Skocz do zawartości

Peugeot 308 - fabryczne radio a sub?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W temacie audio jestem laikiem dlatego bardzo Was prosze o pomoc. Załączam zdjecie tyłu z fabrycznego radia montowanego w Peugeocie 308. Czy do tego radia jest mozliwosc podlaczenia skrzyni basowej (aktywnej lub dodatkowo ze wzmacniaczem)?? Zanim wydam kilkaset zł na skrzynię chcialbym się upewnić że bede mogl ją podłączyć.

 

Na moje laickie oko podlaczenie nie bedzie mozliwe gdyz radio nie ma wyjscia na subwoofer. Ale moze się mylę :)

 

http://www.iv.pl/images/20684422953805645376.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://iv.pl/images/14711406373568370367.jpg

 

To zdjęcie kostki fabrycznego radia w 308-ce. Bardzo proszę jeszcze o pomoc gdzie miałbym wpiąć ten adapter na cinche?? W to wolne miejsce pod bezpiecznikiem? Czy trzeba jakos kostke przerabiac??

 

I jeszcze jakby ktoś mógł podpowiedzieć jaki konkretnie adapter powinienem kupic (moze jakis link do sklepu czy aukcji)???

 

Czytam od kilku godzin na ten temat, przeglądam asortyment sklepów w poszukiwaniu odpowiedniego adaptera i im wiecej oglądam tym mniej wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam dla Ciebie jednej odpowiedzi bo wszytko zależy:

- czy sub aktywny będzie miał wejście high input (wysokonapięciowe)? Wtedy adapter zbędny;

- czy osobny wzmak będzie miał wejście high input? Wtedy adapter zbędny;

 

Jedynie że w takim razie musisz zdublować kable głośnikowe np na tył by takimi później podpiąć wzmacniacze.

 

Jeśli celujesz wzmak tylko z wejściem niskonapięciowym (chyba  ze istnieją i aktywne jedynie z RCA - nie spotkałem się) to adapter potrzebny.

 

Taki będzie w sam raz. Kostki adaptera wpinasz w radio odpowiednio kostka zasilająca i głośnikowa a kostki z auto do adaptera.

 

Ciągniesz kable RCA do wzmacniacza, odpowiednie kable zasilające do mocy zestawu i długości kabli z bezpiecznikiem i cieszy się basem :)

Odnośnik do komentarza