Skocz do zawartości

Rozwiązanie problemu z RCA


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich audiofilów :)

 

Piszę do Was bo prawdopodobnie niektórzy z was mają większe doświadczenie z systemami car audio. Ja może nie jestem profesjonalistą z tej dziedziny, ani amatorem lecz spotkałem się z małym problemem i chciałem się dowiedzieć jak najkorzystniej go rozwiązać.

Przechodząc do głównego problemu, mianowicie: 

posiadałem jeden wzmacniacz 4 kanałowy i wszystko było ok pięknie grało itd. ale jak to audiofil coś mi brakowało więc postanowiłem wsadzić 2 wzmacniacz 4 kanałowy i tu wszystko było by ok gdy by nie problem z przesłaniem sygnału do wzmacniacza bo z radia wychodziły mi dwa kable RCA sygnałowe a w dwóch wzmacniaczach mamy 4 wejścia  I moje pytanie brzmi  jak postąpić żeby sygnał audio z radia dotarł do wejść sygnałowych wzmacniacza bez strat. 

Myślałem zastosować rozgałęźnik Y kabla RCA ale takich rozgałęźników musiał bym wykorzystać dużo i straty by były duże, również rozważałem kwestie zrobienie przez siebie takiego kabla czyli dwa kable gdzie jedno gniazdo i cztery wtyki. I moje pytanie brzmi jakie pomysły  i sugestie możecie mi przekazać proszę o waszą pomoc

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwerter?

A czy jest sens coś zmienić, wzmocnić, skoro może to też spowodować zmiany na gorsze?

Zmiana z analog na cyfrowo, później zrobić cyfrowy dzielnik i przerobić na analogowo?? I kolejna zmiana?

Czy jakiś półwzmacniacz

Są separatory ale one też mają straty.. Separacja kanałów spadnie?

To ma sens tylko przy wyjściu na sygnale z bardzo dobrej jakości źródła.

Dobry zestaw wyjściowy z sygnałem nie ma problemu  - wyciągnąć sygnał cyfrowy i zrobić dzielnik.. Ale czy to nie przekroczy ceny tego samego odtwarzacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach