Skocz do zawartości

Dobry,sprawdzony gazownik śląsk


MichuPG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

 


Zmojej strony NIKOMU nie polecam Skrzyszowa...Samo załozenie w miare tanie, serwis to zdzierstwo i naciagactwo... 

 

Hmmmm 

Znam ok 20 osób z gazem tam robionym i nikt na nic nie narzeka ... Baaa bardzo chwalą fachowość i skrupulatność tego zakładu - nie  mówiąc o indywidualnym podejściu do klienta, ubezpieczeniu na instalację w nowym samochodzie itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm 

Znam ok 20 osób z gazem tam robionym i nikt na nic nie narzeka ... Baaa bardzo chwalą fachowość i skrupulatność tego zakładu - nie  mówiąc o indywidualnym podejściu do klienta, ubezpieczeniu na instalację w nowym samochodzie itp. 

Jakie auta i silniki?

Bo nowsze BMW to mają chyba problem, bo kilku klientów przywykło już do check-engine na gazie. Właśnie po skrzyszowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieważne kto. To sprawa właściciela auta czy chce mieć LPG czy nie. 

Oszczędności są duże, im większy silnik tym większe oszczędności, ale temat nie o tym.

 

Kwestia tego, że jak ktoś podejmuje się zabawy z czymś trudniejszym to robi to do końca, a nie twierdzi, że tak ma być.

 

O ile w starszych silnikach nie ma problemu, to problem pojawia się w silnikach gdzie nie ma podciśnienia w dolocie.
Przepustnica w nowszych silnikach BMW, gdzie jest system Valvetronic, jest potrzebna dla trybu awaryjnego. 
Valvetronic steruje otwarciem zaworów i samym m.in. prędkością obrotową.

Z tymi silnikami gaziarze mają już problem, bo starsze instalację bazują na podciśnieniu w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Młodość rządzi się swoimi prawami :P

Swoją drogą... auta za 500k, paliwo na firmę w 90% i... oszczędności :wink:

Ja osobiście nie znam ludzi, którzy mają takie fury i szukają oszczędności :)

A co tu ma młodość do rzeczy :wink2: .

Na mojej / naszej ulicy sa dwa Cayenne , dwa "powożone" przez kobiety które odwoża nimi dzieciaki do szkoły , czemu - bo bezpiecznie :wink2: .

I kto bogatemu zabroni :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam ogarniałem instalację w swoim "hamerykańskim" wozidle i zepsuć nic się nie da.

W instalacji LPG  zamontowanie nie jest tak ważnym czynnikiem jak dobór odpowiednich podzespołów. Ma to często miejsce właśnie w amerykańcach i dużych benzynach gdzie parowniki są do 2.0 litry średni do chyba 130- 150  koni  (bo więcej klepie warsztat)

Od siebie polecam STAG. Ma ciut droższe wtryski, ale regeneracja ich to grosze, a w innych trzeba wymieniać całe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


W instalacji LPG zamontowanie nie jest tak ważnym czynnikiem jak dobór odpowiednich podzespołów.

 

A wg mnie z tym jest identycznie jak z CA. Odpowiednie komponenty i wcale nie mniej ważna umiejętność montażu i strojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strojenie instalacji nowszych generacji po podpięciu pod komputer zajmuje 15 minut i nic się nie dotyka. Komputer czyta parametry pracy na benzynie i adoptuje je samoistnie

montaż to głównie szczelne połączenia i nieuszkodzenie plastików i innych przewodów i kolektora wiercąc miejsca na dysze, ewentualnie podmiana biegunów , na wtryskach 

 

C.A. raczej nie wybuchnie pod maską :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie oba czynniki są bardzo ważne,dobór markowych i odpowiednich elementów sprawia że instalacja nie jest wadliwa i bezawaryjnie pełni swoją rolę,tak samo ważny jest montaż.. Ile to ja już razy widziałem i "czułem" zagazowane auta,gdzie z rury wydechowej buchał biały obłok i okropnie śmierdziało gazem.. Z tego co wyczytałem oba te zjawiska nie powinny występować w dobrze skompletowanej i zamontowanej instalacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


strojenie instalacji nowszych generacji po podpięciu pod komputer zajmuje 15 minut i nic się nie dotyka. Komputer czyta parametry pracy na benzynie i adoptuje je samoistnie

Po pierwsze to strojenie biegu jałowego to jedno, jeszcze należy wystroić pod obciążeniem. Plus ew. ręczne korekcję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Ale sie chłopie wkopałeś. Głupota jakich mało, nawet na tym forum.

nie wiem co masz na myśli?

 

...a co takiego ważnego jest w instalacji ? do zamontowania. Zbiornik ? przewody? dysze jak najbliżej zaworów? poskręcanie dobrze opasek ? węże od płynu? jedynie jak zaznaczyłem podpięcie do wtrysków może wymagać zmiany biegunów. No może tu wkopanie dotyczy innej generacji instalacji bo ja montowałem stag 3000- premium i o niej mogę się wypowiedzieć. Bo byłem sceptykiem do puki nie spróbowałem

Zły montaż można zawsze tanio i sprawnie poprawić, ale zakupionych elementów już tak łatwo się nie wymieni na poprawne i dlatego napisałem że częstym zabiegiem jest montowanie parowników od aut z mniejszą pojemnością do większych i to jest zysk instalatorów. W normalnych warunkach auto jeździ bez problemów, ale czasami może być kuku przy wyprzedzaniu bo braknie pod pedałem. Większość problemów z instalacją powiązana jest bezpośrednio ze stanem silnika. 

 

Stroiłem na biegu jałowym i po 20 tysiącach przejechanych nic się nie stało auto jeździ bez problemu. Silnik v6 więc dwie listwy i troszkę większy kłopot. Spalanie na poziomie 15 litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...