Skocz do zawartości

Nasze auta


agentczor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tu zaczepnie delikatnie do Jacka a.... Uderz w Jacka, Marcin sie odezwie :P

 

Nie wiem nie wnikam co wioska berdzie dla Twojego audi, Twoja sprawa wazne zebys nie "oszalał" jak Pan z Pługa :)

 

 

 


Dobra dobra, inny powie, że nagłośnienie za kilka (naście,dziesiąt) kafli do samochodu wsadzają tylko ludzie z urazem głowy ;) 
Takich nie znam :D A jak poznaje to szybko urywam kontakt :D

 

 

 


Tu Ci bezdyskusyjnie przyznaję rację U mnie golf jest "sentymentalną zabawką" a i tak dostanie mniejsze koło:)
Dobre to mosz, z taka moca to i dyszla bym pokochał :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dobre to mosz, z taka moca to i dyszla bym pokochał :P

Lajtowe 460 Niutków przy oście i golfie 4ce... :rotfl:  zapierd...ka musi być niezła.

Jaca a Batorego nie ma jak jej dołożysz do pieca? Bo po modach na grubo lubi sobie puścić konkretnie bąka zanim turbo się w pełni obudzi. :D

 

 

Nie wiem nie wnikam co wioska berdzie dla Twojego audi, Twoja sprawa wazne zebys nie "oszalał" jak Pan z Pługa :)

 

No co Ty wuja... Ori zestaw z S6 jest tak subtelny ,że jak ktoś się typowo nie zna na C4 to nawet się nie jorgnie ,że modzone.

 

Ori:

post-4530-0-96022500-1375368347_thumb.jpg

 

S6:

post-4530-0-51106100-1375368374_thumb.jpg

 

Zderzak i tak mam połamany (dziękuję panu spod szpitala w Policach, który hakiem mi go zdemolował i pojechał bez pozostawienia kontaktu :wink2: ) a błotniki na rantach mi rudzisława zaczyna konsumować, więc jak będę zmieniał to pomyślałem o kit'cie z S6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lajtowe 460 Niutków przy oście i golfie 4ce... :rotfl:  zapierd...ka musi być niezła.

Jaca a Batorego nie ma jak jej dołożysz do pieca? Bo po modach na grubo lubi sobie puścić konkretnie bąka zanim turbo się w pełni obudzi. :D

 

 

No wlasnie jakos nie bardzo.... W lusterkach nie widze, a mam na punkcie tego yobla, bo ibiza zony kopcila jak parostatek, a tu..... No jak na zlosc.... A w sumie poprosze kumpla zeby sie przejechal za mna jak butuje taczke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się chwalić, to się chwalić:

 

Jako iż z tyłu jest corbkotronic, w miejsce przełącznika (czy jak to się tam zwie) szyb, wstawiłem Dietza:

 

http://img812.imageshack.us/img812/4231/m16j.jpg

 

http://img7.imageshack.us/img7/4677/4y60.jpg

 

http://img844.imageshack.us/img844/4456/dkrf.jpg

 

http://img42.imageshack.us/img42/1797/s6fx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seat Leon, 1.9 TDI 110KM

 

http://img22.otofotki.pl/obrazki/gu727_DSCF8677.JPG

http://img22.otofotki.pl/obrazki/ue426_DSCF8650.JPG

http://img22.otofotki.pl/obrazki/pg71_DSCF8654.JPG

http://img22.otofotki.pl/obrazki/eu731_DSCF8651.JPG

http://img22.otofotki.pl/obrazki/oq558_DSCF8667.JPG

http://img22.otofotki.pl/obrazki/ta114_DSCF8672.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Dreadlook, leon to moje pierwsze auto..... Ale wpierdziel dostawalo:) 180kkm i grama oleju nie bralo (1.9tdi 110km z chipsem) a potem.... Potem splonelo:/ klime mi sie zachcialo zakladac;)

 

Tak się składa, że to też jest praktycznie moje pierwsze auto. Tego diesla miałeś AHF? Chip, tzn. mapa, czy kostka? :D Też sporo grzebie w aucie (ostatnio grzane stołki zapodałem) ale mam nadzieję, że nie spłonie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa, że to też jest praktycznie moje pierwsze auto. Tego diesla miałeś AHF? Chip, tzn. mapa, czy kostka? :D Też sporo grzebie w aucie (ostatnio grzane stołki zapodałem) ale mam nadzieję, że nie spłonie. :)

Tak AHF'a mialem, zaraz po kupnie wsadzilem boxa speed bustera, przy 35kkm (1 miesiac po uplywie gwary ukrecilem turbine na A4 do Krakowa), wsadzilem turbo z ASZ (130 PD pasuje p&p, tylko trza przejsciowke u tokarza zrobic do polaczenia weza od IC z turbina, albo kupic http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i3422826130.html w 2003r tokarz 200pln za to skroil:/) , program u UYSY'ego (g-lab lódź) i tak go mordowalem do momentu puszczenia "swiatelka do nieba".... Do tego momentu silnik byl igla.... Generalnie auto bylo niepozornym, bezawaryjnym w miare dynamicznym (9s do 100km/h G-tech'em mierzone) wariatem:) niech Ci bryka sluzy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile wtedy miałeś kucyków po tym modzie u UYSY'ego? Bo zdrowy AEL w A6ce bez modów ma właśnie 9 sek do setki a to przecież cięższa dużo buda, nominalnie ma 140 kucyków i 290 niutków, czyli tyłka nie urywa względem nowszych turbośmierdzieli nie mówiąc o modzonych 1,9.

Ja ubolewam ,że 2,5 Tdi R5 mimo bliżniaczej konstrukcji względem 1,9tdi (ten powstał poprzez kastrację 5 cylidrówki o jeden cylinder) jest w zasadzie modoodporny, więcej niż 170 kucyków i 350 niutków mu nie dasz bo wał zaczyna wpadać w wibracje (za mało podpór), 1,9 ma krótszy i to zjawisko nie zachodzi, oraz dwumasa wariuje, poza tym seryjna turbina jest bez zmiennej geometrii i stosunkowo mała to K14, więc jak dawkę dołożysz to zamiast większej mocy masz batorego za sobą bo powietrza brakuje. :/

Chłopaki modzili czasami wstawiając turbo i kolektor wydechowy od S4 2,2 ale to też bez sensu bo pogłębia to tylko turbodziurę i jazda na co dzień wygląda zero jedynkowo, nic, nic i but, zwykła szarpanina. Ja swoją zieleninę z 3 lata temu zczipsowałem we Wrocku, ale jak rok temu jej robiłem pomiar na hamowni w Zielonej, to dało to tylko tyle ,że silnik po 500 tys km trzyma serię... :rotfl: 142 KM i 325 niutków, reszta się ulotniła z powodu wyeksploatowania Totalnie Dymiącej Idei. :)

 

a tu coś na polewkę :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=RSWtRoqWNLs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile wtedy miałeś kucyków po tym modzie u UYSY'ego? Bo zdrowy AEL w A6ce bez modów ma właśnie 9 sek do setki a to przecież cięższa dużo buda, nominalnie ma 140 kucyków i 290 niutków, czyli tyłka nie urywa względem nowszych turbośmierdzieli nie mówiąc o modzonych 1,9.

Ja ubolewam ,że 2,5 Tdi R5 mimo bliżniaczej konstrukcji względem 1,9tdi (ten powstał poprzez kastrację 5 cylidrówki o jeden cylinder) jest w zasadzie modoodporny, więcej niż 170 kucyków i 350 niutków mu nie dasz bo wał zaczyna wpadać w wibracje (za mało podpór), 1,9 ma krótszy i to zjawisko nie zachodzi, oraz dwumasa wariuje, poza tym seryjna turbina jest bez zmiennej geometrii i stosunkowo mała to K14, więc jak dawkę dołożysz to zamiast większej mocy masz batorego za sobą bo powietrza brakuje. :/

Chłopaki modzili czasami wstawiając turbo i kolektor wydechowy od S4 2,2 ale to też bez sensu bo pogłębia to tylko turbodziurę i jazda na co dzień wygląda zero jedynkowo, nic, nic i but, zwykła szarpanina. Ja swoją zieleninę z 3 lata temu zczipsowałem we Wrocku, ale jak rok temu jej robiłem pomiar na hamowni w Zielonej, to dało to tylko tyle ,że silnik po 500 tys km trzyma serię... :rotfl: 142 KM i 325 niutków, reszta się ulotniła z powodu wyeksploatowania Totalnie Dymiącej Idei. :)

 

 

 

a tu coś na polewkę :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=RSWtRoqWNLs

Fabrycznie bylo 10,5s do 100km/h, po modzie 9,0 i bylo to mega odczuwalne, moc wzrosla do 136KM i bodajze 305Nm, o wiecej mnie nie pytaj bo to bylo dokladnie 10 lat temu:) BTW kumpel wtedy mial audi 100 cygaro 2.2 benzyna 136 koni bodajze i szlo to chyba lepiel od leona po modzie, a to wielka kolubryna przecie:) tyle, ze jak patrze to niby 9,6s mialo. Tyle, ide spac nara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu odjechal spod warsztatu cygaret V6 to faktycznie całkiem ciekawie chodzi.,ale do bulgotu V8 to mu bardzo daleko :)

Chyba 15lat temu kuzyn miał A6 w avancie z 2.5TDI w skórce z fuul wypasikiem to robiło to wtedy wrażenie,na pewno wieksze niż dzisiajsze nowości.Jakoś tak wtedy w latach 90tych takie auta to był szok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


2.2 benzyna 136 koni
jak 2.2 to turbo i 165km w audi 200 jak 136km to 2.3 na mechanicznym wtrysku- najmniej udany silnik tego okresu, paliwozerny i za słaby do tej budy.

 

 

 

 


cygaret V6 to faktycznie całkiem ciekawie chodzi.,ale do bulgotu V8 to mu bardzo daleko
nooo ale v8 w tamtych czasach tylko w v8 małe i duze no ale ten sound, poezja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...