derek81 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Jako, że przestudiowałem kilka tematów, m.in. podwieszony o zakłóceniach, kilka prób już podjąłem problem nadal występuje,Słychać wzrastające obroty auta w głośnikach na 3ch wzmakach. (Problem występuje na włączonym silniku)Zasilenie i masa idą bezpośrednio z aku do rozdzielacza.rzeczy, które wykonałem do tej pory.- Wykluczenie uwalenia masy RCA na radiu CDA7998R, podmiana radia na CDA9855, to samo. myślę może przetwornice na zielonym kabelku w alpine'ach. podmiana na clarka, to samo.- Podmiana przewodów RCA, puszczone na siedzeniach, to samo- poprowadzenie + i - bezpośrednio z rozdzielacza zasilenia i masy, to samo- podmiana przewodów głośnikowych ( puszczone na siedzeniach) to samo.- skręcenie gaina, (pomimo że we wcześniejszej instalce bylo ok) to samo.już nawet nie wiem czy to moja wyobraźnia czy rzeczywistość? Bo słyszę świst altka kiedy wyjdę przed maskę. Albo mi się wydaję. zostało jeszcze zawalczenie z tematem i poprowadzenie + i - z altka do aku, ewentualnie odłączenie + od alternatora, żeby sprawdzić czy to jest źródło? Ewentualnie podmiana Zapco na chwilę na inne wzmacniacze.jest sens ładować jakiś przeciwzakłócacz na kable RCA? przewody to niebieskie klotzy na wtykach neutrika od Marka Myki.pomysły mi się już kończą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Wzmacniacz nie dotyka blachy czasem? Masa rca wzmacniacza OK? Kabelki czasem nie kierunkowe i polozone odwrotnie? No i przydalo by sie podmienic wzmacniacz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 No i przydalo by sie podmienic wzmacniacz .Słychać wzrastające obroty auta w głośnikach na 3ch wzmakach. a tak z ciekawosci zapytam - gdzie sa zwrotnice od glosnikow?czy to aktywka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frobek Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Ja natomiast zapytam:1. czy cały ten sprzęt grał dobrze w poprzednim aucie?2. czy ktoś sprawdzał instalację samochodu, znaczy akumulator i alternator oraz połaczenia między nimi i masą auta?3. czy te 3 wzmacniacze są wszystkie tazem podłączone i wtedy na każdym sa zakłócenia,czy podłączasz kolejno i każdy z osobna zakłóca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladyslaw_w908 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Darek zobacz tego altka - jedno z głównych źródeł zakłóceńdaj cynka co to za auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derek81 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Powalla wzmaki nie dotykają blachy. Są na do płyty krótkim wkrętem przykręcone a pomiędzy jeszcze kocyk, nie ma opcji. Kierunkowe ale zgodnie ze sztuką i z kierunkiem Masa wzmaków okPaweł aktywkaFrobek 1. tak, grało to wszystko ok, zero świstów, (podmiana nastąpiła jedynie w sygnałówkach (2x eagle cable mc60 i jakiś GZ na suba) zastąpiły klotzy 2xBlue i grubszy czarny na suba. Grało to w fiacie bravo 1,4 S (Bieda) teraz Marea Weekend 2,0 HLX więc, full opcja i tej elektroniki jest bardzo dużo.2. No właśnie nie, dlatego obsawiałbym tutaj ale to jutro ogarnę3. Razem podłączone i sieje, odłączam jednego sieje, odłaczam drugiego też sieje,zasilanie + i - to spawarka 35mm2wcześniej był +i- Lanzar 50mm ale obok OFC nawet chyba nie stałosprawdzę tą instalacje i altka jeszcze. Ewentualnie zacznę raz jeszcze z gain'ami od minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Alternator jest na pasek zatrzymaj go czyli ściągnij na chwile W aparacie zapłonowy mam kondensator przeciw zakluceniowy a w twoim? Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frobek Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Źródłem zakłóceń jest w tym przypadku alternator (zresztą prawie zawsze tak jest), nie musi niczego zdejmować. Pytanie tylko czy:1. alternator jest uszkodzony / zużyty itp.2. uszkodzony jest kondensator filtrujący lub go nie ma3. jest kiepski akumulator, powodujący że alternator chodzi na granicy swoich możliwości4. są kiepskie połączenia akumulator - alternator - instalacja auta5. zawsze powodem takich zakłóceń może być przerwa w obwodzie masy układu radio - wzmacniacz, ale skoro w poprzednim aucie działało zakładam że to jest OK, być może błędnie. Masz może miernik uniwersalny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derek81 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 tak, mam jutro skoczę do gościa, który się tym zajmuje i sprawdzę tego altka, bo świszczy mi przed maską cicho, no chyba że mam już urojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 ewentualnie odłączenie + od alternatora, żeby sprawdzić czy to jest źródło?Wystarczy zdjac pasek i wszystko ucischnie...Altek to problem, tylko że mi w omedze nei pomogła nawet jego wymiana, ale regulacja gainów zalatwila sprawe. tak, grało to wszystko ok, zero świstów, (podmiana nastąpiła jedynie w sygnałówkach (2x eagle cable mc60 i jakiś GZ na suba) zastąpiły klotzy 2xBlue i grubszy czarny na suba. Grało to w fiacie bravo 1,4 S (Bieda)Ja Ci dam bieda, el dach jest A jestem w trakcie doposażania go o inne elementy, jakos mnie deczko zafascynował No i dobrze ze miałes spokój, może i ja bede miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frobek Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Często przyczyną nieprawidłowej pracy alternatora i w konsekwencji jego uszkodzenia jest kiepski akumulator lub połaczenie akumulator- alternator oraz obwód masy w tym układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.