Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie samochodu etc


pavliq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 246
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Aby nie było Pavliq , że psioczyłeś na swoją C5 a nowy nabytek dopiero Ci pokaże co to znaczy jednorazowy szmelc i chore koszty utrzymania.

Truck, nie kupuję pierwszego/drugiego samochodu w życiu ;)

4 i 6 cyl. też .

silniki są fajne, zastanawiałem się nad v70 przed a6. Niestety v70 mnie wtedy nie przekonało. Wszystko, ale to absolutnie wszystko w tych autach które oglądałem trzeszczało.

T5 też miałem okazję się przejechać wtedy. Albo egzemplarz beznadziejny, albo to jednak w serii szału nie robi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


250KM w serii za słabe 

 

Gazownik ostatnio oglądał saaba 9/5 2.3T i jechało jak wolnossak 1,3 tak więc wszystko możliwe, auto zwiezione z CH, pewnie po drodze o 300k km odmłodniało, przeszło SPA lifting a reszta... ktoś się złapie. Dobry stan już swoje będzie kosztował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zawsze ruletka, audi także można trafić trefne. A już w C5 2,7 bit to chyba najgorszy możliwy silnik jaki można mieć jeśli chodzi o czyhajace awarie i koszty utrzymania.

Takie auto z gruntu zwane "miną" :-)

Wolałbym po stokroć zadbane V70 209 lub 250 ps awd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś z tym saabem było skopane na bank. Ale kiedy opowiedziałem Panu historię tego auta zszedł z ceny 3k. Ale muszę przyznać że volvo i saaby te nowsze to już plastik fantastik we wnętrzu. Tragedia... Aczkolwiek silniki zacne, oj zacne. Ale i tak wole audi. Starsze niż konkurencja w danej cenie i co z tego, jak moja z 2007 ma takie rozwiązania że w innych markach , tańszych markach teraz wchodzą do użytku. A wspólnik jak szybko się napalił na plastikowego saaba z 2007 tak szybko się wyleczył za sprawą jakości wnętrza. Celuje znów w audi B6 2002-2004 1.8T lub 2.7BT w Quattro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki są fajne, zastanawiałem się nad v70 przed a6. Niestety v70 mnie wtedy nie przekonało. Wszystko, ale to absolutnie wszystko w tych autach które oglądałem trzeszczało.

 

Bo prawdziwe volvo skończyło sie na pierwszym wypuście v70, to takie 850 po lifcie,w swojej brzydocie nawet ładne ;]

V70 po drugim lifcie ma masakryczny skręt, po zmianie przez siostrę 850 na v70 II to pierwsze co odczułem i byłem mega zawiedziony tym, plastiki tragedia, tapicerka z drzwi i podsufitka się odkleja w 2/3 widzianych aut, zawieszenie niby tak samo rozwiązane, ale prowadzenie mniej pewne na drodze. Silniki w obu takie same r5 2.5td, nie do zajechania, w miarę to jechało i jeździ dalej.

 

Podsumowując V70 II osobiście bym nie brał raczej pod uwagę ze względu na trudność w manewrowaniu na parkingach i jakość wykończenia, chyba że to poprawili później.

 

Siostra zresztą jest takiego samego zdania, to już nie te volva co kiedyś klepali. 

 

Jakbym miał wybierać brał bym jakieś BMW z 3.0d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


nieudane obecne silniki TDI ( to samo zreszta TSI )

Teraz już w sumie mogę powiedzieć że miałem takiego TSI przez 3,5 roku. W związku z tym że auto zostało zakwalifikowane jako szkoda całkowita poszło na licytację i zostało sprzedane.

Generalnie zrobiłem Roomsterem około 190kkm i owszem 2 razy miałem zmieniany łańcuch rozrządu (tak tak łańcuch :rotfl:) ale przez ten czas i taki przebieg jaki go miałem auto mnie nie zawiodło pod tytułem nie odpaliło czy zgasło podczas jazdy czy nie dojechałem do domu z któregoś tam miejsca w Polsce.

Pójdę nawet dalej u mnie w firmie kupuje się tylko i wyłącznie Skody z silnikami TSI i był tylko jeden przypadek (u mojego kierownika :wink:) że przeskoczył rozrząd o ząbek :rotfl:. Jak dla mnie na te 50-60 samochodów to nie jest źle :hyhy:.

Generalnie to według mnie to dużo zależy od szczęścia kupującego ( a przy aucie używanym przecież prawdopodobieństwo na to że będzie coś nie tak wzrasta) jaki egzemplarz się "trafi". Na ten przykład sąsiad miał Audi A4 1.9TDI chyba 130 koni rocznik 2002-2004 nie pamiętam i przeklął ten samochód :rotfl:. I nawet rozumiem te naprawy zawieszenia jak się jeździ na 18" kołach ale on tam robił i turbo i  jak dobrze pamiętam 5 razy wtryski i kupę innych rzeczy przez czas jakichś 4 lat... Teraz ma Zafirę i jest zadowolony :D

Według mnie powinieneś kupić sobie auto jakie Ci się podoba i jeżeli jest to możliwe z w miarę pewnego źródła i cieszyć się jazdą. Z autopsji powiem tez że nie ma co się przywiązywać do "puszki" bo dzisiaj jest a jutro go nie ma...

Ja generalnie czekam na następnego TSI :rotfl:  no chyba że ten czas oczekiwania na samochód (12 tygodni) popchnie szefostwo do jakiegoś innego rozwiązania jak kupno samochodu dostępnego zwyczajnie od ręki w salonie lub jakiegoś używanego rocznego czego bym chyba nie bardzo chciał ale cóż czas pokaże :wink:

 

Powodzenia w wyborach :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś z tym saabem było skopane na bank. Ale kiedy opowiedziałem Panu historię tego auta zszedł z ceny 3k. Ale muszę przyznać że volvo i saaby te nowsze to już plastik fantastik we wnętrzu. Tragedia... Aczkolwiek silniki zacne, oj zacne. Ale i tak wole audi. Starsze niż konkurencja w danej cenie i co z tego, jak moja z 2007 ma takie rozwiązania że w innych markach , tańszych markach teraz wchodzą do użytku. A wspólnik jak szybko się napalił na plastikowego saaba z 2007 tak szybko się wyleczył za sprawą jakości wnętrza. Celuje znów w audi B6 2002-2004 1.8T lub 2.7BT w Quattro

Ja mam saaba 2.3 T 250 KM i zapitala jak szalony, plastikowy też nie jest, nooo chyba, że oglądałeś 9-3 :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są wersje 4x4 z 2.8 v6 turbo. Nazywało się to black in black

 

Jest to silnik z opla bardzo niepodatny na mody.

A ja Ci dodam opel vectra c 2.0 Turbo. Silnik bardzo podatny na mody. Coobcio zrobił ich kilkanaście na ponad 300 kucy. Wymieniasz ic, wtryski turbo (koło kompresji) i 300 hp gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są wersje 4x4 z 2.8 v6 turbo. Nazywało się to black in black

 

Jest to silnik z opla bardzo niepodatny na mody.

A ja Ci dodam opel vectra c 2.0 Turbo. Silnik bardzo podatny na mody. Coobcio zrobił ich kilkanaście na ponad 300 kucy. Wymieniasz ic, wtryski turbo (koło kompresji) i 300 hp gotowe.

 

a Vectra skręca chociaż trochę? :)

 

To czas założyć firmę produkującą samochód idealny :wink:

no właśnie, żeby miał slupki takie jak c4 picasso i taką przednią szybę, dobry napęd, świetny silnik benzynowy na łańcuchu, z doładowaniem, dobrze tolerujący lpg :) i jeszcze żeby jakoś wyglądał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dziwo ta wersja turbo X smiga jak wściekła. Silnik jest niepodatny na mody ( na VKP panowie pakowali w graty po 10 k i doszli do max 310 koni. Ktoś pisał że mial 330 ale nikt mu nie wierzył) i nie trzyma serii ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, w najbliższy piątek wieczorem wyjazd na Litwę - może coś uda się kupić. Jak się nie uda to drugie podejście - w poniedziałek Niemcy i Hamburg.

Spiny nie mam bo jadę przy okazji, ale może coś ciekawego się znajdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Dobra, w najbliższy piątek wieczorem wyjazd na Litwę - może coś uda się kupić. Jak się nie uda to drugie podejście - w poniedziałek Niemcy i Hamburg.

 

To żeś sobie znalazł mekki na odnalezienie wymarzonego auta  :szok:  Ty widziałeś Pavliq co jedzie na lorach na Litwę z Francji i Niemiec? I w jakim stanie?

Masz ochotę na składaka z dwóch?

Hamburg to samo zagłębie turasów i wszelkiej maści cygaństwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...