Skocz do zawartości

Auto miejskie do 13k PLN


Marine_4000
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

Mam nadzieję, że temat przejdzie, chociaż nie jest specjalnie związany z tematyką CA.

 

Poszukuję auta typowo miejskiego z silnikiem benzynowym o pojemności ok 1.4 l.

Nie jestem zafixowany na daną markę, ale warunek to sprawna klima i 5 drzwi.

Celuję powiedzmy w Skodę Fabię / Seata Ibizę 1.4 101 KM w bardzo dobrym stanie. Kwota jaką przeznaczam może nieznacznie wzrosnąć.

 

Gdyby ktoś miał może na sprzedaż podobne auto w fajnym stanie technicznym to dajcie znać.

 

Pozdrawiam,

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździć  jeździć , jeździć ....         jeździć , jeździć ....

 jeździć , jeździć ....
       

 

 

 jeździć , jeździć ....                                                                                                                               jeździć , jeździć ....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest 5d rocznik 1999 i w tej chwili ma nalatane 250k km i w sumie oprócz zawiechy i łożyskach w skrzyni nic nie było ruszane. Stan jest dalej zadowalający
Że sprzedajemy to źle powiedziane. Została już obiecana i zostanie w rodzinie dalej, tylko, że w starszym pokoleniu :)

 

Szukamy czegoś z klimą, bo rolka jest niestety bez, i ciut mniejszego jako 2 auto do jazdy po mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mniej awaryjnego od e11 nie kupisz.. Jak mniejszy to yaris.W tej kasie to już po lifta kupisz.Ładny,bezawaryjny ,tani w utrzymaniu i co ważne dobrze się nim jeździ.

Jedyną wada jest abs. Zdecydowanie za czuły i trzeba się nauczyć nim jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Jedyną wada jest abs. Zdecydowanie za czuły i trzeba się nauczyć nim jeździć.

 

To nie tylko w moim jest to takie czułe, że hamowanie na kostce brukowej nawet z 30km/h  kończy się terkotaniem ABS? Kurcze  nawet ostatnio bezpiecznik z ABSu wyjąłem, bo jakoś bardziej przewidywalne jest dla mnie wtedy  hamowanie, ba  raz bym nawet bramę sobie przestawił , bo przy małej prędkości auto nadal nie chciało stanąć i pomimo do oporu wciśniętego pedału hamulca auto tylko terkotało i jechało dalej  :cisza:

 

 

Znajoma szuka od 2 miesięcy podobnego autka, tylko z mniejszą pojemnością , bo nie ma zniżek i chce mniejsze OC i ...same picowane wraki, a jak stoją na blachach spoza PL , to na 99% chcą pisać umowę " na niemca". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w Twoim tak jest , a u mnie ....TTTM , bo pytałem w serwisie i ludzi na 2 forach i każdy ma to odłączone (szczególnie w zimie ) , ba polecają nawet pstryczek zrobić żeby móc wyłączać  kiedy chcę (czytaj w terenie też :hyhy: ) , a to, że ABS się sam diagnozuje , to jak chcę aby działał jak projektanci chcieli wystarczy wyłączyć i włączyć stacyjkę  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również powiem Almera, a jak większe trochę bo na zakupy dla 4 osobowej rodzinki i żeby wygodnie się wsiadało to Almera Tino. Za niecałego 15nastaka masz 2004 rocznik. 1.8 benzyna w mieście mieści się w 9L, na trasie 8L jadąc 100. Tino ma moja mama, całkiem spoko autko dla kobiety, bo i kamerkę cofania ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odgrzebię trochę temat, bo udało się kupić auto.

Po długich poszukiwaniach i oglądaniu różnych szrotów kupiliśmy 5-drzwiowego przedliftowego Yarisa 1.5 T-Sport w niezłym stanie  :hyhy:

Autko lekkie, szybkie, zrywne, ale dość sporo pali, jest twarde i stosunkowo głośne (ale dźwięk jest dość przyjemny). Typowy hot-hatch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero mam przejechane 150km, i jak do tej pory komputer wskazuje 8,5 l/100km. Jazda była rozpoznawcza w czasie mrozów po mieście i dość ostro, także na spokojnie zejdzie się poniżej 8 w mieście. Jak pojeżdżę dłużej to mogę coś więcej napisać. Jak masz pytanie, to się nie krępuj :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak trasa to moge zejsc do okolic 5,2 do 120 , zwykły 2.0 tdi po chipie , ale na starym kompie to miałem o litr wiecej trudno powiedziec i raczej nie chce dłubac , po zmianie turbo zaczyna zyc około 2000 obrotów wczesniej od 1500 ale mnie to nie przeszkadza liczy sie oszczednosc :) Zeby było w miare oszczednie dieslem sie jezdzi inaczej niz benzynka tutaj osiaga sie jak najszybciej docelową predkosc i sie jedzie bez cegły , nie wazne czy 50 czy 120 pozniej juz apetyt rosnie w miare deptania :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...