drago_o Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Witam, Napisze raz jeszcze bo nie wiem czemu postu nie ma. Mój problem polega na zakłuceniach przy zgaszonym silniku/zapłonie. Sprzęt tuner TV jak i Xbox, które zainstalowałem mają szumy i brak basu. Zasilone przedłużką z gniazdka nie mają takich objaw. Co może to powodować? Jak to zniwelować? Pozdrawiam,Karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trafalgar Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Pewnie się izolacja odkleiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago_o Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Jak mam to rozumieć? Problem występuję tylko przy zasilaniu sprzętu z auta, zewnętrzne źródło energi i jest ok. Pozwolą sobie rozszerzyć opis tematu... Tuner jak i Xbox są zasilane w różnych miejscach auta. X ma ładowarka dedykowaną do auta i wpięty jest w gniazdo zapalniczki(seryjne z auta) a tuner TV ma dorobioną przezemnie ładowarka USB 5V. W obu przypadkach jest to samo. Podłączenie sprzętu w acie skutkuje szumem i brakiem basu, video też jakby delikatnie śnieżyło. Po podłączenia z sieci z domu przedłużką wszystko działa dobrze. Jak wepnę np telefon na Aux też działa dobrze. Na włączonym silnikunic się nie zmienia poza delikatnym piaskiem ale praktycznie słyszalnym tylko przy maxymalnym wyciszenia tunera lub konsoli. Instalacja audio jest oryginalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand87sca Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Witam. Prawdopodobnie coś jest nie tak z pętlą masy. Dlatego z zewnętrznego źródła zasilania jak i na bateriach urządzeń działa jak fabryka chciała.. A po podpięciu ładowarki zasilanej z instalacji samochodu już nie do końca.. Można by pomyśleć nad jakimś separatorem masy na sygnał między urządzeniem a odbiornikiem.. Jednak nie ma pewności czy to pomoże.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago_o Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Nie da się ukryć, że nawet bez zapłonu pracuje pełno modułów. Najpierw spróbuje podłączyć zasilanie prosto z aku, żeby sprawdzić czy to sterownik zasilania nie sieje bo całość zasilania idzie przez niego. Non stop załącza się webasto i wietrzenie, sterowniki komfortu, itp. Spróbuje takiego separatora masy ale myślę też o zastosowaniu kondensatora. Pomógłby mi ktoś dobrać odpowiedni? Aku jest 110/960, sterowników i układów działających nonstop jest masa. A kondensatory są od kilkuset mikro do kilku faradów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Podjedź do zakładu CA i tam podłącz przetwornicę 12/230V . Potem podłącz oba klocki normalnie pod 230V i jeśli pomoże , to albo zakupisz sobie taką przetwornicę za kilka dyszek albo będziesz dalej próbował ;) Zobacz > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2741829&highlight=tablet&sid=aa17b3ebac4e40188b9e77d1a5067c0f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago_o Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 No tak, w sumie przetwornica też może być rozwiązaniem. Wtedy mógłbym podłączyć oryginalną ładowarka sieciową. Mam gdzieś taką przetwornicę, którą zrobiłem sobie sam do dużego Fiata. Poszukam jej w garażu Tylko martwi mnie jedna rzecz, podobno przetwornice zjadają mocno akumulator. Powiedzie mi jak jest z taka przetwornicą w rzeczywistości? Jak się ma to np w porównaniu z kondensatorem? Bo on też jakoś się ładuje przecież, jak to wygląda na zgaszonym aucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Powiedzie mi jak jest z taka przetwornicą w rzeczywistości? Jak się ma to np w porównaniu z kondensatorem?Scio me nihil scire - Wiem, że nic nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago_o Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Mało wiem, dlatego pytam w dziale dla początkujących, licząc na cierpliwość i nerwy na wodzy innych xD Przetwornica ciagnienaku jak pracuje mocno chyba tak? Bo w trakcie jazdynpewnie nie będzie z tym problemu. Jak zachowuje się kondensator? W trakcie jazdy czy pracy idzie normalnie prąd z aku pewnie tylko stabilniejszy bo kondensator szybciej oddaje chyba prąd czy jakoś tak. Ale jak to jest gdy auto na noc zostanie? Będzie coś zjadać prąd czy raczej spokojnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Przetwornica ciagnienaku jak pracuje mocno chyba tak?taka przetwornica 300 watt pobierze trochę ponad 25 A przy pełnym obciążeniu. Kondendator ma trochę inne zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago_o Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Nie no przetwornica 50 watt starczyłaby w 100% Wiem, że kondensator ma odmienne zadanie ale ustabilizowały trochę napięcie i też mógłby być rozwiązaniem. Tylko nie wiem jak to się zachowuje na wyłączonym aucie gdy nie korzystamy z niczego. Kondensator będzie się stale lądował z aku, ale jak z jego wytracaniem energii, o to mi chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Może te problemy o ktorych piszesz wynikają ze sbyt słabej przetwornicy? 50watt na xboxa + TV to wg, mnie malo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago_o Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Nie no zapomniałem o x-boxie oczywiście z nim to bym potrzebował 200Watt, problem jest bez przetwornicy na standardowym zasilaniu 12V. O ike x ma dedykowany zasilacz do auta to do tunera jest mojej roboty. No ale problem mają oba ten sam. Przetwornica pozwoliłaby na użycie standardowych zasilaczy do x'a i tunera AC/DC a kondensator pozwoli zostawić obecne zasilacze i ustabilizować napięcie. Dwa rozwiązania, nie wiem, które lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Przez to napisałem żebyś podjechał do sklepu/zakładu CA ze swoimi gratami i spróbował czy zakup przetwornicy zda egzamin . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Piszesz, że jak sprzęt zasilony jest z gniazdka 230V, to problemy ustają.Próbowałeś konfiguracji mieszanych:XBOX z gniazdka 230V, tuner z Twojej ładowarkiXBOX z dedykowanego zasilacza samochodowego, tuner z gniazdka 230V?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago_o Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Tak próbowałem ale 230V miałem z domu. I wszystko grało fajnie. Przetwornice jutro sprawdzę jak znajdę ja w garażu Grafów dużo nie ma do wszystko jest oryginalne tylko tunrer i Xbox są dodane.Gratów dużo nie ma bo wszystko jest oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Tak próbowałem ale 230V miałem z domu. I wszystko grało fajnie.Mi też XBOX gra w domu fajnie, jak PS i Tuner. A tuner pod starym TV już w ogóle lata, nawet ostatnio na gwarancję. Wrzuć do samochodu przedłużacz 230V i testuj pojedynczo. W ogóle powiedz, jak podłączyłeś sygnały i do czego. XBOX ma 3xRCA, Video i 2 dźwiękowe. Po co tu właściwie Tuner pod 230V? Próbowałeś bez niego?Tylko nie powiedz, że będziesz próbował odbierać DVB-T w aucie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago_o Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Heh.. W aucie xbox jak i tuner działa dobrze zasilany z przedłużacza z domu. W aucie mam seryjny tuner ale analogowy i ma on dwa wejścia AV, zwykłe chinche. I w te dwa wejścia wchodzi tuner i w drugie Xbox. Tak oglądaj dvb-t czasem. Nawet daje rade w dobrych warunkach na 4 antenach ale bardziej go używamy jako odtwarzacza mp3 i filmów w różnych formatach bo jest on na androidzie. Mam tam też neta i klawiaturę z myszką. A xbox to typowo do grania jak się pasażer nudzi albo jak jestem gdzieś w trasie i czekam nie raz pod firmami różnymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 No to teraz trochę inaczej to wygląda, dotąd myślałem, że jakoś łączysz się Xboxem z autem przez tuner.Próbowałeś może podłączać pod samochód przez te wejścia RCA jakiś telefon albo laptopa? Tam też są problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago_o Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Z telefonu głos jest miód malina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frobek Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Problemem jest zasilanie z instalacji auta, bo masa sygnału w tych urządzeniach nie zawsze jest masą zasilania, w aucie tak jest stąd problemy. Musisz mieć zasilarki z izolacją galwaniczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago_o Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Zasilarki z izolacją galwaniczna... Co to znaczy z polskiego na nasze? I gdzie takie coś znajdę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frobek Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Tłumaczenie:potrzebujesz zasilacz samochodowy do Twoich urządzeń, który nie ma połączenia galwanicznego pomiędzy swoim wejściem i wyjściem.Gdzie znajdziesz gotowe nie wiem, ja sobie zrobiłem na bazie takich oto modułów:http://www.tme.eu/pl/katalog/zrodla-energii_67/#id_category=100320&s_field=artykul&s_order=ASC&visible_params=624%2C2%2C377%2C36%2C364%2C632%2C32&used_params=364%3A29979%3B624%3A24610%3B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.