Skocz do zawartości

PowerBass S-12 - wzmacniacz/e - głośniki przód


damles
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie chciałem się przywitać ze wszystkimi jako nowym użytkownik Strefy CAR AUDIO :)

 

Problem z jakim się borykam to dobór wzmacniacza oraz głośników na przód. Jestem zapatrzony na kilka modeli i chciałem się poradzić bezpośrednio - bo już od tego czytania kręci mi się w głowie i ciśnienie się podnosi :)

 

W chwili obecniej przód mam fabryczny, drzwi nie tykane (kwestie tłumienia wykluczam, przerabiałem w poprzednim samochodzie, musi być i już :))

W bagażniku wyżej wymieniony SUB: PB S-12 skrzynia zamknięta 30 litrów MDF - na jakimś pożyczonym wzmacniaczu.

 

Trochę czasu już mineło od sprzedaży poprzedniego sprzętu i trzeba zrobić instalacje w nowym pojeździe.

 

Pojazd: Fiat Punto 2 FL 3drzwi

Jednostka: Pionieer DEH-P4400R

Przód: rozmyślam nad PB LC-60

SUB: PB S-12 skrzynia zamknięta 30 litrów MDF

Kable: 20mm^2 zasilanie, Stinger 2x3,5mm^2 midbassy, 2x1,5mm^2 tweetery (zostały z poprzedniej instalacji:))

Rodzaj muzyki: w sumie to wszystko co leci, RMF MAXXX, jakiś dance, hip-hop, czasami trochę rocka

 

I teraz wzmacniacz/e - jeden czy dwa? Jak byście to koledzy rozwiązali?

Po głowie chodzi mi U.S.Amps XT-800.2 - dwie sztuki(jeden na przód drugi na tył) ewentulanie jakieś inne rozwiązanie?

Nie będe ukrywał że wolałbym jeden wzmacniacz - ale to nie jakaś konieczność.

 

Prosiłbym Was również o wypowiedzenie się na temat tych PB LC-60 - jeszcze nie kupione.

 

Aha, bym zapomniał o budżecie:

-przód głośniki 400-500

-wzmacniacz(w zależności czy jeden czy dwa) nie powinno przekroczyć 1000 zł

 

To by było na tyle z mojej strony.

Z góry śliczne dzięki za odzew :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za odpowiedź, U.S.Amps 1600.4 będzie najlepszym rozwiązanie - nie wiem dlaczego nie brałem go pod uwagę :)

Wtedy przody łącze normalnie a sub na mostek?

 

Poprzednio miałem PB ES-6C - grały pod CarPower HPB604 - w miare pozytywnie.

Później dopiero zostałem uświadomiony że CP tłumił ich możliwości jakościowe :oczami:

 

Czytałem, że L-60C dostarczają dość dużą scene bassu - co jakość nie jest wymagane ze względu nad subwoofer w bagażniku.

Może warto dopłacić do wyższej półki 2XL ?

 

Jeszcze chciałem zapytać jak sprawa zasilania? 20mm^2 wystarczy? Kondek zalecany czy niekoniecznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli Cie stac to nie ma co sobie zalowac

Tak to można by do nieskończoności 100we dopłacać :)

 

Pierwszy mój strzał był właśnie na te głośniki i zobaczymy jak l-60c się nie sprawdzą to będziemy przebudowywać :)

Wzmacniacz U.S.Amps XT 1600.4 - tylko jeszcze mi powiedzcie jak z tym prądem? Da radę bez kondziołka? Altek to uciągnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

899 zł fajna cene. Po 1wszym będe do nich prawdopodobnie dzownił.

 

W między czasie rozmawiałem z pewnym gościem z Alledrogo, zaoferował mi dwa wznacniacze Cruncha za równy 1000 zł i 36 miesięcy gwarancji.

 

Pod subwoofer Crunch GTR 1200.1 oraz na przód Crunch GTR 420.2

 

Co powiecie o takim połączeniu? Lepszym rozwiązaniem będzie US Amps czy dwa Crunch`erki? Głównie w całym zestawie nie chodzi o to żeby dudniło niemiłosiernie tylko o jakość. Wielkich cudów się nie spodziewam - bo i klasa budżetowa :) ale wiadomo każda złotówka jest ważna i chciałbym ją wykorzystać jak najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszym rozwiązaniem będzie US Amps czy dwa Crunch`erki?

 

Moim zdaniem US Amp bedzie lepszy chociazby dlatego ze mniej ciagniecia kabli bo tylko do jednego wzmaka :) Mnie jakos Crunch nie przekonuje :) US Amps to US Amps :) Aczkolwiek Crunchow nie slyszalem nigdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za odpowiedź, U.S.Amps 1600.4 będzie najlepszym rozwiązanie - nie wiem dlaczego nie brałem go pod uwagę :)

Wtedy przody łącze normalnie a sub na mostek?

 

Poprzednio miałem PB ES-6C - grały pod CarPower HPB604 - w miare pozytywnie.

Później dopiero zostałem uświadomiony że CP tłumił ich możliwości jakościowe :oczami:

 

Czytałem, że L-60C dostarczają dość dużą scene bassu - co jakość nie jest wymagane ze względu nad subwoofer w bagażniku.

Może warto dopłacić do wyższej półki 2XL ?

 

Jeszcze chciałem zapytać jak sprawa zasilania? 20mm^2 wystarczy? Kondek zalecany czy niekoniecznie?

 

ja mam u siebie USAmps 800.4 z PB 2XL-6c i powiem ze nie zamieniłbym ich na te L-60c... montowałem takie głośniki niedawno z kumplem i nie powiem żeby mnie jakoś powaliły swoim graniem... a jednak 2xl to już ugruntowany głośnik i polecany przez wielu! Wiec jeśli tylko możesz to bierz te 2xl.... sam kiedyś rozważałem jeszcze zakup dawnych es6c ale dzięki takiemu forum przekonałem się ze jednak warto zainwestować!

 

kable zasilania stynką spoko, ale od razu mówię, żebyś sobie kupił przy okazji reduktory średnicy bo 20mm^2 wchodzą na styk w USampsa

 

kondek niekonieczny... choć o tym to się przekonasz dopiero jak założysz system i zaczniesz go normalnie użytkować po wygrzaniu!

 

 

a te crunche sobie odpuść i weź tego 1600... jak dla mnie to jakość nieporównywalna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

damles, jeżeli jest od ręki za te 899zł to ja na twoim miejscu bym brał go od ręki ponieważ jest to jeszcze stara cena z tamtego roku (nie wiadomo kiedy znowu zł. skoczy w górę)

ArcherPAF, porównywanie L-60c i ES6c jest trochę nie na miejscu bo to całkowicie inne głośniki z dużym plusem w kierunku ES6c :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ArcherPAF

Dzięki kolego za konkretne przedstawienie sprawy.

Czytałem własnie o tych podłączenia że 20stka średnio na jeża się tam mieści :)

Poprzednio miałem właśnie ES-6C to był w sumie mój pierwszy zestaw niefabryczny i było to dla mnie WOW - teraz to gra :)

 

Myśle że 2XL.. zadowolą w całości mój obecny apetyt na dźwięk w samochodzie.

 

maxtz

Tak - stara cena. W Essie sobie 100we więcej krzyczą - ogólnie niestety przez ten kurs ceny podskoczyły i taki średnio okres na nabywanie sprzętu - no ale... co poradzić jak się człowiek teraz obudził.

 

Dzięki chłopaki za porady idę za waszymi słowami przelanymi na ekran.

 

Zamówienie zostało złożone:

- U.S.Amps XT 1600.4 - 899zł

- PB 2XL-6C - 499 zł

 

Super że udało się jeszcze po starej cenie ;-)

 

Do usłyszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było przy takim zamówieniu jeszcze Rapcia o rabat szarpać

Powiem Ci że i tak się ciesze ze starych cen. Nawet nie pomyślałem żeby jeszcze o cenie pogadać.

 

Zapytam, bo Nissana jak wygłuszałem to wew. blacha leciała matami APP a otwory montażowe taśma dekarska na "S".

Przyznam, że drzwi dość zauważalnie zostały dociążone, a tylnia klapa to heh... teleskopy nie trzymały (nadwozie KOMBI).

 

Stąd też moje pytanie czy warto jest zainwestować w DYNAMATy czy STINGERy - głównie chodzi mi o ciążar. Dużo lżejsze są?

Pytam bo nie filozofia wywalić 300 zł na DOOR KITa.

Przestrzeń tylnią można spokojnie zrobić taśma bo to waga nie odgrywa wielkiej różnicy - chyba że jako dociążenie :) a na drzwi to zawiasy aż kwiczą :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stinger jest lżejszy od Dynamata i tańszy (w przeliczeniu na 1m2). Właściwości tłumiące są na identycznym poziomie z naciskiem na plus dla stingera przy niższych temperaturach. Tłumiłem jedną jak i drugą matą. Stinger jest twardawy na krawędziach i lepiej wygłuszając nim nim zakładać rękawiczki :)

 

Podsumowując za Dynamata płaci się za logo ja stawiam na Stingera :P

 

Jeszcze bardzo dobrymi produktami stosunkowo tanimi które dobrze sprawdzają się (w takiej klasie cenowej sprzętu jaką ty posiadasz, nie ma co się oszukiwać stinger czy dynamat to spore koszta) są maty STP ( Standartplast) Dobre maty do low endowych systemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh koledzy jakieś fatum chyba nademną się znajduje.

 

Dzwonił dzisiaj gościu z autosound.pl i oznajmił, że nie dostali w tej dostanie XT 1600.4 :) następna dostawa za miesiąc i też nie wiadomo czy będzie :)

 

Zaproponował mi ESX Vision V-900.4 - obiecuje dobrą cene.

 

Co robić? Poczekać, szukać U.S.Ampsa czy brac ESXa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...