Skocz do zawartości

Agrotjuning D15b2 ile to niby da się wycinąc


Emil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

Mam D15 u siebie bardzo podatny motor na moty w chwile przerabiasz na wielopunkt + glowoca z z6 masz 135km :)

 

ta od razu 500 ... minime daje 115-120KM nie 135 ... chyba że zrobi dolot i przelot + wszystko zależy od stanu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez robocizny oczywiscie ze idzie sie wyrobic w tej kasie szukajac okazji :)

Przerobka na MPFI

Ssacy z D16z6

Cai

Glowica D16z6 splanowana razem z blokiem

Tloki z D13B2

Kolektor jebajowy 4-2-1

Komp na obd1

Strojonko i jazda mozliwe jest nawet 160 kunia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem D15B7 po modach. Kompletna głowica z ssący od Z6, kolektor eBay 4-2-1, catback 2'25", dolot eBay CAI, regulowane Kółko rozrządu Skunk2, strojenie Crome. dół i góra po wymianie pierścieni, uszczelniaczy i innych drobiazgów. Wynik 145KM i 150 Nm. A na trasie dalej palił 6L. Fajne silniki, ale na 150 czy 160 KM to nie ma szans bez ostrego wałka :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był ostatnio na tvn turbo fajny odcinek, z lotusem elise (silnik zwykła 2 litrowka z Rovera wolno ssak) to 8 kzł pociągnęly same graty, dwa wałki ostre to było 2 tys, wydech przelot z nierdzewki po znajomości 1,9 tys itd itp ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie wydech wyszedł około 700 pln, ale wtedy dolar był po 2 zł ;-) w kolejnym aucie wyszło drożej ale tłumiki miałem porządne m-techa :-) spawanie we własnym zakresie :-)

 

Wysłane z mojego C6903 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policzonego może i nie ale u mnie zmiana z serii 2" (kat+środkowy+końcowy) na 2,5" przelot z końcowym dał przyrost ~ 25KM i 15Nm.

 

Ale z tego co mi wiadomo, przelot to wydech od początku, tzn. od kolektora do samego końca o takiej samej średnicy więc nie wiem co tam byś chciał liczyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze efekty daje wydech który jest ok 30/40 % mniej restrykcyjny od seryjnego . Dlaczego ? A tuż dla tego że silnik stmosfertyczny potrzebuje odrobiny oporu na wydechu , brak powoduje dlwienie szArpanie i różne takie perypetie, co innego silnik turbo jednak to całkowicie inny temat.

Kolega wcześniej mówi o programie w tvn z lotusem oglądam jak jaki wile odcinków tego programu i jest bardzo pomocny , jednak nie można brać jego za typowe wytyczne .

Wracając do tego silnika d15 Rozmawiałem z kilkoma posiadaczami owego motoru llubiącym sobie poszaleć i jednogłośnie mówili iż ten silnik jest ok jednak aby poczuć prawdziwa zabawę z honda to silniki b serii . Niby moc podobna ale jazda nie ta . Sam Jechałem z b16 pod maską 169 Km i honda d 15 145 km i nie można równać tych silników bo to całkiem inna bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...