grzeczny_52 Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 3 dB ciszej rozwiązuje wszelkie problemy Wtedy będzie potrzebował ok. 110A brutto przy sprawności 80% dla uzyskanego - zakładam - napięcia na wzmaku 13,2V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Wtedy będzie potrzebował ok. 110A brutto przy sprawności 80% dla uzyskanego - zakładam - napięcia na wzmaku 13,2V 100 czy 110A , tyle powinien mieć dostępne w tej chwili , na alternatorze i kablach które posiada . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helix12 Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Bollo bo będzie bez pośrednio z klemy? Przy 110A będzie może 1kw. Co do alternatora to 180A jest mi największym który jest montowanym seryjnie może i są większe stosowane w car audio ale to są koszta... To jaki powinien być alternator przy takim zestawie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Zrób big3 poprawiając wszystkie połączenia włącznie z zabezpieczeniem tychże pod kątem Ew. korozji. Minus bierz z budy krótkim odcinkiem kabla z miejsca z konkretnie wyglądającą śrubą. Odpal system i pomierz napięcie na wzmaku. Tylko zadbaj o właściwe ustawienie gain/level, nie na oko...Powinieneś przy pracującym silniku mieć ciut powyżej 14V.Przy napięciu 14.2V i altku 140A teoretycznie będziesz dysponował mocą w granicach 1.2/1.3kW.Wstępnie ustaw wzmak na 1.5kW max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helix12 Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 grzeczny_52 dzięki za konkretną odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffiodense Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Bo nie mam zamiaru witać się z taka osoba jak ty Masz zamiar czy nie masz, to nie sprawa osobista. Od innych wymagasz, a regulamin wymaga czegos od Ciebie i wypadalo by sie dostosowac, takie sa zasady tego forum, spolecznosci ktora tworzymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Zrób big3 poprawiając wszystkie połączenia włącznie z zabezpieczeniem tychże pod kątem Ew. korozji. Minus bierz z budy krótkim odcinkiem kabla z miejsca z konkretnie wyglądającą śrubą. Odpal system i pomierz napięcie na wzmaku. Tylko zadbaj o właściwe ustawienie gain/level, nie na oko...Powinieneś przy pracującym silniku mieć ciut powyżej 14V.Przy napięciu 14.2V i altku 140A teoretycznie będziesz dysponował mocą w granicach 1.2/1.3kW.Wstępnie ustaw wzmak na 1.5kW max.To nie o te konkretną odpowiedz biega , tylko uwaga ogólna .Wydzielanie mocy przez wzmacniacz jest funkcja rozciągniętą w czasie , a to piszecie jest obrazem dla funkcji sinus z max amplitudy . To nie jest prawdziwy obraz "mocy " , przy sterowaniu sygnałem muzycznym do max dostępnej amplitudy na wyjściu wzmacniacza realna moc powinna zawierać się w okolicy 30 % i raczej nie przekroczy 50 % dla różnego rodzaju gatunków muzycznych .Chyba , ze ktoś nie wyczuwa kompresji dzwięku / przesteru . Zatem pozostaje jedynie pytanie jak wzmacniacz będzie to zapotrzebowanie na moc pokrywał ( wartości szczytowe ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Po odłączeniu suba i podłączeniu multimetru w to miejsce, masz mieć na zakresie AC napięcie 38... max. 38.7V.Konkretnie jak to ustawić masz w wątku @ZoHaN'a@nakamichiTak.Natomiast podanie takiego info jest często "czarną magią" dla laika - jak będzie miał ustawione na tyle i tyle, to niejako zmieści się w widełkach bezpiecznej eksploatacji tak sekcji zasilania jak i sekcji zasilanej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 A ja pisze o realnym obrazie a nie teoretycznych założeniach . Gdyby przyjąć średnią realną moc i przyjąć do tego średni prąd aby to zasilić , to faktycznie te 50 mm/2 tez powinno dać sobie radę bez zadyszki. Kwestią jest jedynie jaki jest przebieg tego prądu ( na ile wzmacniacz / kondensatory wewnętrzne i ew zewnętrzny / jest to w stanie uśrednić ) . Tak tez traktowana jest moc przez producentów wzmacniaczy ( obecnie ) , bo raczej żaden z nich nie wytrzyma termicznie mocy sinus przez godzinę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Bollo bo będzie bez pośrednio z klemy? Przy 110A będzie może 1kw. Co do alternatora to 180A jest mi największym który jest montowanym seryjnie może i są większe stosowane w car audio ale to są koszta...To jaki powinien być alternator przy takim zestawie ?Z Audi są dostępne większe, pasują p&p tylko trzeba zmienić rolkę i regulator napięcia Wysłane z mojego G8342 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helix12 Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 malutki wiem że z passat b6 (BXE) podchodzi 180A p&p bez żadnej przeróbki. Zdradzisz mi jaki model alternatora? Szukałem i nic nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huntere Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Dokładnie jest tak jak nakamichi pisze. Mam u siebie wzmacniacz który potrafi ponad 300a "pociągnąć w sinusie" oraz dwa inne wzmacniacze (na WF i TW) alternator "tylko" 180A.Czyli teoretycznie bilans dużo na minus.A mimo to mam spadki przy odpalonym silniku na poziomie 0.5V.Kable 70mm2 posiadam więc jeśli kolega ma 50mm2 to powinno wystarczyć.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.