vanQwer Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie wiem co wy za francuzy macie, w moim espace H7 nie zmieniane już ze dwa lata, a ile jeździł belg? A jeśli chodzi o żarówki to chyba najlepiej sprawdzały mi się Philips All Weather,w miarę świeciły Osram Cool Blue (wbrew nazwie nie są niebieskie, świecą światłem zimnym białym) tyle że żywotność ich była mocno mizerna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek860824 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Jarek porównywałeś może Superlight (50%) z Megalight (120%) od Tungsrama ?? Wydajność jak i wytrzymałość ?? Osobiście jeżdżę na Sportlight - fajne, zdecydowanie bielsze światło od zwykłej H7 Niestety pierwszy kpl wymieniałem po ok. 3 miesiącach - żarówki za ok. 40zł Kiedyś używałem Osram Nightbreaker - więcej jak pół roku na komplecie nie udało się przejechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Hello.Są palniki xenonowe w autach bez soczewek - fabrycznie - FreeForm.Nie wiem jak Was ale mnie oślepiaja auta typu SUV mające wysoko światła a przecież maja odpowiednie lampy, samopoziomowania itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmej Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ja to samo powiem o moim aucie. Ori żarówki świeciły przez 4 lata. Nadal je wożę w aucie jako zapasowe w razie spalenia się gdzieś w trasie. Osram night breaker wytrzymały około 2 lat i spaliły się w jeden dzień - rano i wieczorem . Teraz są Philips jakiś blue co w zestawie szły z postojowymi żarówkami. Ciekaw jestem ile wytrzymają po dodatkowym założeniu drl A co do HID, na pewno więcej szkodzą niż pomagają w nieodpowiednim reflektorze. Dodatkowo pisać że się takie zakłada otwarcie na formu to brak kultury i wyobraźni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 w moim espace Właśnie jak miała peżota , to proponowali dołożyć jakiś stabilizator z modelu 806 chyba (nie pamiętam , kilka lat już upłynęło ). Jego koszt to coś koło 800zł (w ASO) . Jarek porównywałeś może Superlight (50%) z Megalight (120%) od Tungsrama ?? W obecnym aucie miałem tylko na początku + 90 i potem +120 i różnicy po zmianie nie zauważyłem. Dają światło bielsze niż normalne H4 i musiałem np. wymienić postojówkę w5w na philipsa blue vision (niebieska bańka ale świecą na biało) bo zwykła żaróweczka postojowa dawała żółte światło . Dodam iż te poprzednie +90 siedzą teraz w aucie żony i też już mają ponad 2 lata bezobsługowej jazdy. Decydując się na Nightbreakera wziąłbym wersję dla motocykli (pakowane pojedynczo w opakowanie w kształcie kasku) , bo w takich żarówkach (+cośtam) są żarniki cieńsze aby świeciły mocniej i ten żarnik właśnie się niszczy (drgania) . W żarówkach motocyklowych jest to lepiej rozwiązane i znam kilka motocykli które przejechały cały ten sezon właśnie na takiej żarówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Dodatkowo pisać że się takie zakłada otwarcie na formu to brak kultury i wyobraźni To nie ma nic do kultury czy wyobrazni. Każdy sam odpowiada za swoje czyny. Na forum gorsze bzdury ludzie wypisują. Założyciel tematu musi sam podjąć decyzje zgodną z jego światopoglądem i sumieniem . Bo teoretycznie po za ewentualnym oślepianiem kierowców to nic mu nie grozi.Jednakże jeżeli będzie współsprawcą wypadku lub zderzenia i druga strona oświadczy że zostła oślepiona, olśniona a kolega ma nieprzepisowe " żarówki"to nawet jak nie będzie winny zdarzeniu to ten fakt może się do tego przyczynić że winnym się stanie. Na dodatek polskie przepisy są tak ciekawie skonstruowane że podczas kontroli drogowej i wyłapania że się ma palniki w ryflowanych lampach to wcale nie muszą zabierać dowodu.Wystarczy że delikwent skorzysta z prawa do" usunięcia usterki na miejscu" wyjmie palniki wsadzi w lampy przepisowe H1 i nie ma podstaw do zatrzymania dowodu rejestracyjnego .A jak policjant sprawdzi czy samopoziomowanie działa prawidłowo to już dla mnie zagadka. Z drugiej strony ludzie kupują lampy Angel Eyes które też nie grzeszą jakością i spójnością wiązki świetlnej a nawet niektóre zestawy dziennych świateł led potrafią tak dawać po oczach gdy robi się zmrok że do hid im niewiele brakuje. Dlatego jak dla mnie priorytetem przy zakupie auta był temat że mam mieć fabryczne xenon w soczewce i po co komplikować sobie życie HID-ami lub przeróbkami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Z drugiej strony ludzie kupują lampy Angel Eyes które też nie grzeszą jakością i spójnością wiązki świetlnej a nawet niektóre zestawy dziennych świateł led potrafią tak dawać po oczach gdy robi się zmrok że do hid im niewiele brakuje.A tu jeśli się nie mylę to po zmroku dzienne powinny być wyłączone i włączone światła mijania(po włączeniu mijania automatycznie dzienne gasną) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BBoyyyTwister Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 ROBSONBERCIK nie masz racji co do zabrania dowodu, dowód zabierają a daja Ci wzamian taka karteczkę, że kierowca porusza się pojazdem niespełniającym warunków technicznych, i wtedy ładnie udajesz sie na przegląd płacisz 20zł i później z tym wystawionym badaniem technicznym udajesz sie do urzędu po odbiór dowodu, i tu nie chodzi o hid nie hid, bo nawet jak kupisz auto i nie będzie cie stać na kupienie żarnika za 100zł to kupisz za 15zł hid'a , a soczewka jest po to aby skupic światło, a samo poziom sprawdzi ci od tak , bo każe wyłączyć auto, po czym zapalić i załączyć światła, i wtedy powinna soczewka śmignąć góra dół i sie ustawic, fakt, że idzie zrobić takie coś na przekaźniku, że tylko przy włączeniu sie dźwigną i opuszczą , ale to tylko taki pic na wodę wrazie kontroli , a kolega zakładający temat to już inna bajka , bo ten bez soczewki chce założyć xenony, to już w ogóle będzie świecił gdzie popadnie ;/csbiczek nie wszystkie lampy tak mają, bo niektóre nie mają postojowych tylko zamiast nich dzienne, np audi , ja tez tak mam w swoim aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ja nie mówię tu o postojowych:) odpalasz silnik - zapalają się dzienne, zapalasz mijania - gasną dzienne. Tak to powinno wyglądać jeśli się nie mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Przerabiałem i temat HID w soczewce (Audi A4 B6) i w lampie bez soczewki (Ibiza II po lifcie) i nie ma co porównywać tego shitu do żarników xenonowych markowych.Obok stało E39 na xenonie i golf IV na xenonie (żadne przeróbki - wsio ORI - żarniki D2S Philips) i po prostu miażdżyły i to audi i tą ibizę na dzień dobry, już nie mówiąc o jeździe. Poza tym w ibizie lampy to wyglądały jakby płonęły a nie świeciły.A w A4 HIDY lubiły migotać a i czasami wywalało błędy na desce typu ABS/ESP i inne. Zestawy były niby z "filtrami".... szkoda generalnie ciągnąć temat - wystarczy trafić na glinę, która się uprze i uwali człowieka tylko "za brak" znaczka homologacji. A co do francuzów, szwagier ma 3 lata Scenic`a (od nowości), zrobił 70kkm i 2 razy wymieniał żarówkę. Siostra ma Clio 5 lat (od nowości) i żarówkę z 4 razy wymieniała, także nie wiem co Wam tak się palą te żarówki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BBoyyyTwister Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 No właśnie nie nawet audi ma tak, że jak zapalasz mijania dzienne dalej świecą, a jesli chodzi o lampy Angel Eyes , to tam tez jest tak, że podłączasz dzienne zamiast postojowych , no chyba , że juz sie uprzesz to możesz osobno , ale ja mam tak jak w audi podłączone zamiast postojowych , bo postojowych tam nie ma tylko dzienne , mijania i długie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 A tu jeśli się nie mylę to po zmroku dzienne powinny być wyłączone i włączone światła mijania(po włączeniu mijania automatycznie dzienne gasną) Tak to powinno wyglądać jak jest wszyscy widzą .Ja trafiam nawet na choinki co ciagle świeca led ami lub jakimis paskami podoczepianymi.Dla mnie mogą mieć jak w NFS podświetlone pod autem ale niech tye ledy dzienne tak nie dają ostro -wiadomo nie wszystkie . nie masz racji co do zabrania dowodu, dowód zabierają To nie jest kwestia racji lub jej braku .W polskich przepisach jest coś takiego jak możliwość usunięcia usterki na miejscu. Tego prawa nie może odmówić Ci policjant.Inaczej za każdym razem gdy sie spali żarówka np od migacza musieli by dowody zabierać.A w tym przypadku jeżeli posiadasz zapasową żarówkę a powinieneś mieć to zakładasz przy nich i po temacie.Więc jeżeli masz żarówkę która spełnia specyfikacje lampy i ją założysz przyczyna ewentualnego zatrzymania dowodu znika.Wiem z autopsji . Tylko trzeba to wiedzieć i stanowczo wymagać. Mina niektórych panów bezcenna.Inna sprawa jak trafisz na skó.... to pomimo że nie posiada UPRAWNIEŃ DIAGNOSTYCZNYCH będzie na siłe udowadniał ze sprawdzi Ci samopoziomowanie co jest wierutną bzdurą . Bo to ze soczewki śmigną góra ,dół nie oznacza że się prawidłowo ustawiają a i tak się tego nie sprawdza. a na pewno nie na drodze. Za przykład podam jak znajomego zatrzymali i po oględzinach pan stwierdził że jego kierunkowskaz czyli migacz ma za mało pomarańczowy (! ) kolor.I dowodzik zabierają . Doszło do tego że niechcąc się awanturowac z nimi kolega odpuścił i przyjął tą karteczkę . Zrobił na nowo przegląd i jezdzi dalej.Lampy i kierunki fabryczne ale jak sie władza zna lepiej - masakra . Jest pomarańczowy ale za mało ,-ale panie jest ,- no tak ale za malo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BBoyyyTwister Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Jednym słowem mówiąc, opinie padły , nawet niektórzy zdali relacje jakie miały miejsce , więc autor juz wie jakie każdy ma na ten temat zdanie "NIE" , ale jak postąpi to juz jego sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_smok Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Jak się przepala to spróbuję te hella . Mi sprzedawca powiedział ze te osramy są dobre i nie mogę narzekaćA ja mam znajomego co to montuje i miałem sporo na testach hella najlepsza ale teraz nie miał i brałem co było tragedii nie ma ale było lepiej choć mniej biało nawet odcięcie na hellach było lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ja raz dostałem 800 euro za xenohidy i od razu nauczyłem się że lepiej mieć dobre żarówki niż kombinować. Kupiłem Sylvania Silverstar ZXE i xenony są mi zbędne, jest różnica dopiero pomiędzy nimi a autem co ma nowy żarnik i nowy odbłyśnik i soczewkę - ale... soczewka znów bliżej świeci niż klosz, więc na równo wychodzi. Klosz ma jednak przebłyski dookoła, a soczewka tnie równo światło.Jak je delikatnie dosłownie podniosłem, i wyzerowałem poziom w kompie, to jednak blyskają z przeciwka, i musiałem obnizyć, a na stanowisku regulacyjnym podniosłem dosłownie o 2-3mm (w terenie jakieś 7-8m) Za przykład podam jak znajomego zatrzymali i po oględzinach pan stwierdził że jego kierunkowskaz czyli migacz ma za mało pomarańczowy (! ) kolor.I dowodzik zabierają . Doszło do tego że niechcąc się awanturowac z nimi kolega odpuścił i przyjął tą karteczkę . Zrobił na nowo przegląd i jezdzi dalej.Lampy i kierunki fabryczne ale jak sie władza zna lepiej - masakra .Jest pomarańczowy ale za mało ,-ale panie jest ,- no tak ale za malo . To słabo się awanturował. Mnie jak ostatnio zatrzymali bo jak włączam kierunek to mi DRL po tej stronie gaśnie , też chcieli mi zabrać dowód, na moje argumenty że tak jest fabrycznie nie reagowali, to poprosiłem aby czytelnie napisał mi za co dokładnie zabiera dowód, jak i że ma sie czytelnie podpisać, ja na badanie pojadę i wezmę rachunek, a także homologację dopuszczenia do ruchu w RP, zapłacą mi wszystkie koszta które niesłusznie poniosę, wraz z zastępstwem procesowym, i tego nie popuszczę, bo nie mam zamiaru tolerować aby uczyli się przepisów moim kosztem - dowodzik oddali i przeprosili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanQwer Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 No właśnie nie nawet audi ma tak, że jak zapalasz mijania dzienne dalej świecą Kodeks drogowyStan prawny: styczeń 2011r.Tekst jednolity prawa o ruchu drogowymRUCH DROGOWYRozdział 5 - Porządek i bezpieczeństwo ruchu na drogachOddział 3 - Używanie świateł zewnętrznychArt. 51.W przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne mają zostać samoczynnie wyłączone. Ponadto (co ważne), w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy po 31 grudnia 2009 roku, światła pozycyjne tylne, światła obrysowe przednie, boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami dziennymi. W pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej w taki sposób, że włącza się również oświetlenie pozycyjne oraz tablicy rejestracyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BBoyyyTwister Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 vanQwer tak , tylko , że jezeli fabrycznie auto tak wychodzi to może być, to co niby wszystkie audi ida do kasacji hahaha, kiedys pytałem sie o neony pod autem i gliniarz mówił, że jakby auto fabrycznie tak wyszło to mogło by takowe oświetlenie mieć, w tym wypadku wszystkie audi z tymi swiatłami by nie mogły jeździc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanQwer Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ten przepis dotyczy dokładanych (akcesoryjnych) dziennych, jeśli są "fabryczne" zintegrowane w lampie to wtedy jest inna inszość i działa tu jak sądzę homologacja producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BBoyyyTwister Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Tak o tym mówie, o tych ledach co ktos sobie sam założy na zderzaku to nie ma mowy, nie wiem czemu w ogóle tak mogą jeździć, jak to nawet najzwyklejszej normy europejskiej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco76 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Panowie moze ktos porownywal Tungsram 120% i hella blue light? Soczewki w Coupe swieca mi tak ze chyba jasniej ksiezyc oswietla droge - chce uniknac pokusy wkladania Hid czy zarowek 100W najpierw chcialbym sprobowac najlepszego rozwiazania "legalnego" dostepnego na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Najwiecej swiatla daja wedlug testu w Motorze( lub AS bo nie pamietam dokladnie) zarowki Ring120% (dystrybutorem jest firma Parys) . Tungsramy 90% wypadly tylko kilkanascie procent lepiej od wzorcowych oem GM (chyba GE) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco76 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Dzieki powalla cenne info byc moze przetestuje te Ringi W tym samochodzie raczej nie mam problemu palacych sie zarowek licze ze kilka chwil wytrzymaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Posiadam te tungsramy 120 w h7 I przez ponad pol roku bylem zadowolony bo przyjemnie swiecily kiedys w h1 mialem I tez byly ok.a teraz nie wiem czy oslably czy byc moze lampy juz slabna ale jest srednio.a te ge cos tam to to samo co tungsram przynajmniej kolega z firmy sprzedajaacej te zarowki I inne mi tak tlumaczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
culmen Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Może zamiast żarówek warto zregenerowane odblysniki wstawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco76 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 uMoże zamiast żarówek warto zregenerowane odblysniki wstawić?Rozwin mysl kolego. W aucie mam soczewki na H1.Edit,Nadmienie ze slabe swiatla sa bolaczka tego modelu i nie wiem czy regeneracja przy pewnie nie malych kosztach nie bedzie przerostem formy nad trescia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.