobie jest ok i powinno działać włączanie i wyłączanie radia kluczykiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 27 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2023 Żółty z radia do stałego plusa w instalacji samochodu a czerwony do plusa po zapłonie. Nie ma tutaj żadnej filozofii... Reszta to już kwestia tego co i jak jest namieszane w instalacji poza autem. Miernik do ręki i sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 28 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2023 Stały temat, zamień miejscami żółty z czerwonym i będzie działać. Podobnie jest w Fiatach Ducato czy Iveco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand87sca Opublikowano 28 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2023 A w golfie IV nie ma czasem w iso masy i dwóch stałych plusów? Zdało by się foto iso tego co w aucie, Jeśli jest grubszy brązowy GND i dwa grubsze czerwone z białym paskiem +12V. To trzeba będzie załatwić skądś +12V po zapłonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawo_81 Opublikowano 30 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2023 W dniu 28.11.2023 o 08:14, Jankus napisał: Stały temat, zamień miejscami żółty z czerwonym i będzie działać. Podobnie jest w Fiatach Ducato czy Iveco Dzięki Jankus,kable zamienione i działa jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.