elmer Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Oby jeżdził jak najdłużej bezawaryjnie :-) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Ja na przyszłe wakacje (może przed) planuję kupić sobie autko. Cena hmmm 8-11 tysięcy. Znajomy polecał mi A4 mówił, że w tej cenie można kupić fajną sztukę. Co proponujecie? Za czym się rozglądać? Fajnie by było coś ekonomicznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 8-11 tysięcy. A4 mówił, że w tej cenie można kupić Cudotworca? kolo 11k to szukaj Vectry B audio sie bardzo wygodnie buduje wczoraj sprawdzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 FUBU, ładne te vectry, ale ich blachy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 FUBU, ładne te vectry, ale ich blachy.....Pitolenie o szopenie.To tak samo jak słyszę teksty, że golfy nie gniją Jak się dba tak się ma. Kupując zadbane auto, niezależnie czy to jest merc, bmw, opel czy fiat lub ford, to auto będzie Ci służyć.Każde auto ma swoje zalety i wady, jednemu wygodniej będzie w jednej marce, drugiemu w innej.Najtaniej wyjdzie Opel Vectra i VW passat b4, bo części do tego da się dostać na każdej giełdzie, a typowe części eksploatacyjne nie są drogie.Dobrą inwestycją byłaby też BMW E36, ta sama klasa co viki i passat, ale jakość wykonania jednak wyższa, tyle, tu już trzeba trafić na zadbany egzemplarz, bo z nimi jest tak samo jak z golfami i calibrami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuuudlaty Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Nie wiem jak w B4, ale w paskach B3 KAŻDA klapa puchnie, nie znam nikogo u kogo by się nic nie działo, nawet jak zrobisz to niedługo znowu to samo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 FUBU, ładne te vectry, ale ich blachy..... Gie prawda. Jakos z moja nie ma problemow. Jak wyzej, jesli dbasz to bedzie wsio gitara. Jedyna poprawke lakiernicza jaka musialem w niej robic odkad jest w rodzinie ( ze 3 lata beda chyba) to to co mialem do roboty po tym jak mnie w piotrkowie pukneli. Takto wszystko elegancko a jak widzisz ze cos zaczyna troche rudawe to szybko sie tym zajac, wyczyscic i zamalowac i jest gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruby1986 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Postanowiłem trochę odświeżyć temat Kuby.Jako że uznałem iż bezcelowym będzie zakładanie kolejnego, postanowiłem w tym pytać Was o zdanie Budżet jest w tym wypadku większy, bo max. to 27tys. zł.Względnie nie szukam auta bezpośrednio dla siebie, a dla rodziców, konkretnie tata będzie jego użytkownikiem.Głównymi wymaganiami są rocznik i silnik, a konkretnie: roczniki między 2003 a 2005 i silniki wysokoprężne.Również wymaganiem mojego szanownego rodziciela jest fakt, że nie ma to być Japoniec Także posłucham propozycji lepszych znawców i ew. użytkowników swoich polecanych pojazdów.Ja wstępnie rozglądałem się za: Renault Megane, Skoda Octavia, Ford Focus, Opel Astra, Peugeot 307, Seat Ibiza, Volkswagen Golf i Passat.Preferowany typ nadwozia to 5-cio drzwiowy hatchback lub sedan, z uwzględnieniem w miarę przystępnego montażu CA Ze względu na moją chorobę i rację, że może i ja również ten samochód będę użytkować A i w grę wchodzi również sprawa sprowadzenia samochodu, czy to z Niemiec czy Holandii.Czas jak na razie jest, bo zakup raczej odbędzie się w czerwcu, ze względu finansowych, póki co Także pozdrawiam i czekam na Wasze rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutsane Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Tylko OCTAVIA I hehehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Niech se kupi 2 omegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Mazda 3 lub Mazda 6 (nie wiem czy ta 2 kupisz za 30k ale ta pierwsza na pewno) by byly dobrym wyjsciem gdyby ojciec tolerowal japonce. Szczegolnie ze sa o wiele ladniejsze od tych wymienionych przez Ciebie Tak to celowalbym w Toledo na przyklad, sympatyczne auta i w tej cenie kupisz chyba te roczniki. Paska za ta kase z tym rocznikiem i w dieslu? Szczerze watpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave_19 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 astra 1.9 cdti 150 hp ale moze byc lekko drasnieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruby1986 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 No widzę kilka propozycji się pojawiło, podziękował Co do Japońców to sam staram się ojca przekonać i to właśnie na Mazdę 3, bo autko osobiście mi się podoba, Mazda 6 odpada z racji budżetu, jak już FUBU wspomniał.Octavia ma póki co u mnie największy plus, przede wszystkim ładowność bagażnika i przestronność wnętrza.Chociaż czy to nowy Focus z silnikiem 1,6 TDCi lub Megane z silnikiem 1,5l też nie przepadają w konkurencji, ze względu na mniejsze opłaty OC z racji mniejszej poj. skokowej Astra też byłaby dobrym wyborem, ale w serii MKIII boję się jej większej ilości elektroniki, bo jak to się zdupcy, to lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunkier0888 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Moim zdaniem najlepszym wyborem byłby passat B5 FL akurat w tym roczniku znalazłby naprawde coś sensownego no tylko najlepiej sprowadzić sobie niż kupywać w polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 E39 touring w tych pieniądzach kupisz już nawet po lifcie najlepiej 530d. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Astra też byłaby dobrym wyborem, ale w serii MKIII boję się jej większej ilości elektroniki, bo jak to się zdupcy, to lipaTo może nie kupuj żadnego auta? Bo tak to można wyliczać w nieskończoność, co może się zepsuć. Co do samej astry, to kumpla ojciec ma takową, dodatkowo zawieszenie aktywne IDS+ i tryb sport(zmiana reakcji zawieszenia i reakcji na pedał gazu).Auto bardzo żwawe. 150KM i 330NM w 1,5t aucie dają radę i dają dużo frajdy z jazdy.W tych autach największym problemem jest EGR(nie tylko w klekotach, benzyny też), który się zapycha i auto dostaje muła. Co do VW, to szczerze mówiąc, nie pasuje mi jedno, cena. Za passata trzeba zapłacić więcej niż za mondeo, vectrę czy volvo s40/v40, a szczerze mówiąc to wcale taki rewelacyjny ten samochód nie jest. A może mondeo, tylko to młodsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Volvo S40 z plecakiem 1,9 d fakt minusem jest wolny silnik 116 kucy za to jednostka nie do zajechania do 27 tys spokojnie wersje po lifcie dostaniesz w dobrym stanie minusem tego auta jest blacha i na nia musisz zwrocic uwage ( tylne nadkola )koszty sewisowania powiedzmy dorzsze niz u niemca czyli poczciwy szmelc wagen jest tanszy z uwagi na duza ilosc zamiennikow lancia lybra 1,9 jtd 115 kucy rocznik 2002-2004 dobry moment ekonomiczne auto silnik z gamy fiata ( jeden z lepszych diesli na tym rozwiazaniu jest silnik volvo ) blacha ocynk roczniki smialo mozna dostac do 22 tys 2002-2003 wersja z plecakiem oczywiscie to samo w wersji 2,4 JTD 150 kucykow czyli juz auto do malej gonitwy kosdzt chipa 800 zł i mamy okolo 175 konikow w stadzie silnik bardzo podatny na chpowanie bez zwiekszenia spalania za to cieszy dynamika jazdy i bezpieczniejszym wyprzedzaniem kosztowo dobry egzeplarz okolo 30 tys plusem jest to ze sa to juz jedne z najlepiej wyposazonych wersji koszty utrzymania smieszne wiekszosc czesci pasuje od fiata marea czyli bravo brava mowa o czesciach silnika skrzyni tylne zawieszenie wiec tanio czesci blacharskie i elektronika nie jest zbyt droga czasami trzeba zamawiac seat cordoba 1,9 tdi z plecakiem rocznik2002 2003 90 kucy wiec maluch z lotka na dachu cie wyprzedza na swiatlach minusy toporny wyglad i rozmieszczenie wnetrza auto cieszy z jazdy kiedy nim stoisz mankamenty psujace sie droboiazgi jak przełączniki przyciski i fotele przednie koszt serwisowania drozszy niz w przypadku lanci porownywalny z kosztem volvo to tak z wlasnego doswiadczenia osobiscie bral bym 520 523 z e39 badz e 46 czyli wersje 3 z plecakiem zalozyl gaz i mial gleboko ropniaka w bagazniku bo koszty wyjda podobnie a serwisowanie jest tansze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilotyn@ Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 ruby1986, e39 528i 530i silniki ekonomiczne i dbane odpowiednio nie do zajechania. Frajda z jazdy już spora. Komfort lepszy niż w serii 3 z tym że auto bardziej ospałe niż trójka coś za coś e46 również w wersji R6 polecał bym (R4 nie zawracał bym sobie głowy spali podobnie jak R6) 325i 328i 330i wersja 330i to piekło pod maską trasa 8litrów w przelotowej 130-160 miasto zależy jakie 12-15, mowa o normalnej jeździe. W BMW jest taka tendencja że jednostki R6 czyli 325i 328i 330i spalą tyle samo prawie +- 1L pomiędzy 325i a 330I imho wybór padł by i tak na 330i moc zacna pod nogą Ropociąga szukał bym jak bym robił powyżej 50tyś rocznie (330D) 320D muł. Fajnym autem jest Ford Mondeo mkIII ST220 szybki i wygodny kombiak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 to tak z wlasnego doswiadczenia osobiscie bral bym 520 523 z e39 badz e 46 czyli wersje 3 z plecakiem zalozyl gaz i mial gleboko ropniaka w bagazniku bo koszty wyjda podobnie a serwisowanie jest tanszeKupując ropniaka, to najpierw trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czy na prawdę potrzebujemy takiego motoru.Jeśli rocznie nie robimy co najmniej 25-30tys. km to ropniak może okazać się droższym rozwiązaniem. Wtedy rzeczywiście benzyna + gaz będzie lepsza.Jedna uwaga. Nie mam nic do gazu, ale auta z gazem nigdy bym nie kupił, lepiej dołożyć i założyć go samemu do auta, które gazu wcześniej nie widziało.Nie twierdzę, że LPG niszczy silnik, ale problemem są użytkownicy aut z LPG. Większość ludzi mających auto w gazie, użytkuje lpg na chama ile się da. Niczym nowym nie jest odpalanie auta od razu na gazie(bo przecież jest +15*C, to po co marnować drogą benę).To tak samo jak z nieumiejętnym użytkowaniem turbodiesli, a później się okazuje, że turbiny padają i takie tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruby1986 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Jeżeli chodzi o propozycję czy to BMW, Lancia, Volvo to przyznam się, że nie szukałem nawet tych marek Jakoś nawet mi nie wpadły na myśl, bo w sumie konkretnych modeli nie wiedziałem jakich szukać Ale opcję są dobre, także i je wezmę pod uwagę.Jeżeli chodzi o Mondeo MKIII, też myślałem, ale dwa Mundziaki, trochę dziwne, chociaż auto już sprawdzone.Co do silników, to fakt, że ojciec na pewno nie zrobi tych 25 tys. km rocznie, nie ma takiej opcji.Nie wiem czy to jest kolejny mit, ale ja byłem i to nawet przez ojca uczony, że silnik wysokoprężny ma dłuższą żywotność niż benzyniak, ile z tego prawdy, nie wiem ??Patryk, wiem że rzeczy które mogą się spierdzielić w aucie jet multum, ale fakt faktem, mój Fordzik tej elektroniki ma znacznie mniej niż nowsze autka Jednak im mniej pierdółek do "zabawy" tym lepiej, przynajmniej mi się użytkuje pojazd Może jestem jakiś staroświecki, ale tak wolę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Patryk, wiem że rzeczy które mogą się spierdzielić w aucie jet multum, ale fakt faktem, mój Fordzik tej elektroniki ma znacznie mniej niż nowsze autka Jednak im mniej pierdółek do "zabawy" tym lepiej, przynajmniej mi się użytkuje pojazd Może jestem jakiś staroświecki, ale tak wolę.Ja to rozumiem, ale technika się rozwija i stąd też ta wszędobylska elektronika w autach.Głupi przykład, przepala Ci się żarówka kierunkowskazu z tyłu, jedyne co zauważasz to kontrolka szybciej miga.U kumpla w BMW E38(auto ma 9lat) BC wyświetli komunikat, a pracę kierunku przejmie jedna z żarówek stopu.Elektronika więc nie jest wcale taka zła.W wielu testach omegi B i laguny II dostają niskie noty za problemy z elektryką, a ile ludzi jeździ takimi autami i nie ma żadnych problemów? Ile omeg jeździ jako taxy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Zauważ, że stary 1.9TDi miał 90KM, a taka astra 1.9CDTi ma 150KM i znacznie więcej momentu. Który silnik jest bardziej wysilony.Ale i materiały i technologie użyte do produkcji obu są inne. Nie twierdzę, że któryś z silników jest lepszy i że mocniejszy nie jest bardziej wysilony tylko, że zrobione jest to przez producenta świadomie i z zachowaniem odpowiedniej technologii zapewniającej trwałość (wykluczając z tego chip tuning bo to zupełnie inna historia). Troszkę już się przez łapki aut przewinęło (głównie dieseli) i generalnie jeśli występują problemy to są związane z szeroko pojętym osprzętem silnika...tak jak napisał przedmówca z turbo trzeba umieć się obchodzić bo w innym wypadku czeka nas kosztowna naprawa i to jest nieuniknione ale wg mnie główne podzespoły układu napędowego (silnik sam w sobie, skrzynia biegów czy sprzęgło) są tak samo trwałe jak dawniej. Wg mnie dużą rolę w bezawaryjności auta odgrywa kierowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 miski drogie to ze diesel moze przejchac 500 tys bez remontu to sie zgodze ( benzyna tez ) to ze diesel jest oszczedniejszy przy dluzszym uzytkowaniu tez sie zgodze ( nie do opcji przy LPG ) to ze diesel dorównuje silnikom benzynowym pod wzgledem przyspieszania ale na boga koszt serwisowania ropy jest 4 krotnie drozszy niz benzyny a tylko 2 raz rzadziej sie psuje wedlug statystyk auto wybieramy pod ilosc km do jazdy wciagu roku i kosztow jego utrzymania pamietajmy o tym mielismy 2 mondeo z plecakiem w firmie oba dobrze katowane bo to sluzbowe auta 2,2 ropa i benzyne na podtlenku LPG NOwki z salonu oba auta w czasie :Ropa 39 miesiecy przejechal 340 tys koszt serwisu to 13 tys w/g faktur benzyna 41 miesicy 370 tys koszt serwisu 11 tys w/g faktur koszty nie byly podane z paliwem w benzynie byl zalozyny gaz wiec koszt 11 tys pomniejszmy o koszt instalacji LPG 3,5 tys i jakajest roznica ? srednie spalanie ropy to 7 litrow na 100 km srednie spalanie LPG to 10,5 litra na 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 ale na boga koszt serwisowania ropy jest 4 krotnie drozszy niz benzynyco dokładnie masz na myśli??auto wybieramy pod ilosc km do jazdy wciagu roku i kosztow jego utrzymania pamietajmy o tymtu zgodzę się w 100%, nie zawsze kalkuluje się dopłacać naprawdę sporo do diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 to ze diesel jest oszczedniejszy przy dluzszym uzytkowaniu tez sie zgodze ( nie do opcji przy LPG )Pamiętaj, że przy LPG musisz doliczyć koszt montażu instalacji, no chyba, że ktoś liczy, że kupi auto z lpg w bardzo dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.