t00m3q Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Przypomnę, że temat dotyczy polecenia gazownika, a nie kłótni i pisaniu głupot. Ojojoj.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 ...a co takiego ważnego jest w instalacji ? do zamontowania. Zbiornik ? przewody? dysze jak najbliżej zaworów? poskręcanie dobrze opasek ? węże od płynu? jedynie jak zaznaczyłem podpięcie do wtrysków może wymagać zmiany biegunów. No może tu wkopanie dotyczy innej generacji instalacji bo ja montowałem stag 3000- premium i o niej mogę się wypowiedzieć. Bo byłem sceptykiem do puki nie spróbowałemChoćby prawidłowe podłączenie parownika do instalacji chłodzenia ma znaczenie. W sensie prawidłowe wpięcie się oraz montaż w taki sposób, żeby problemów z odpowietrzeniem nie było. Przykładowo wspomniane BMW potrafią być kapryśne. Zwykłą benzynę nie każdy potrafi odpowietrzyć. Jakby to takie proste było to każdy mógłby sam sobie zamontować, samemu wystroić i jeździłoby to.Jednak warsztatów montujących LPG jest sporo, a na wiele z nich klienci narzekają, więc jednak da się spartaczyć robotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichuPG Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Przypomnę, że temat dotyczy polecenia gazownika, a nie kłótni i pisaniu głupot. Ojojoj.. Mi to osobiście nie przeszkadza,byle by temat dotyczył LPG,wielu pożytecznych rzeczy można się przy okazji dowiedzieć A przy okazji chłopaki mają okazję się wykrzyczeć na siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Choćby prawidłowe podłączenie parownika do instalacji chłodzenia ma znaczenie. Przepraszam - racja można pomylić wlot z wylotem i jeszcze żeby mieszanki nie brakowało to rozwierca się dysze te do kolektora ssącego. Napiszę że też byłem zesrany jak graty rozłożyłem na warsztacie i kur...a co ja z tym mam zrobić ... powoli,powoli i auto śmiga bez problemu już ze trzy miesiące. W starszego typu instalacjach faktycznie były problemy ze strzałami/klapkami/itp. W aucie o którym pisałem była instalacja żywcem wyjęta z polonezów i tylko przód wymieniałem. Zbiornik został i wyceny jakie otrzymałem wahały się w okolicach 2 tysi. Działając samemu graty wyszły 1050 zł i 100 za komputer i właśnie tajemna wiedza o zmianie + z - na wtryskach i to chyba tyle. Reszta była na schemacie otrzymanym z częściami. Wcześniej napisałem o instalacji STAG i można zrozumieć że chodziło mi o wtryski tej firmy, ale tu popełniłem błąd i chodziło mi o valteki. Komplet do regeneracji to koszt około 40 wszystkich. Kolega który skłonił mnie do gazu ma jakieś firmowe i sztuka to 100złCo do zakładów to właśnie muszą mieć odpowiedni kwitek , a czy później robi to praktykant czy pracownik, albo właściciel nie ma znaczenia dla nikogo oprócz użytkownika Niestety nie przerabiałem jeszcze bmw i nic nie napiszę, ale życie jeszcze mi się nie kończy a nie kłótni i pisaniu głupot. Ojojoj.. kłótni tu nie wyczytałem, a jedynie po raz kolejny zbędne podjudzanie. Bo ja jak coś wiem i przerobiłem na własnym garbie mogę się podzielić doświadczeniami bo po to wchodzę na forum, a jak nie wiem to zamykam ryj i siedzę cicho. Jednak widzę że masz z tym kłopot i ponownie chcesz mi nadepnąć na odcisk bo bardzo lubisz pisać z wiatrem, nie omieszkam tego docenić Daleki jestem o takich chłopaki mają okazję się wykrzyczeć na siebie zachowań bo piszę co wiem, a nie wyczytałem i usłyszałem Przy wyborze warsztatu pomocne będzie zadanie kilku pytań kontrolnych. Pozwoli to ustalić czy oddajemy samochód komuś kto w ogóle ma pojecie o lpg, czy papier kupił mu tata. Warto zapytać jak wygląda instalacja do aut nowej generacji, gdzie już spalany nie jest sam lpg. Jak sprawa ze strzałami. Dużo zostanie w głowie... ... a chyba jest tu jakiś gazownik. Może spiknij się z nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Człowieku na valdemarach (valtek) to malucha można stroic a nie auta które pracują np. W pętli otwartej. Miałeś szczęście ze swoim montażem. Jak już wyżej napisałem auto z open loop wymaga o wiele więcej niż autokalibracja.Poza tym montaż też jest ważny i g**** prawda że wystarczy zamieścić jak najbliżej. Zobacz jak zbudowane są kolektory od Hondy z klapkami na wylocie. Wiercąc blisko i wkręcając dysze powodujesz blokadę klapki. Podstawą przy wyborze gazownika jest pytanie: czy zdejmuja kolektor do montażu, czy montują wtryski na listwach czy pojedynczo. Ps. Lpgforum jest bardzo stronnicze i lanserskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Przepraszam - racja można pomylić wlot z wylotem i jeszcze żeby mieszanki nie brakowało to rozwierca się dysze te do kolektora ssącego.A słyszałeś o problemie z odpowietrzeniem układu chłodzenia po montażu LPG?Czasem wysokość montażu parownika też potrafi mieć znaczenie.Tak samo jak miejsce wpięcia się w instalację.Ot chociażby, nie każdy wie którędy idzie mały obieg W starszego typu instalacjach faktycznie były problemy ze strzałami/klapkami/itp. W aucie o którym pisałem była instalacja żywcem wyjęta z polonezów i tylko przód wymieniałem. Zbiornik został i wyceny jakie otrzymałem wahały się w okolicach 2 tysi. Działając samemu graty wyszły 1050 zł i 100 za komputer i właśnie tajemna wiedza o zmianie + z - na wtryskach i to chyba tyle.Mam Vectrę A 2.5 V6. Miałem tam instalację II generacji(zwykła mieszalnikowa + silnik krokowy do regulacji dawki). Sam zakładałem IV generację(sekwencję). Bazowałem na używanych częściachSam to stroiłem.Po strojeniu na biegu jałowym nie działało to do końca tak jak trzeba.Po spędzeniu godziny na jeżdżeniu i nauki sterownika gazu pod obciążeniem, silnik teraz zachowuje się tak jak tego oczekuje. Więc nie zawsze to kwestia 15min.Inna sprawa, że wielu gaziarzy traktuje każde auto jako takie same, a więc mapa kopiowana jest do każdego auta z takim samym silnikiem.Niezależnie czy to golf czy passat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 dobre sobie, strojenie 15 minut i cudotwórca autoadaptacja lub piszczyk obciążeniowy. Proponuje zadzwonić do Tomka "Gazownika" ile trwa poprawne strojenie, aby silnik miał to co potrzebuje, i adaptacja była zbędna ew. wprowadzała drobne korekty... Chciałbym zobaczyć auto (fiat, ford na Magneti Marelli) z włączoną autoadaptacją, gdzie ECU samo wprowadza chwilowe korekty +90% a za 3 sekundy - 80% gdzie max adaptacji wynosi 25% .... lub VAG na automacie, po standardowej mapie.... proponuje tym co mają nikłe w tym temacie pojęcie, aby zajeli się tym na czym się znają a nie tylko myślą że znają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Jak zajrzy tutaj Gazownik to się chyba przeżegna...90% zakładów idzie na łatwiznę i stroi gaz za pomocą autokalibracji, a potem płacz bo zawory wypaliło albo uszczelkę, na zbyt ubogiej mieszance przy obciążeniu.... Aby gaz dobrze zestroić , trzeba pojeździć i to całkiem sporo Ty za kierownicą a monter ze swoim majdanem na kolanach obok i sondą w wydechu.... Nie tylko plug and play po obd w warunkach warsztatowych. roponuje tym co mają nikłe w tym temacie pojęcie, aby zajeli się tym na czym się znają a nie tylko myślą że znają. Ubiegłeś mnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lksgrzegorz Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 zamontowanie nie jest tak ważnym czynnikiem jak dobór odpowiednich podzespołówTu się mylisz, bo w silniku vw 2.3 V5 150Km koleś pod złym kontem mi wtryski zamontował i ni huhu nie chciało to jechać. Dopiero poprawki innego gazownika dały efekty że miałem spokój z gazem. A i podzespoły były dobrej klasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 A słyszałeś o problemie z odpowietrzeniem układu chłodzenia po montażu LPG? skoro po wymianie płynu się to robi ... Człowieku na valdemarach (valtek) to malucha można stroic a na moim terenie są liderem. Większość warsztatów mi je polecała. Może co kraj to obyczaj ? Zobacz jak zbudowane są kolektory od Hondy z klapkami na wylocie. Wiercąc blisko i wkręcając dysze powodujesz blokadę klapki. i w ortografii są wyją wyjątki czy zdejmuja kolektor do montażu, czy montują wtryski na listwach czy pojedynczo. fakt bardzo ważne pytanie Tak samo jak miejsce wpięcia się w instalację. znam z autopsji przed nagrzewnicą Ot chociażby, nie każdy wie którędy idzie mały obiegjak ktoś nie ma pojęcia o budowie silnika ... Tu się mylisz, bo w silniku vw 2.3 V5 150Km koleś pod złym kontem mi wtryski zamontował i a parownik masz odpowiedni ? proponuje tym co mają nikłe w tym temacie pojęcie, aby zajeli się tym na czym się znają a nie tylko myślą że znają. lepiej siedzieć na fotelu pić piwo niż się uczyć i zbierać kolejne sprawności harcerza Jak zajrzy tutaj Gazownik to się chyba przeżegna... a co tutaj na nowo wynaleziono koło ? Zainstalowałem sam, działa bezawaryjnie i jestem na tyle pewny tej instalacji że przestałem brać ją pod uwagę w razie w. Napisałem tylko że obecne generacje to nie technologia kosmiczna i nie ma czego się bać. No chyba że już w autach mocno zaawansowanych technologicznie. P.S. Trwało to 15 bo parownik musiał osiągnąć 46 stopni , gdyby było cieplej trwało by to pewnie krócej.Czy ja gdzieś napisałem że nie było dodatkowych kontroli parametrów przy OT. Jak ja to lubię ... gra słówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Jeszcze powiedz ,że instalację gazową w domu także kładłeś sam , bo szkoda na fachowca to już w ogóle nie mam pytań... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Nie, ale instalację CO na warsztacie tak. Gdybym wykształcił się w tym kierunku i nie miał papierku to na pewno sam bym gazownie w domu robił. Jednak wykształciłem się w kierunku mechaniki to działam w branży stricte powiązanej bo szkoda na fachowca to ju szkoda nie szkoda , ale o 500 bliżej do xes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lksgrzegorz Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 a parownik masz odpowiedni ?Czy miałem bo już rok temu je sprzedałem. Parownik i reszta jak pisałem było ok. Parownik coś na około 180 kucy był przystosowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Rozpatrujesz montaż instalacji sugerując się tylko jednym przypadkiem(swoim). Może po prostu miałeś szczęście, a może nawet nie wiesz, że da się to zrobić lepiej. Nikt nie broni innym się rozwijać. Problem w tym, że wielu osobom nie chce się najpierw łyknąć teorii, poczytać paru praktycznych wskazówek i dopiero zabierać się za własną naukę na "żywym organiźmie".Zabierają się za montaż na hurra z przekonaniem, że jak coś to chłopaki na forum pomogą. Nawet za rękę poprowadzą Na zachodzie człowiek uczy się kierunkowo. Jak ma być mechanikiem, to w tym kierunku się rozwija. Jak ma zrobić hydraulikę w domu, bądź elektrykę to woła fachowca. Z jednej strony to dobre, bo każdy robi to co wie najlepiej. Z drugiej to czasem dochodzi do absurdów, gdzie taki człowiek zachowuje się jakby miał 2 lewe ręce. W Polsce znowu każdy uważa, że wszystko sam zrobi, bo nie da zarobić złodziejom. Nieważne, że ktoś musi opłacić ZUSy itp., pracowników. Przede wszystkim dać GWARANCJĘ na montaż i sprzęt. M.in. stąd ta marża na częściach i robocie, ale niech będzie. Montaż gazu to prosta sprawa. 15min strojenia i wszystko hula jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Sam zamontowałem kilka instalacji LPG w swoich autach , a nadal uważam że nawet do pięt wiedzy nie dorastam mojemu "mentorowi" a on to samo Tomkowi Gazownikowi. I wiem dobrze że samo zamontowanie aplikatorów blisko wtrysków to jedno a wiedzieć od razu po spojrzeniu jak je zamontować pod odpowiednim kątem, nawet kosztem dalszej odległości to osobna sprawa. Dlatego jestem za tym aby radząc komuś wiedzieć dokładnie mogą być tego skutki, i znając więcej przypadków niż tylko swój i to niepotwierdzony. dysze jak najbliżej zaworów Ciekawe czy tak samo zamontujesz aplikatory w Mondeo 2.0 140km.... Silnik v6 więc dwie listwy i troszkę większy kłopot. A kompensator ciśnienia zastosowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 pod złym kontem mi wtryski zamontował i ni huhu nie chciało to jechać. chodzi o listwę z wtryskami - pion, poziom ? Rozpatrujesz montaż instalacji sugerując się tylko jednym przypadkiem(swoim).Po tej pierwszej instalacji przekonałem się że to nie jest coś strasznego i kilka kroków w rozwoju poczyniłem Może po prostu miałeś szczęście, szczęście w mechanice?... a może nawet nie wiesz, że da się to zrobić lepiej. jako auto zarobkowe musi być pewne i oszczędne wedle wymagań właściciela i potrafię w trasie 12l gazu spalanie uzyskać 3.3 litra automat Zabierają się za montaż na hurra z przekonaniem, że jak coś to chłopaki na forum pomogą. Nawet za rękę poprowadzą nikomu tego nie polecam. W sumie masz rację. Przepraszam że potraktowałem to na takim luzie. Nie biorąc po uwagę że to jest gałąź gospodarki. Na zachodzie człowiek uczy się kierunkowo. Tutaj też masz rację w 100%. Pamiętam jak pracowałem we Francji i jakie było zdziwienie jak umiałem naprawić mercedesa 200d kilkoma kluczami na parkingu pod złomowiskiem i spawać elektrodą szyny kolejki na wysokości 7 metrów W polsce to ja kierowcy zawodowego nie mogę znaleźć który alkoholu nie pije Raczej nikt masowo nie zacznie klepać po garażach instalacji. Bo jednak potrzeba sporo wiedzy z mechaniki, elektryki, mieć warunki, mieć sprzęt. Co najważniejsze odpowiednie kwalifikacje udokumentowane certyfikatem żeby auto otrzymało przegląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 W polsce to ja kierowcy zawodowego nie mogę znaleźć który alkoholu nie pije Bo zostali już tylko starzy, albo tacy co boją się pójść do Niemca czy Holendra jeździć? Nie wspomnę ,że u Nas kierowca mimo ,że ma z 5kę( na międzynarodówce) na rękę oficjalnie zarabia, 1200 Brutto, dziwisz się ,że najlepsi chłopacy pouciekali i zostały niedobitki? Jak niby taki młody człowiek ma dostać powiedzmy kredyt na mieszkanie?A jak już jeżdzi to odbiera od szefa emeryturę z baku aż diesel się pieni... Ale taka u Nas logika, szef woli aby go opierd... z paliwa na 1000-1500 miesięcznie niż dorzucić tysiaka do wypłaty aby jeden z drugim szanował firmę i pracę, więc nie wziął ani kropli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Trucku my chyba musimy chlapnąć flaszkę , ale tylko jedną żeby ran szarpanych w kotlecie następnego dnia nie robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Bo zostali już tylko starzy, albo tacy co boją się pójść do Niemca czy Holendra jeździć? Nie wspomnę ,że u Nas kierowca mimo ,że ma z 5kę( na międzynarodówce) na rękę oficjalnie zarabia, 1200 Brutto, dziwisz się ,że najlepsi chłopacy pouciekali i zostały niedobitki? Jak niby taki młody człowiek ma dostać powiedzmy kredyt na mieszkanie?A jak już jeżdzi to odbiera od szefa emeryturę z baku aż diesel się pieni... Ale taka u Nas logika, szef woli aby go opierd... z paliwa na 1000-1500 miesięcznie niż dorzucić tysiaka do wypłaty aby jeden z drugim szanował firmę i pracę, więc nie wziął ani kropli.Święte słowa Marcin w 100000% się zgadzam Ja nie biorę ani kropelki i jest mi z tym dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 i magnesem to tylko wizytówki przyciskasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Znam środowisko kierowców "Tirów" z racji pracy i wiem baaardzo dobrze, że temat "oszczędności" już się kończy (GPS. przepływki, kompy w autach) , chleją jak tylko mogą się schlać (przestoje, weekendy , święta na parkingu ) ale i znają swoje możliwości regeneracyjne organizmu by nie latać pod wpływem . Jedyne z czym się nie zgodzę z Truckiem to te 1200 brutto ....bo to 1200 netto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonsr60 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 W polsce to ja kierowcy zawodowego nie mogę znaleźć który alkoholu nie pije A widzisz ojciec śmigał 23lata na spedycji i od 92r 100% odwykCzyli jeszcze za mało kierowców znasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Valvetronic steruje otwarciem zaworów i samym m.in. prędkością obrotową.Z tymi silnikami gaziarze mają już problem Nie wiem z czym oni mają problem, jak latają jak wściekłeWitam.Poszukuję dobrego gazownika najlepiej na terenie śląska. Brat chce założyć instalację w Fordzie Focusie 1.6 Zetec 2005r. Czy ktoś może kogoś polecić? Szukaj kogoś kto reguluje instalacje przez złącze OBD analizując wartości korekt paliwowych na bieżąco oraz stroi pełne obciążenie na AFR'a , bo inaczej dość szybko będziesz musiał uzupełnić swoją historię zakupów o głowicę , szczególnie w focusie. Dzwonisz i pytasz : Regulujecie instalacje w zakresie obrotów : bieg jałowy , 1500 2500 3500 4500 5500 ( gdzie np wartość 2500 to tak naprawdę jazda między 2000 a 3000 RPM ) jeśli tak, zadajesz pytanie nr 2Regulujecie system LPG na korekty paliwowe przez złącze OBD , jeśli tak ,zadajesz pytanie nr 3Regulujecie pełne obciążenie na AFR , jeśli tak , pytanie nr 4Jaką ustawiacie wartość AFR dla focusa , jeśli poda poprawną pytanie nr 5Czy mogę uczestniczyć w regulacji chociaż jako pasażer, jeśli tak pytanie nr 6Jakie wtryskiwacze zamontujecie, jeśli odpowie , pytanie nr 7Jaka cena , jeśli poda cenę , nawet za wysoką , pytanie nr 8Jaki termin , jeśli poda krócej niż 10 dni, mówisz dziękuję ( lub nie) i rozłączasz się Ma ciut droższe wtryski, ale regeneracja ich to grosze, a w innych trzeba wymieniać całe. Oooo cóż to za wtryski ? Valdemary ?..... strojenie instalacji nowszych generacji po podpięciu pod komputer zajmuje 15 minut i nic się nie dotyka To ciekawa teoria , ale piszesz tylko o regulacji biegu jałowego..... czy może o kompleksowym strojeniu w całym spektrum obciążenia i obrotów z analizą korekt paliwowych LTFT , STFT + jeszcze ogarnięcie pętli otwartej w silniku z wąsko pasmową sondą ? Komputer czyta parametry pracy na benzynie i adoptuje je samoistnie Typowe podejście ściemniaczy , czyli autokalibracja i zrzucenie reszty na barki adaptacji OBD lub adaptacji ISA , tylko warto podkreślić że ani ISA ani adaptacja OBD nie poradzi sobie z pracą w pętli otwartej "OL" to po pierwsze , a po drugie ISA jak i OBD nie służą do regulacji , tylko do nadzoru dawek lpg w czasie rzeczywistym , ale na podstawie wcześniejszej regulacji , a nie autokalibracji W instalacji LPG zamontowanie nie jest tak ważnym czynnikiem jak dobór odpowiednich podzespołów. Ciekawa wypowiedź , podstawie Ci VR6 , albo peugota z krótkim kolektorem na fullgroup i ciekawe jak to wystroisz po "wrzuceniu" instalki w/g Twoich kryteriów Po pierwsze to strojenie biegu jałowego to jedno, jeszcze należy wystroić pod obciążeniem. Plus ew. ręczne korekcjęAle w 15 minut tak jak wcześniej wspomniałeś ? Po tej pierwszej instalacji przekonałem się że to nie jest coś strasznego i kilka kroków w rozwoju poczyniłem Typowe somozachwycenie, zupełnie jak po pierwszym miesiącu po odebraniu prawka z nawiniętym 1000km , po czym przychodzi dzień po 10 latach, nawinięte 200 kkm , zaliczone przygody , te uczące pokory, i te potwierdzające że jest coraz lepiej, gdzie wychodzisz z poślizgu nieplanowanego z gracją planowanego , i śmiejesz się sam z siebie , jak to ci się wydawało że 10 lat temu myślałeś ze jesteś profi jako auto zarobkowe musi być pewne i oszczędne wedle wymagań właściciela i potrafię w trasie 12l gazu spalanie uzyskać 3.3 litra automatSama ilość spalanego paliwa nie jest jedynym parametrem który powinien zostać monitorowany przy ocenie poprawności montażu i strojenia. To tylko wierzchołek góry lodowej który widzi potencjalny kowalski , a to co dzieje się z głowicą i korektami paliwowymi to już inny temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lksgrzegorz Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Ciekawa wypowiedź , podstawie Ci VR6 , albo peugota z krótkim kolektorem na fullgroup i ciekawe jak to wystroisz po "wrzuceniu" instalki w/g Twoich kryteriówDla tego ja pytałem i mówiłem o VR5 że źle miałem zamontowane wtryski (kąty w kolektorze) tak przynajmniej mi powiedział gość który to poprawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Po wypowiedzi Tomka są jeszcze jakieś "ale" ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.