mastah22 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Z ta awaryjnoscia 1.6 i turbognoja to żeś doj...l. nie dosc ze to jeden z najmniej awaryjnych silników świata to dodatkowe porównanie do tdi pod tym względem to typowy strzał w kolano. Fakt ze nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiceq Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Tyle wiem od diagnostów i z tego że zaczynają przystosowywać zakład. W eterze też jest coś na rzeczy. Czy aż tyle, czy to tylko czcze pogróżki się zobaczy. Oby nie, bo albo stać będzie nas jak u Niemców na 5 letnie auto, albo rowery podrożeją i bilety MPKHzjTaa i taka popierdowka 1.4 150KM przykladowo zrobi 200 tysiecy o ile zrobi i duza szansa ze szlak ja trafi. Czesto czytam na forum Audi, że ludzie wola kupic mułowaty silnik 1.6 niż np wiekszego dizla bo mniejsze OC. Co z tego skoro przyjemnosc z jazdy zerowa takim silniczkiem od kosiarki ktory spala prawie tyle samo co wiekszy motor. Potem płaczą, że mogli wziac wiekszy bo brat/wujek wziął i sa zdziwieni że tyle samo spala lub mniej niz te kosiareczki 1.6/1.4 a i bezawaryjnością nie grzesza tak samo jedne jak i drugie. Lepiej pomyslec i raz na rok zaplacic kilkaset PLN wiecej i jezdzic jak czlowiek niz pluć sobie w brodę przy wyprzedzaniu traktora kosiareczką z silnikiem 1.4/1.6. Moj post nic nie wniósł do tematu, ale naprawdę irytuja mnie te małe silniczki. Sam taki miałem i nie polecam.Taa i taka popierdowka 1.4 150KM przykladowo zrobi 200 tysiecy o ile zrobi i duza szansa ze szlak ja trafi. Czesto czytam na forum Audi, że ludzie wola kupic mułowaty silnik 1.6 niż np wiekszego dizla bo mniejsze OC. Co z tego skoro przyjemnosc z jazdy zerowa takim silniczkiem od kosiarki ktory spala prawie tyle samo co wiekszy motor. Potem płaczą, że mogli wziac wiekszy bo brat/wujek wziął i sa zdziwieni że tyle samo spala lub mniej niz te kosiareczki 1.6/1.4 a i bezawaryjnością nie grzesza tak samo jedne jak i drugie. Lepiej pomyslec i raz na rok zaplacic kilkaset PLN wiecej i jezdzic jak czlowiek niz pluć sobie w brodę przy wyprzedzaniu traktora kosiareczką z silnikiem 1.4/1.6. Moj post nic nie wniósł do tematu, ale naprawdę irytuja mnie te małe silniczki. Sam taki miałem i nie polecam. Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Mastek relax spójrz na jego nick chyba nie bez powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Mastek relax spójrz na jego nick chyba nie bez powodu Znam kilkanaście przypadków potwierdzających to co napisałem i nie wyssałem sobie tego z palca. Ale jeśli kogoś zadowala kosiareczka i dobrze mu się sprawuje - nie mam nic przeciw i życzę szerokości i niskich składek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 W warsztacieWymienione koło dwumasowe, sprzegło, łozysko + uszczelniacz wału.Do tego tarcze przód, klocki przód + tył, regeneracja zaciskówWymiana częsci przewodu hamulcowego bo coś sie przypchał i nie równo brał zacisk.Wymiana płynu ham.Do tego końcówka drążka + łaczniki stabilizatora A samemuWyjęcie wtrysków, czyszczenie i wymiana końcówek wtryskiwacza, oczywiście nowa uszczelka pod pokrywe zaworówDo tego kalibracja wtryskiwaczy 5k pękło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Za tyle mam druga taka mazde powoli... no to musialo bolec. Magia dyszelka... pozorne oszczędności ktore saja w kosc prędzej czy później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 W warsztacieWymienione koło dwumasowe, sprzegło, łozysko + uszczelniacz wału.Do tego tarcze przód, klocki przód + tył, regeneracja zaciskówWymiana częsci przewodu hamulcowego bo coś sie przypchał i nie równo brał zacisk.Wymiana płynu ham.Do tego końcówka drążka + łaczniki stabilizatora A samemuWyjęcie wtrysków, czyszczenie i wymiana końcówek wtryskiwacza, oczywiście nowa uszczelka pod pokrywe zaworówDo tego kalibracja wtryskiwaczy 5k pękło Pawel ty masz mzr-cd ??? podkladki wymieniles??? Za tyle mam druga taka mazde powoli... no to musialo bolec. Magia dyszelka... pozorne oszczędności ktore saja w kosc prędzej czy późniejMastek ty lubisz Elpidzi ktos woli diesla i to samo dotyczy sie jazdy lpg i diesla inna bajka dlatego tu nie ma co dyskutowac o gustach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Ale co dotyczy? Dwumas czy wtryski ho chyba nie cchesz tu uzyc argumentu o 60zl drozszego przeglądu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Mnie osobiście odpukac crv dyszel smiga od 3 lat żadnych problemów ale teraz już nie robię tyle kilometrów następny furacz będzie 100% benzyna nie trzeba będzie się martwić o wtryski dwymasy egery pompy dpfy i inne gówna. Powoli zaczynam się przymierzac do 2.0 t fsi podobnych gabarytów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Aa ja tez Lubie jeździć turbognojami, uczucie zapinajacej sie turbiny to fajne uczucie... byle ktos inny byl właścicielem pojazdu ktorym sie woze Ale Patrick te fsi to tez potezna mina przeciwpancerna. Poczytaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Za tyle mam druga taka mazde powoli... no to musialo bolec. Magia dyszelka... pozorne oszczędności ktore saja w kosc prędzej czy późniejW uk to nawet dwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Ale odpychaja sie fajnie - i gdyby nie kle kle kle to ta charakterystyka silnika jakos mi bardziej pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Aa ja tez Lubie jeździć turbognojami, uczucie zapinajacej sie turbiny to fajne uczucie... byle ktos inny byl właścicielem pojazdu ktorym sie woze Ale Patrick te fsi to tez potezna mina przeciwpancerna. Poczytaj...To dobre służbowy jak najbardziej Nie da się ukryć co kolwiek padnie z grubszych spraw w dieslu trzeba liczyć w grubych tysiącach . Kupił bym nowsze crv ale według mnie wygląda strasznie dziadkowo Tdi nie chce , toyota też dla 79l + cx5 mały padło na q5 po 2012 czytam o tych niby zużyciach oleju ale też nie chcę z przebiegiem ponad 250 tys o gazie nie myślę bo w uk wsumie nie opłacalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Ale co dotyczy? Dwumas czy wtryski ho chyba nie cchesz tu uzyc argumentu o 60zl drozszego przeglądu...Nie o to mi chodzi o zadne koszta,tak jak pisze Karolek o odpychanie,chyba nie chcesz mi powiedziec ze krecisz swoja audice do 6-7 tys jak jezdzisz co??? Zapewne nie a jak nie od dzis wiadomo zeby benzyna/lpg jezdzilo trzeba krecic a to wcale nie jest extra dla lpg zgadza sie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Dlatego rekompensuje to turbo momentem v-ki od kilku lat i jest swietnie.Ale mocn turbo benzin z gazem to jest to eko, ekono i mocno. To jest to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Nie da się ukryć co kolwiek padnie z grubszych spraw w dieslu trzeba liczyć w grubych tysiącach . Juz w dzisiejszych czasach w autach powyzej 2010 roku w benzynie jest to samo a pomalu dwumas bedzie w prawie kazdej benzynie nie mowiac juz o turbinach bo to wiadome.Takie TFSI tez nie jest tanie w eksploatacji i nie mowie o starych tylko te powyzej 2010 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 ale wtedy juz dwumasy i innych pierdół sie nie unika P.S.podobno ma zanikać trend do downsizignu -> ekologia ma pójsc stronę zmniejszenia emisji spalin w przeliczeniu na liter a nie na jednostkę napędową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Przemek to o czym piszesz to bieda wolnossakow najczecziej 4cyl. Niby nawer jesli jezdza to w wysokim przedziale obrotow a takie kręcenie na codzień starych aut jest uciazliwe bo jest głośno i duzo ileju trzeba dolewac. ; ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Dlatego rekompensuje to turbo momentem v-ki od kilku lat i jest swietnie.Ale mocn turbo benzin z gazem to jest to eko, ekono i mocno. To jest to Czyli nastepne turbo benzin tak??? Tez tak rozwazam zalezne jakie beda mozliwosci niestety coraz mniej aut co mozna w miare tanio wsadzic lpg i zeby bylo dobrze bo wydanie 8 tys na lpg juz nie jest ekonomiczne z naszego punktu widzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Nowy crv dmw dyszlu tylko 1.6 ....Ale benzyna tak nie zniszczy dwumasowego jak diesel nie te obciążenia. Liczę się z tym że przypali z 14l w mieście ale mój crv nie pali sporo mniej 11 jak nic miasto krótka trasa do roboty 5km trasa 8l . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Niby nawer jesli jezdza to w wysokim przedziale obrotow a takie kręcenie na codzień starych aut jest uciazliwe bo jest głośno i duzo ileju trzeba dolewac. ; ( bez turba w benzynie bez krecenia nie ma jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 bez turba w benzynie bez krecenia nie ma jazdy Chyba że masz fajne V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Nie no 8k za lpg nie zaloze. O ile 2.5--k splaca.sie w rok/dwa to tyle czasu nowego plastiku trzymac nie będę. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Rożek weź pod uwage ze ty do swojej crv lejesz o niebo lepsze paliwko niz w Polsce nie ma co sie czarować.A co do odpychania dlatego wybrałem Opla tzn saaba tzn Opla? Eee No sabopla 2.0turbo 150kucy bedzie niebawem mod na 210 i lpg i jest fun. Dwumasa to juz standard niestety duzo firm ostatnio powstało ktore regenerują dwumasy pytanie jak z trwałością mało jeszcze doświadczonych po takiej usłudze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Chyba że masz fajne V Ktore sie tak ładnie kreci do 3-4 tys zeby to szlo a nie kulalo sie??? Nie no 8k za lpg nie zaloze. O ile 2.5--k splaca.sie w rok/dwa to tyle czasu nowego plastiku trzymac nie będę. .. Za pare lat jak bedziesz kupowal auto (za 4-6 lat ) nie bedzie juz takich wyborow jak dzis do lpg chyba ze ceny instalacji pojda mocno w dol w co watpie. Dwumasa to juz standard niestety duzo firm ostatnio powstało ktore regenerują dwumasy pytanie jak z trwałością mało jeszcze doświadczonych po takiej usłudze Na szczescie zmienilem dwumase na jednomas u siebie juz z 5 lat temu i zadnej roznicy nie czuje no i komplet sprzegla w cenie dwa razy nizszej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.