Skocz do zawartości

Zestaw caraudio volkswagen T4


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim.

Jestem kompletnie zielony w temacie audio dlatego szukam pomocy tutaj u starych wyjadaczy. 

Jak w tytule posiadam VW T4 i buduje go sobie od gołej blachy i poszukuje treściwej pomocy co do zbudowania w nim jakiegoś przyjemnego zestawu. Nie mam sprecyzowanego gustu chodź lubię bassowe brzmienia słucham od klasyki po techno. Aktualnie posiadam fabrycznie otwory 2x10cm i 2x16cm oczywiście idzie te wymiary delikatnie nagiąć a inne dorobić. Budżet jest również elastyczny ale obstawiałem ok 2 tyś. 

Dziękuję z góry bardzo za pomoc i życzę wszystkim miłego dnia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj FAQ Nazara i obejrzyj kilka realizacji z działu Wasze Instalacje. To na początek.

Najważniejsze pytanie. Czy masz w tapicerkach drzwi miejsce na głośniki? Z tego co piszesz to wynika że tak. Za 2 tysiące to powinieneś się zmieścić z zestawem 2-way + sub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jankus napisał:

Poczytaj FAQ Nazara i obejrzyj kilka realizacji z działu Wasze Instalacje. To na początek.

Najważniejsze pytanie. Czy masz w tapicerkach drzwi miejsce na głośniki? Z tego co piszesz to wynika że tak. Za 2 tysiące to powinieneś się zmieścić z zestawem 2-way + sub.

Zabieram się do czytania. Tak, 2x16 cm mam w tapicerce bocznej drzwi 2x10 cm na podszybiu. Jednak w miarę potrzeby jestem w stanie dorobić gniazda na głośniki. 2 tyś jest wyznacznikiem jeśli będą 3 to też przeżyje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Xandari napisał:

@Jankus jesteś może w stanie mi wskazać gdzie znajdę FAQ Nazar gdyż wszystkie odnośniki jakie znalazłem mają kilka lat za sobą nie i nie działają. 

Dziwne widać w tym roku musiała paść domena. Napisze w czatboxie, może ktoś ma na dysku lub chomiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji