Skocz do zawartości

sprawdz22

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia sprawdz22

  1. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem, podpowiedzi, linki itd!
  2. Dzięki Adamu. Zerknąłem na link do Horna, ale niestety nic dla siebie tam nie znalazłem.. Zestawu do Hondy nie mają, a samych przejściówek/adapterów też nie mają skatalogowanych. Boje się właśnie rozwiązań firm trzecich, bo różnie to bywa, a chcę żeby działało bez problemu. Może jakiś inne sensowne radyjko z BT ktoś podpowie, żeby się dało fabryczne przyciski wysterować..?
  3. Witam, Pytanie do zorientowanych w temacie: Które (jeśli wogóle jakieś) z aktualnie dostępnych radyjek 1DIN posiada możliwość "nauczenia" się funkcji z przycisków sterowania radiem z fabrycznej instalacji samochodu, bez konieczności dokładania adapterów? A jeśli adapter konieczny, to ew. gdzie/od kogo kupić, żeby działał bez problemów? Samochód: Honda Civic 2004 - sterowanie oporowe, nie po linii CAN. Radyjka, które ew. mnie interesują: Alpine 137BT, 178BT. Z góry dzięki za pomoc!
  4. Czy ktoś wie, jak gra ten Clarion i mógłby się podzielić wrażeniami?! Zastanawiam się nad zmianą z Pionka w temacie i (tylko 1 RCA..) jakoś tak wybór padł na tego Clariona - wizualnie mi się podoba no i ma 3xRCA (2V). Dajcie znać co o tym sądzicie! Pozdrówki
  5. Witam! Jestem "świeżakiem" na forum, trochę już poczytałem ale zdaję sobie sprawę, że jeszcze mało co wiem o CA. Chciałbym się powoli zabrać za swój samochód i tutaj prośba do Was o pomoc/sugestie przy doborze sprzętu. Samochód to Honda Civic 3dr, 98 rok (HB), a ze sprzętu, który posiadam i który w sumie fajnie byłoby wykorzystać mam: -> radyjko Pioneer DEH-5000UB -> wzmacniacz u-dimension jr 5.2X W samochodzie zastałem zestawik Hertza - przód DSK 165, tył DCX 690 - jak to gra, wszyscy wiedzą. Także przód zmieniam, a tył wyrzucam zupełnie. Plan generalnie jest taki: 1) wygłuszenie drzwi 2) odseparowany, dwudrożny zestaw na przód 3) mały subwoofer do bagażnika Teraz pytania: Ad. 1) Co myślicie o wygłuszeniu matami STP: Vibroplast M1 na zewnętrzne poszycie drzwi i Bimast St. na wewnętrzne - pod tapicerkę ?! Ad. 3) Subwooferek musi być malutki, bo w bagażniku prawie nie ma miejsca, a często wykorzystywanym jest Także myślałem o jakimś 8" w zamkniętej obudowie, który ewentualnie mógłby być napędzany posiadanym wzmakiem (zmostkowany daje 150W) Może Hertz ES 200 (coś w tym stylu: LINK) albo RE Audio REX-8 D4 w podobnej obudowie? Może coś z PowerBass'a?! Ale czy ten wzmacniacz wogóle da radę napędzać sub'a?! Teraz Ad. 2) Jeśli wzmak nie ogarnie sub'a, to może go wykorzystać "z przodu" a dokupić inny na tył?! Lub sprzedać tego dimensiona i kupić jakiś inny, 4-kanałowy?! Głośniki w oryginalnych miejscach montażowych mogą mieć średnicę 165mm (takie na dystansach z MDF mieszczą się pod fabryczne maskownice). Na przykładzie obecnie zamontowanych Hertzów mogę tylko napisać, że chciałbym coś, co nie będzie tak "syczeć" potwornie po uszach.. Może Rainbow Sax 256.20? (jaka moc wzmacniacza, żeby dobrze zagrały?) Lub Hertz HSK 165? (to samo pyt?) Nie wiem sam...tutaj największa zagadka.. Teraz kasa: na całość chciałbym wydać ~ 1500zł, w grę wchodzą oczywiście używki! Muzyczka jakiej słucham to głównie h-h/reggae/rock - raczej na 100% dance/techno nie zagości w radyjku. Chyba tyle... Sorry za elaborat na przywitanie Pozdrówki dla wszystkich i czekam na odpowiedzi! Proszę następnym razem jaśniej nazywać tematy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...