sprawdz22 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam,Pytanie do zorientowanych w temacie:Które (jeśli wogóle jakieś) z aktualnie dostępnych radyjek 1DIN posiada możliwość "nauczenia"się funkcji z przycisków sterowania radiem z fabrycznej instalacji samochodu, bez koniecznościdokładania adapterów? A jeśli adapter konieczny, to ew. gdzie/od kogo kupić, żeby działał bez problemów?Samochód: Honda Civic 2004 - sterowanie oporowe, nie po linii CAN.Radyjka, które ew. mnie interesują: Alpine 137BT, 178BT.Z góry dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamu Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Alpine robi swój firmowy adapter do takich celów, będzie działał. wejdź na stronę dystrybutora, nawet mozesz nabyć cały zestaw instalacyjny do auta (ramka itd) http://pl.horn.eu/pl/PL/PRODUKTY/DO_SAMOCHODU/ALPINE/SYSTEMY_NAWIGACYJNE?s1=1 ewentualnie zamiennik firmy connects2 ale mi sie cały czas upalał i kupiłem firmowy alpine. ewentualnie jak masz czas a nie masz pieniędzy (ale za to jesteś piękny i młody) mozesz sobie wydłubać drabinkę samodzielnie przy pomocy tej strony http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/dolkab.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprawdz22 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Dzięki Adamu.Zerknąłem na link do Horna, ale niestety nic dla siebie tam nie znalazłem..Zestawu do Hondy nie mają, a samych przejściówek/adapterów też nie mają skatalogowanych.Boje się właśnie rozwiązań firm trzecich, bo różnie to bywa, a chcę żeby działało bez problemu.Może jakiś inne sensowne radyjko z BT ktoś podpowie, żeby się dało fabryczne przyciski wysterować..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamu Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 nie ma znaczenia jakie radio weźmiesz, wszystkie mają wejścia na drabinkę rezystorową. wiec problem jest po stronie adaptera a nie radioodbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wcrew Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Connects2 lata u mnie już w drugiej furze i problemów żadnych nie doświadczyłem, może Adam miał po prostu pecha, jednak na ich stronie nie ma interfejsu do Twojej fury, pozostaje autoleads http://productfinder.autoleads.co.uk/products.aspx?m=HONDA&f=CIVIC&id=4010&PIDs=334978,180183,180093,180181,180091,180189,180094,180097,180281,180101,334977 choć z tym nie miałem do czynienia i nie mam pojęcia jak się sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frobek Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 nie ma znaczenia jakie radio weźmiesz, wszystkie mają wejścia na drabinkę rezystorowąŻadne ze znanych mi radii oprócz Sony i Pioneera nie tolerują drabinek rezystorowych. Wszystkie JVC, Clariony, Kenwoody i Alpine są sterowane cyfrowo i do nich niezbędny jest adapter.Kiedyś (2 lata temu) na potrzeby braci z forum mondeoklubpolska zaprojektowałem taki adapter, który rozszedł się tam w ilości ok. 50 sztuk dla różnych modeli odbiorników. Wszystkie działają do dziś, dwa zresztą w moich domowych autach.Tu możesz poczytać o procesie powstawania adaptera http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/93993-bud%C5%BCetowe-radioW tej chwili mój adapter oprócz Forda działa tez w Oplach i Mazdach, może tez zadziałać w Hondzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fryc88 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Ten gość ma moduły, nick allegro Dyrygentu:http://allegro.pl/sterowanie-kierownica-opel-sony-alpine-pioneer-jvc-i4772630855.html Sam do Alpiny kupiłem taki moduł, steruje też Sony, JVC i Pioneerem (jest uniwersalny, przestawia się go wg instrukcji). Rezystancje wejściowe toleruje do 2kOhm i każdą z 6 funkcji można ręcznie zaprogramować. Napisane jest do Opla, bo fabrycznie ma drabinkę Opla zapisaną a ja w Fordzie mam przerobioną drabinkę z Fordowej właśnie na Oplową, bo wcześniej korzystałem z interfejsu dla JVC po przesiadce z Vectry B.Warunek: radio musi obsługiwać Wired Remote, czy to na luźnym przewodzie, czy to w formie gniazda jack - nie ma znaczenia. Programowanie jest banalne, podłączenie to tylko 2 przewody do zasilania, 1 do pilota od radia i do radia jack lub przewód W/R. Śmiało mogę go polecić, tak samo jak i sprzedawcę, bardzo fajna osoba, wytłumaczy, pomoże, wyjaśni, a u mnie problem w alpinie wywiązał się inny - uszkodzone gniazdo W/R, przypuszczam że ktoś tam podłączał jakiś odtwarzacz jako Line IN i upaliło się co nieco, to wysłałem mu radio, moduł, sprawdził u siebie radio, sprawdził moduł na innym radio i wszystko jasne - uszkodzenie mojego radia... Jeśli w Twojej hondzie rezystancje przekraczają 2kOhm, to też nic straconego, pilot na allegro ewentualnie pewnie kosztuje kilka-kilkanaście zlotych i warto go przerobić, po prostu lutując stosowne rezystory. Pół godziny roboty z lutownicą, i 2-3 zł w porywach za rezystory. nie ma znaczenia jakie radio weźmiesz, wszystkie mają wejścia na drabinkę rezystorową. wiec problem jest po stronie adaptera a nie radioodbiornika. Dokładnie tak jak Frobek napisał, tylko radia fabryczne, Sony oraz Pioneer są sterowane drabinką. W necie krąży nawet trochę informacji na temat sterowania dla JVC i Alpiny, dla innych pewnie też, ale tylko te mnie interesowały z fotami z oscyloskopu, jak wyglądają impulsy sterujące, a w adapterach generuje je prosty generator na jakimś ATtiny lub ATmega. Są też adaptery bodajże UNI20, UNI21, ale one są przypisane do konkretnego radia/pojazdu, nie da się ich przeprogramować i kosztują od 150 zł wzwyż, dlatego ja osobiście kupiłem ten co podałem, bo jest zawsze jakaś alternatywa, czy to przy zmianie auta, czy to radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frobek Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Mój adapter był zrobiony na Atmedze i niestety nie pozwalał na zmiane typu radia, typ radia był programowany w trakcie kompletacji adaptera, ale za to mój obsługuje Nakamichi . No ale to nie była wersja handlowa, ten z allegro wydaje się być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamu Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 tutaj gość zrobił taki adapterek. są tez zdjęcia z oscyloskopu http://www.mp3car.com/input-devices/131147-need-alpine-wired-remote-control-pinout.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_luk1 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Tu http://www.piloty.pl/multimedia.htmlrobią na zamówienie pod konkretny rodzaj samochodu i radia.Trzeba zapytać e-mailem o konkretny typ i cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fryc88 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 @upO UNI20/21 właśnie mówiłem - one są tylko do 1 radia/sterowania zaprogramowane, a cena oscyluje między 150 a 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 W tej chwili mój adapter oprócz Forda działa tez w Oplach i Mazdach, może tez zadziałać w Hondzie W których mazdach? A konkretniej, czy w Mazdzie 6 pierwszej generacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprawdz22 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem, podpowiedzi, linki itd! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frobek Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 W których mazdach? A konkretniej, czy w Mazdzie 6 pierwszej generacji? We wszystkich ze sterowaniem rezystancyjnym a'la ford, czyli wychodzi że Twoja mazda się załapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech26poz Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Witam ,pozwolę się podłączyć do tematu j/w ,w sprawie sterowania z ori kierownicy mazda 3 y2005 ,bo bardzo by się przydało )) bezpieczniej .Radio alpine cda 7893 ,czy ktoś to robił samodzielnie tzw,drabinką rezystacyjną ? bo u mnie zero reakcji ,nawet mute gniazdo mini jack sprawne -zmierzone ,rezystory od 2 kilo do 20.proszę o podpowiedzi lub sugestie ,bo już szukam używanego pilota ...pozdrawiam Was serdecznie i życzę wesołych świąt -wojciech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafraf74 Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 Witam, czy mógłby ktoś dać namiar na fachowca który ogarnie sterowanie z kierownicy w Hondzie Crv 4gen 2014 rok? Byłem u gościa z Wrocławia na montaż radia Sony Xav-ax5650, miało być wszystko podłączone, 1200zl poszło i mam tylko głośność, do przodu i wstecz. Za to w nagrodę dostałem blokadę dostępu do ustawienia zegara w komputerze pokładowym i innych funkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.