Skocz do zawartości

Głośniki VW polo 6n2 lift


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem tu nowy i nie mam też doświadczenia z audio w aucie dlatego postanowiłem poprosić was o pomoc.

 

Mianowicie mam VW polo 6n2 2001r. Do tej pory było w nim oryginalne radio Alpha.

Zakupiłem nowe z którego wychodzą gole kable które z kolei muszę podpiąć poprzez żeńską kostkę ISO z męska, wychodzącą z samochodu. Teraz pytania :

1.W aucie mam 4 głośniki po jednym głośniku w drzwiach i po jednym wysokotonowym w slupkach. W kostce ISO są tylko 4 piny od głośników oznaczone VL+ VL- / VR+ VR- . Dlaczego nie ma więc 8 pinów od 4 głośników a są tylko od dwóch , czy jest to jakoś zespolone po drodze ?

2. W kostce oryginalnej jest też pin oznaczony "Tel mute" w wolnym tłumaczeniu wyciszenie telefonu i teraz nasuwa mi się myśl za co ma on być odpowiedzialny skoro w radiu nie ma możliwości podłączenia telefonu w żaden sposób chyba że źle coś rozumiem (radio Alpha CC VWZ1Z1)

3. W mojej żeńskiej dokupionej kostce kable są już połączone z pinami. Zastanawiam się czy lutować je z tymi w radiu czy też wypiąć tamte z pinów i pozaciskac na nich kable wychodzące z radia ( czy da się to zrobić tak aby połączenie było dobre )

 

Z góry dzięki za pomoc i sorki za może głupie dla doświadczonych osób pytania ale mówię jestem jeszcze zielony w tych sprawach.

post-23557-0-79850400-1530798554_thumb.jpg

post-23557-0-95306800-1530798582_thumb.jpg

post-23557-0-29139300-1530798631_thumb.jpg

post-23557-0-17352500-1530799494_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Glosniki w drzwiach sa razem z tw polaczone, dlatego masz tylko cztery przewody glosnikowe. Pozostale cztery z radia to na zestaw tylny, ktorego w Twoim samochodzie brak.

2.Ten przewod Ci nie potrzebny.

3.Lutuj z tymi w radiu i porzadnie izoluj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach