Skocz do zawartości

Pomoc w doborze subwoofera


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

 

Jestem trochę zielony w sprawach CA, więc zwracam się z prośbą do Was.

 

Otóż posiadam wzmacniacz Concord st150:

 

http://amp-performance.de/1250-Concord-ST150.html

 

I teraz potrzebuję dobrać do niego subwoofer.

 

Mam dwie skrzynie u znajomych, które mogę kupić, jedna to Magnat Ultra 300 Reflex lub skrzynkę z głośnikiem Lanzar OA12 z bass reflexem.

 

Czy któraś z tych skrzyń będzie grać z tym wzmacniaczem?

 

Chwilę temu podłączyłem głośnik od tuby aktywnej lark 8A 20cm, przewracał się w garażu więc myślę czemu by nie spróbować. Grał nawet przyzwoicie, ale po 10 min grania spalił się, pewnie przesadziłem z mocą i nie wyrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jutro się dogadałem to porównam, ale mam obawy czy nie spalę tych głośników. Wzmacniacz ma pokrętło level, dopiero to zauważyłem jak już spaliłem ten głośnik co miałem, było ustawione na max i nawet nie zwróciłem uwagi, radio głośno, muzyczka gra, basik słaby ale był, no i za chwilę smród, koniec basu i dym z bagażnika. No trudno.

 

 

A te głośniki co podałem wytrzymają przy tym wzmacniaczu?

A który Ty byś wybrał?
Mi pasowały by magnat, mam go prawie że u sąsiada, tylko że akurat kumpla od dwóch dni nie ma w domu i jutro dopiero mogę zobaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach