Skocz do zawartości

Samochody i co zrobiłeś dla swojego samochodu ...


dan124
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Tyle wiem od diagnostów i z tego że zaczynają przystosowywać zakład. W eterze też jest coś na rzeczy. Czy aż tyle, czy to tylko czcze pogróżki się zobaczy. Oby nie, bo albo stać będzie nas jak u Niemców na 5 letnie auto, albo rowery podrożeją i bilety MPK

Hzj

Taa i taka popierdowka 1.4 150KM przykladowo zrobi 200 tysiecy o ile zrobi i duza szansa ze szlak ja trafi. Czesto czytam na forum Audi, że ludzie wola kupic mułowaty silnik 1.6 niż np wiekszego dizla bo mniejsze OC. Co z tego skoro przyjemnosc z jazdy zerowa takim silniczkiem od kosiarki ktory spala prawie tyle samo co wiekszy motor. Potem płaczą, że mogli wziac wiekszy bo brat/wujek wziął i sa zdziwieni że tyle samo spala lub mniej niz te kosiareczki 1.6/1.4 a i bezawaryjnością nie grzesza tak samo jedne jak i drugie. Lepiej pomyslec i raz na rok zaplacic kilkaset PLN wiecej i jezdzic jak czlowiek niz pluć sobie w brodę przy wyprzedzaniu traktora kosiareczką z silnikiem 1.4/1.6.

 

Moj post nic nie wniósł do tematu, ale naprawdę irytuja mnie te małe silniczki. Sam taki miałem i nie polecam.

Taa i taka popierdowka 1.4 150KM przykladowo zrobi 200 tysiecy o ile zrobi i duza szansa ze szlak ja trafi. Czesto czytam na forum Audi, że ludzie wola kupic mułowaty silnik 1.6 niż np wiekszego dizla bo mniejsze OC. Co z tego skoro przyjemnosc z jazdy zerowa takim silniczkiem od kosiarki ktory spala prawie tyle samo co wiekszy motor. Potem płaczą, że mogli wziac wiekszy bo brat/wujek wziął i sa zdziwieni że tyle samo spala lub mniej niz te kosiareczki 1.6/1.4 a i bezawaryjnością nie grzesza tak samo jedne jak i drugie. Lepiej pomyslec i raz na rok zaplacic kilkaset PLN wiecej i jezdzic jak czlowiek niz pluć sobie w brodę przy wyprzedzaniu traktora kosiareczką z silnikiem 1.4/1.6.

 

Moj post nic nie wniósł do tematu, ale naprawdę irytuja mnie te małe silniczki. Sam taki miałem i nie polecam.

 

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mastek relax spójrz na jego nick chyba nie bez powodu :D

Znam kilkanaście przypadków potwierdzających to co napisałem i nie wyssałem sobie tego z palca. Ale jeśli kogoś zadowala kosiareczka i dobrze mu się sprawuje - nie mam nic przeciw i życzę szerokości i niskich składek  :wink2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W warsztacie

Wymienione koło dwumasowe, sprzegło, łozysko + uszczelniacz wału.

Do tego tarcze przód, klocki przód + tył, regeneracja zacisków

Wymiana częsci przewodu hamulcowego bo coś sie przypchał i nie równo brał zacisk.

Wymiana płynu ham.

Do tego końcówka drążka + łaczniki stabilizatora

 

A samemu

Wyjęcie wtrysków, czyszczenie i wymiana końcówek wtryskiwacza, oczywiście nowa uszczelka pod pokrywe zaworów

Do tego kalibracja wtryskiwaczy

 

5k pękło :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W warsztacie

Wymienione koło dwumasowe, sprzegło, łozysko + uszczelniacz wału.

Do tego tarcze przód, klocki przód + tył, regeneracja zacisków

Wymiana częsci przewodu hamulcowego bo coś sie przypchał i nie równo brał zacisk.

Wymiana płynu ham.

Do tego końcówka drążka + łaczniki stabilizatora

 

A samemu

Wyjęcie wtrysków, czyszczenie i wymiana końcówek wtryskiwacza, oczywiście nowa uszczelka pod pokrywe zaworów

Do tego kalibracja wtryskiwaczy

 

5k pękło :(

Pawel ty masz mzr-cd ??? podkladki wymieniles??? 

Za tyle mam druga taka mazde powoli... no to musialo bolec. Magia dyszelka... pozorne oszczędności ktore saja w kosc prędzej czy później

Mastek ty lubisz Elpidzi ktos woli diesla i to samo dotyczy sie jazdy lpg i diesla inna bajka dlatego tu nie ma co dyskutowac o gustach :)  :zdrowko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiście odpukac crv dyszel smiga od 3 lat żadnych problemów ale teraz już nie robię tyle kilometrów następny furacz będzie 100% benzyna nie trzeba będzie się martwić o wtryski dwymasy egery pompy dpfy i inne gówna.  

Powoli zaczynam się przymierzac do 2.0 t fsi podobnych gabarytów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa ja tez Lubie jeździć turbognojami, uczucie zapinajacej sie turbiny to fajne uczucie... byle ktos inny byl właścicielem pojazdu ktorym sie woze :)

Ale Patrick te fsi to tez potezna mina przeciwpancerna. Poczytaj...

To dobre służbowy jak najbardziej :P 

Nie da się ukryć co kolwiek padnie z grubszych spraw w dieslu trzeba liczyć w grubych tysiącach . Kupił bym nowsze crv ale według mnie wygląda strasznie dziadkowo 

Tdi nie chce ,  toyota też dla 79l + cx5 mały padło na q5 po 2012 czytam o tych niby zużyciach oleju ale też nie chcę z przebiegiem ponad 250 tys  o gazie nie myślę bo w uk wsumie nie opłacalne.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co dotyczy? Dwumas czy wtryski ho chyba nie cchesz tu uzyc argumentu o 60zl drozszego przeglądu...

Nie o to mi chodzi o zadne koszta,tak jak pisze Karolek o odpychanie,chyba nie chcesz mi powiedziec ze krecisz swoja audice do 6-7 tys jak jezdzisz  co??? Zapewne nie a jak nie od dzis wiadomo zeby benzyna/lpg jezdzilo trzeba krecic a to wcale nie jest extra dla lpg zgadza sie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Nie da się ukryć co kolwiek padnie z grubszych spraw w dieslu trzeba liczyć w grubych tysiącach .

 

Juz w dzisiejszych czasach w autach powyzej 2010 roku w benzynie jest to samo a pomalu dwumas bedzie w prawie kazdej benzynie nie mowiac juz o turbinach bo to wiadome.Takie TFSI tez nie jest tanie w eksploatacji i nie mowie o starych tylko te powyzej 2010 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego rekompensuje to turbo momentem v-ki od kilku lat i jest swietnie.

Ale mocn turbo benzin z gazem to jest to :) eko, ekono i mocno. To jest to

 

Czyli nastepne turbo benzin tak??? 

 

Tez tak rozwazam zalezne jakie beda mozliwosci niestety coraz mniej aut co mozna w miare tanio wsadzic lpg i zeby bylo dobrze bo wydanie 8 tys na lpg juz nie jest ekonomiczne z naszego punktu widzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rożek weź pod uwage ze ty do swojej crv lejesz o niebo lepsze paliwko niz w Polsce nie ma co sie czarować.

A co do odpychania dlatego wybrałem Opla tzn saaba tzn Opla? Eee No sabopla 2.0turbo 150kucy bedzie niebawem mod na 210 i lpg i jest fun. Dwumasa to juz standard niestety duzo firm ostatnio powstało ktore regenerują dwumasy pytanie jak z trwałością mało jeszcze doświadczonych po takiej usłudze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Chyba że masz fajne V

 

Ktore sie tak ładnie kreci do 3-4 tys zeby to szlo a nie kulalo sie??? 

 

 

Nie no 8k za lpg nie zaloze. O ile 2.5--k splaca.sie w rok/dwa to tyle czasu nowego plastiku trzymac nie będę. ..

 

Za pare lat jak bedziesz kupowal auto (za 4-6 lat )  nie bedzie juz takich wyborow jak dzis do lpg chyba ze ceny instalacji pojda mocno w dol w co watpie.


 

 


Dwumasa to juz standard niestety duzo firm ostatnio powstało ktore regenerują dwumasy pytanie jak z trwałością mało jeszcze doświadczonych po takiej usłudze

 

Na szczescie zmienilem dwumase na jednomas u siebie juz z 5 lat temu i zadnej roznicy nie czuje no i komplet sprzegla w cenie dwa razy nizszej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...