buro1221 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Cześć Słuchajcie, muszę przerobić swoje radyjko w taki sposób, aby można było go włączyć jedynie wtedy, kiedy jest zapłon przekręcony. Orientuje się ktoś może, czy w oryginalnych kablach, które są za radiem znajdzie się taki przewód, który to umożliwi? Chciałbym po prostu się upewnić, zanim to wszystko zacznę rozkopywać Druga sprawa: Mam zamiar w bagażniku przy zabudowie podłączyć taki wymyślaty woltomierz - w jaki sposób mogę go podłączyć, aby pokazywał napięcie tylko wtedy, kiedy jest włączone radio? Myślałem o tym, aby przeciągnąć kabel od +, który idzie do wzmacniacza oraz REMOTE z radia, spiąć to razem i podłączyć jako plus pod wotlomierz, ale z tego co wiem, to na remote jest mniejsze napięcie niż tradycyjne, także czy sądzę, że zapewne taki zabieg może skończyć się tragicznie dla radia - zatem może macie jakieś wskazówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Voltomierz w reke i szukasz drugiego plusa po zaplonie..Dobre voltomierze maja remote juz same w sobie.Taki zabieg moze zakończyć sie tragedią.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Dziwię się, że chciało Ci się zakładać temat skoro sprawdzenie czy w aucie jest plus po zapłonie zajmuję dużo mniej czasu Odnośnie drugiego pytania to nie lepiej podłączyć od razu pod plus po stacyjce?Ps.Ten którego znajdziesz w większości przypadków za radiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2c Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Standardowo żółty to plus po stacyjce, czerwony z akumulatora. W grupie VAG jest przeważnie odwrotnie, więc pewnie będziesz musiał podłączyć żółty z radia do czerwonego w samochodzie, i analogicznie czerwony z radia do żółtego w samochodzie. Rozumiem że nie rozmawiamy o fabrycznym radiu.No i nie podłączaj remote z radia pod plusa z akumulatora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buro1221 Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Okej, o to chodziło Dzisiaj eksperyment się nie uda, bo pogoda nie pozwala na dłubanie przy samochodzie, no ale jutro powinno zadziałać Odnośnie drugiego pytania - wolałbym, aby woltomierz działał tylko i wyłącznie wtedy, kiedy włączone jest radio. Da radę taki zabieg zrobić? Nie chciałbym mieć np. wyłączonego radia i działającego woltomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Da radę. Przekaźnik samochodowy i działa. Sterowaniem zajmię się remote w tym przypadku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2c Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Chcesz mieć to jako bajer czy boisz się o akumulator? Woltomierz powinien mieć raczej znikomy pobór prądu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiuct Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Odpowiedzi na temat "pozapłonowego" padło kilka, a nikt nie zapytał/napisał które to A4. 12V ACC w złączu radia miało tylko B5.B6/B7 ma ACC po CAN'ie lub bezpośrednio w wiązce stacyjki (cienki czerwony)B8 - nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buro1221 Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Chodzi o B6 Woltomierz jest potrzebny tylko do zabudowy w celu wyglądowym, także kompletnie nie ma mieć funkcji testu akumulatora, tylko pokazywać napięcie w trakcie działania sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.