bury22 Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Od zawsze marzy mi się A4 B6 2.7 BiTurbo na 4 łapy i delikatny mod na jakieś 350Km ;) może w tę stronę ? Lub jeśli już to BMW E46 M3 tylko troszkę trzeba dozbierać do zadbanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Wiec moze e46 330d xd coupe prezentuje się bardzo ładnie BMW E46 M3 tylko troszkę trzeba dozbierać do zadbanego Troszkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 tak drugie tyle tak czasem patrzę za taką i mam wrażenie że ceny nawet nie stoją w miejscu tylko rosną .,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Panowie jako użytkownik e91 mogę tylko powiedzieć, że za pewną, zadbaną sztukę z przebiegiem poniżej 150tys km trzeba zapłacić ok 45-50k pln w zależności od wyposażenia. Mówię oczywiście o 330d i roczniku 2007/2008 bo starsze, czy np 320d można znaleźć taniej. Jeżeli ktoś sądzi inaczej to zapraszam do sprawdzenia tańszych egzemplarzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 VW Phaeton ? 4.2 , 4x4 i w wyposażeniu niczego nie brakuje a wrota fabrycznie na 2 woofery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 O matko! Magister toć to ideał!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Można też w tej klasie Lexa IS poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 kolejny plus to 2 x AGM 92Ah w kufrze na wyposażeniu fabrycznym , jeden do odpalenia, drugi do elektroniki, ale po zapłonie / odpaleniu pracują oba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Kwiatek nie lubi aut audio-friendly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Kwiatek nie lubi aut audio-friendly Coś tam wcześniej pisał że nawrócony jest A po małej modyfikacji konsoli środkowej, zrezygnowaniu z analogowego zegarka i centralnego nawiewu, powstaje ładne miejsce na radio 1 din, i do tego po wyłączeniu zapłonu ładnie się zamyka, i to automatycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirtyweekender Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 No i koniecznie 5.0 TDI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 zrezygnowaniu z analogowego zegarkaZegarki analogowe powinno się montować, a nie z nich rezygnować! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 No i koniecznie 5.0 TDI. Oj tu bym polemizował szczególnie w cenie w której Kwiatek szuka Zegarki analogowe powinno się montować, a nie z nich rezygnować! Są priorytety ważne i ważniejsze, jeden pozostanie przy zegarze z kukułką a drugi wstawi radio i godzina która wyświetla się na panelu centralnym mu wystarczy.Tak na marginesie, ten zegarek tylko z cyferblatu jest analogowy, godzina ustawia się po sygnale z GPS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 i konieczne z solarnym dachem , co by sam się ładował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 i konieczne z solarnym dachem , co by sam się ładował To dobra opcja, mój niestety jej nie posiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirtyweekender Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Oj tu bym polemizował szczególnie w cenie w której Kwiatek szuka No moze nie w tej cenie ale 750nm w serii robi robote a co dopiero po programie. Pal licho jego awarynosc, era silnikow bezawaryjnych juz minela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_plock Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 http://olx.pl/oferta/bmw-335i-CID5-ID5eKlT.html#6ee268f093 Bardziej jako ciekawostka, niż propozycja. Bardzo niepozornie się prezentuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 VW Phaeton ? 4.2 , 4x4 i w wyposażeniu niczego nie brakuje a wrota fabrycznie na 2 woofery phaeton drzwi.jpgfajny, tylko bydle wielkie za dużyOd zawsze marzy mi się A4 B6 2.7 BiTurbo na 4 łapy i delikatny mod na jakieś 350Km ;) może w tę stronę ? Lub jeśli już to BMW E46 M3 tylko troszkę trzeba dozbierać do zadbanego A4 b5 - w tym budżecie bez problemu z tym silnikiem, ale na dzień dobry w silnik sporo trzeba włożyć, bo dorwanie nie zajechanego graniczy z cudem. W B6 niestety nie montowali tego silnika. E46 - nie, kiedyś nawet chciałem kupić, ale jakoś mi przeszłoKwiatek nie lubi aut audio-friendly żeby słupki rozwojowe były, z resztą już sobie poradzę kolejny plus to 2 x AGM 92Ah w kufrze na wyposażeniu fabrycznym , jeden do odpalenia, drugi do elektroniki, ale po zapłonie / odpaleniu pracują oba jeden AGM do tej pory mi wystarczał. Zdarzyło mu się zdechnąć w warsztacie jak grał przy dłubaniu bez podłączonego prostownika, tak to przez ostatnie kilka miesięcy spokój. Niby fajny gadżet, ale nie widzę potrzeby na 2 sztuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 jeden AGM do tej pory mi wystarczał. Zdarzyło mu się zdechnąć w warsztacie jak grał przy dłubaniu bez podłączonego prostownika, tak to przez ostatnie kilka miesięcy spokój. Niby fajny gadżet, ale nie widzę potrzeby na 2 sztuki 2 mała "szybka" w bagażniku się przydaje ;) A4 b5 - w tym budżecie bez problemu z tym silnikiem, ale na dzień dobry w silnik sporo trzeba włożyć, bo dorwanie nie zajechanego graniczy z cudem. W B6 niestety nie montowali tego silnika.Jak najbardziej , widziałem też sporo ofert B6 z tym silnikiem , ponoć popularne było swapowanie tego silnika do b6 bo sprawował sie lepiej niż 4.2 z S'ki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 http://olx.pl/oferta/bmw-335i-CID5-ID5eKlT.html#6ee268f093 Bardziej jako ciekawostka, niż propozycja. Bardzo niepozornie się prezentuje.Fajny zapierdalator:) i jak wspomniales.... "Niepozornie":) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 2 mała "szybka" w bagażniku się przydaje ;) Jak najbardziej , widziałem też sporo ofert B6 z tym silnikiem , ponoć popularne było swapowanie tego silnika do b6 bo sprawował sie lepiej niż 4.2 z S'ki .tak, ale to rzeźba, przekładany komputer, etc. i ew. późniejsze problemy w serwisie. Szkoda, że w serii nie wychodziły, ale co zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 była taka na 1/4 w rzeszowie. coś z 600 kunia miała, a z zewnątrz zdradzały ją tylko rury z kwasówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 trafiło się ciekawe auto, oglądałem dzisiaj i myślę nad zakupem:a4 b7 3.0 tdi w automacie (tiptronic +q). Coś wiecie o tych silnikach/skrzyniach, warto się w to pchać? Z wypasu ma wszystko, a nawet więcej niż potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobih Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 W 3.0 TDI pewnie zaskoczy Cię nie tylko rozrząd za 5k PLN... <KLIK> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 I to do tego z tyłu , więc silnik ze skrzynią out tak z detali, sypiące się nagminnie napinacze rozrządu, klapy w dolocie. i chyba na tyle jesli o silnik chodzi. Kup 2.4 V6 i ciesz się spokojem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.