mavverickk Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Wiem, że taki temat był poruszany miliony razy i zazdroszczę tym którym udało się go rozwiązać. Ja jednak po przeczytaniu milionów postów, poradników, porad, zaleceń, itp, itd... nie mam rozwiązania a śist jak był tak jest... Do rzeczy. Zaczęło się wszystko pewnego pięknego letniego dnia w 2014 roku... jadąc do pracy słuchałem sobie mojej ulubionej muzyki podjechałem do pracy, jak zawsze wyłączyłem samochód i poszedłem zarabiać. Po wyjściu z pracy i przekręceniu kluczyka w stacyjce, prawiewyrwałem drzwi żeby ucieć, usłyszałem trzask i tak jakby radio na maksa było podgłośnione strasznie głośne buczenie grubym basem z suba i wszystkich głośników. Żeby zajechać do domu musiałem odpiąć zasilanie wzmacniacza, bo nie dałoby się jechać. Po powrocie do domu podłączyłem ponownie i zdziwko... Gra, no to odpalam silnik i aż mi sie zachiewa płakać bo słysze świst (tak, tak... taki jak zawsze wzrastający z obrotami itp, włączam światła bardziej buczy, nawiew zakłócenia, kierunek zakłócenia, mianowicie każde urządzenie elektryczne słychać. Wyłączam silnik, niestety dalej słychać wszystko oprócz świstu no i zaczęło się... 1 rzecz: sprawdzenie kabli, połączeń itp... Wszystko tak jak było, 0 przetarć itp. 2 rzecz: podmiana wzmacniacza (łącznie sprawdzałem 5 innych) - 0 poprawy, na każdym to samo 3 rzecz: radio - najpierw masa rca - 0 poprawy, no to do znajomego i podmieniane (4 radia w tym nowe) - 0 poprawy 4 rzecz: alternator od razu wykluczony bo zakłócenia są nawet bez załączonego silnika, wystarczy, że radio włącze i już wszsytko w nim słychać 5 rzecz:pociągnięcie kabli po zewnątrz, masa również z aku - 0 poprawy 6: rzecz: wymiana kabli rca - łącznie wydałem na nie już 400zł , wymieniłem może z 4 komplety - 0 poprawy 7 rzecz: zasilanie radia z zewnątrz - 0 poprawy 8 rzecz: zamontowanie filtra pętli masy - 0 poprawy 9 rzecz: wymiana wszsytkich głośników po kolei razem z okablowaniem i zwrotnicami.... 0 poprawy 10 rzecz jeszcze nie sprawdzona - mam uszkodzoną cewkę zapłonową, czy to może być to? Czy cewka dawałaby zakłócenia nawet na wyłączonym silniku?? Ktoś jest w stanie pomóc desperatowi?? W sprzęt włożyłem kupę pieniedzy i serca a nie moge po prostu czerpać z tego przyjemności ;( Aha i ogólnie całe nagłośnienie idzie wzmacniaczem, kostka z radia do oryginalnej instalacji głośnikowej "usunięta" i tak jak mówie stało się do w momencie samochodu na postoju, gdyż przed pracą grało jak marzenie a po pracy nawet nie zagrało sekundy od razu zabuczało i dup... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar830 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Calutki zestaw proponuje wyciagnac, sprawdzic w domowych warunkach, komplet jak i poszczegolne klocki. Bedzie prosciej pozniej cos myslec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Wiem, że taki temat był poruszany miliony razy i zazdroszczę tym którym udało się go rozwiązać. Ja jednak po przeczytaniu milionów postów, poradników, porad, zaleceń, itp, itd... nie mam rozwiązania a śist jak był tak jest... Do rzeczy. Zaczęło się wszystko pewnego pięknego letniego dnia w 2014 roku... jadąc do pracy słuchałem sobie mojej ulubionej muzyki podjechałem do pracy, jak zawsze wyłączyłem samochód i poszedłem zarabiać. Po wyjściu z pracy i przekręceniu kluczyka w stacyjce, prawiewyrwałem drzwi żeby ucieć, usłyszałem trzask i tak jakby radio na maksa było podgłośnione strasznie głośne buczenie grubym basem z suba i wszystkich głośników. Żeby zajechać do domu musiałem odpiąć zasilanie wzmacniacza, bo nie dałoby się jechać. Po powrocie do domu podłączyłem ponownie i zdziwko... Gra, no to odpalam silnik i aż mi sie zachiewa płakać bo słysze świst (tak, tak... taki jak zawsze wzrastający z obrotami itp, włączam światła bardziej buczy, nawiew zakłócenia, kierunek zakłócenia, mianowicie każde urządzenie elektryczne słychać. Wyłączam silnik, niestety dalej słychać wszystko oprócz świstu no i zaczęło się... 1 rzecz: sprawdzenie kabli, połączeń itp... Wszystko tak jak było, 0 przetarć itp. 2 rzecz: podmiana wzmacniacza (łącznie sprawdzałem 5 innych) - 0 poprawy, na każdym to samo 3 rzecz: radio - najpierw masa rca - 0 poprawy, no to do znajomego i podmieniane (4 radia w tym nowe) - 0 poprawy 4 rzecz: alternator od razu wykluczony bo zakłócenia są nawet bez załączonego silnika, wystarczy, że radio włącze i już wszsytko w nim słychać 5 rzecz:pociągnięcie kabli po zewnątrz, masa również z aku - 0 poprawy 6: rzecz: wymiana kabli rca - łącznie wydałem na nie już 400zł , wymieniłem może z 4 komplety - 0 poprawy 7 rzecz: zasilanie radia z zewnątrz - 0 poprawy 8 rzecz: zamontowanie filtra pętli masy - 0 poprawy 9 rzecz: wymiana wszsytkich głośników po kolei razem z okablowaniem i zwrotnicami.... 0 poprawy 10 rzecz jeszcze nie sprawdzona - mam uszkodzoną cewkę zapłonową, czy to może być to? Czy cewka dawałaby zakłócenia nawet na wyłączonym silniku?? Ktoś jest w stanie pomóc desperatowi?? W sprzęt włożyłem kupę pieniedzy i serca a nie moge po prostu czerpać z tego przyjemności ;( Aha i ogólnie całe nagłośnienie idzie wzmacniaczem, kostka z radia do oryginalnej instalacji głośnikowej "usunięta" i tak jak mówie stało się do w momencie samochodu na postoju, gdyż przed pracą grało jak marzenie a po pracy nawet nie zagrało sekundy od razu zabuczało i dup... Jak masz wrażenie , ze wyczerpałeś już wszelkie swoje możliwości to ew zapraszam do siebie .Mogę na to zerknąć.I niczego nie demontuj , jak chcesz znaleźć faktyczną przyczynę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavverickk Opublikowano 18 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Chyba będę musiał tak jak napisał komar zdemontować wszystko i do domu... Troche przerażające ale to ostatnia rzecz chyba... Nakamichi jesli nic nie wykombinuje to gdzie Cie znajde? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Chyba będę musiał tak jak napisał komar zdemontować wszystko i do domu... Troche przerażające ale to ostatnia rzecz chyba... Mozesz zrobić co chcesz , ale nie mam bladego pojęcia jak chcesz odnaleźć zródło problemu w domu. Nakamichi jesli nic nie wykombinuje to gdzie Cie znajde?PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Chyba będę musiał tak jak napisał komar zdemontować wszystko i do domu...Gupi pomysł, podjedź najpierw do Nakamichi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Popieram u mnie zostala znaleziona przyczyna piwzczenia bezbłędnie - tylko ciqgle brak czasu zeby ja zlikwidować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar830 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Jesli ma mozliwosc ktos Ci to obejrzec swoim okiem to pewnie ze tak. Mi chodzilo o to ze jesli wszystko wyciagniesz to podczas wyciagania mozesz natrafic na widoczna przyczyne. Skladajac od nowa po sprawdzeniu masz wszedzie nowe polaczenia i "swieza" instalacje. Mozesz podlaczyc nie chowajac kabli jak juz masz wyciagniete i to tez Ci duzo pokaze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavverickk Opublikowano 18 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Ok, z Nakamichim jestem umowiony wstepnie, tylko caly czas nurtuje mnir to czy cewka xaplonowa moze byc winna?? Przepraszam za brak interpunkcji ale pisze z pracy z telefonu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Jeżeli nie przekrecasz zaplonu to nie ma napiecia na cewce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavverickk Opublikowano 20 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 No wlasnie zaklocenia pojawiaja sie po przekreceniu na zaplon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Jedz najpierw do P.Józefa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavverickk Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 No więc jestem po wizycie w gliwicach Przyczyna znaleziona błyskawicznie dziękuję serdecznie Panie Nakamichi teraz mogę tylko polecać i jeszcze raz polecać Pana. Pozdrawiam. Temat można zamknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar830 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 A może cos wiecej o problemie ktory byl ? Sposob usuniecia itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylwek Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Swierszcz pod deską siedział i ...swistal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavverickk Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 A może cos wiecej o problemie ktory byl ? Sposob usuniecia itp ?Widzisz, okazuje się, że zmana radia a nawet dwóch nie zawsze daje dobre myślenie, uwalona masa w moim Pionerze, na clarionie i kenwoodzie było to samo piszczenie, Nakamichi "zmasował" rca w radiu i przyjemność słuchania muzyki wróciła ;] teraz mogę czekać na wiosne i montować nowe klocuchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 No i po co pisać po przeczytaniu miliona itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 To teraz wypadałoby dodać wpis w odpowiednim temacie tu: http://www.strefacaraudio.pl/topic/31985-polecam-u%C5%BCytkownika-poleca-tylko-kupuj%C4%85cy/page-31?do=findComment&comment=493804 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobart Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Odgrzeje kotleta. Auto astra 2 plus do bagaznika z aku minus z budy. Radio pionek 80prs wpiety w ori insalacje. RCA potrojnie ekranowane zaklocenia typu wycieraczki i swist silnika tylko na wysokich podpietych do Sony XM. Po przelaczeniu tych samych RCA do pionka 924 nie ma zaklocen. Zasilanie obu wzmakow z rozety w bagazniku. Jakies pomysly od czego zaczac? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Może być coś we wzmacniaczu po prostu. Nie raz, nie dwa miałem świst i winny był po prostu uszkodzony wzmacniacz. Uszkodzenia były różne, od jakiegoś elementu, kondensatora, po przepaloną masę RCA w gnieździe wzmacniacza - pamiętam, to było w MTX małym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SadeXo Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Miałem niedawno podobna sytuację u kolegi. Pomagało spięcie masy zasilania z masą RCA przy wzmacniaczu a przyczyną był zimny lut w wzmaku. Problem znikł. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobart Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Sprostowanie po podpieciu do pionka slychac tez bardzo ale to bardzo minimalny swist ale nie ma zaklocen od wycieraczek. Na xmie nawet jak lampka sie wygaszala na wylaczonym silniku to trzeszczalo w glosnikach. Na poczatek zaczne od podpiecia radia do rozety w bagazniku i zobacze co sie bedzie dzialo. Jesli nie pomoze to wypruje wszystkie kable glosnikowe i sygnalowe i bede kombinowal. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Wywal xma na początek i podepnij inny piec, nie pionka tylko jeszcze inny i sprawdź zanim zrobisz poligon w aucie. A xma daj do spa. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Z doświadczenia wiem, że Pioneer 922 i 924 jest bardzo wrażliwy, jeśli chodzi o wejścia RCA, chodzi mi, że potrafią się uszkodzić podczas wpinania wtyków lub wyjmowania. To ich bolączka, także może być taki zbieg okoliczności, że masz 2 wzmacniacze do przeglądu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobart Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Najpierw posprawdzam kablologie a jak nie pomoze to wtedy wezme sie za wzmacniacze. W weekend podmienie kanaly na pionku zobacze co bedzie sie dzialo czy na kanale od wooferow jak puszcze tw tez bedzie sialo. Jesli nie to ewidentnie wzmak do przegladu. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.