W tek kwocie można poszukać AS F2-500 Infinity kappa 202a GZ GZHA 2350X z lekkim nagięciem budżetu RF X7 (sprzedałem takiego za 900zł) Te wzmacniacze mają ogromny potencjał przy wymaganych 4ohm. Jak już wcześniej wspomniano, w przypadku suburbona-masakratora zdecydowanie lepiej wstrzelać się od 2ohm w dół.
Nie wiem jak ze zmieniarką, ale żeby: - radio nie wyłączało się co godzinę - zachować podświetlenie jak i jego regulacje fabrycznym dimmerem - zachować funkcję włączania "po kluczyku" potrzebujesz emulator CAN koszt 179zł
Precyzując: Złącze antenowe w 9855, 9833 itd to ISO Drugie alternatywnie stosowane złącze to DIN np.: radia aftermarketowe - pioneer, sony, kenwood, clarion, auta japońskie
W celu podłączenia do instalacji ISO możesz wykorzystać adaptor do podłączenia zestawów głośnomówiących do fabrycznej instalacji http://allegro.pl/przejsciowka-parrot-nokia-honda-mitsubishi-citroen-i3693498609.html PRZEJŚĆIÓWKA PARROT NOKIA HONDA MITSUBISHI CITROEN Redukcja antenowa DIN -> Honda też nie jest problemem
Odpowiedzi na temat "pozapłonowego" padło kilka, a nikt nie zapytał/napisał które to A4. 12V ACC w złączu radia miało tylko B5. B6/B7 ma ACC po CAN'ie lub bezpośrednio w wiązce stacyjki (cienki czerwony) B8 - nie wiem.
Tam jest standardowa wnęka 2DIN, więc potrzebna jest kieszeń, która zrobi redukcję na 1DIN i pozwoli na jej części zamontować półkieszeń instalacyjną KIESZEŃ MASKOWNICA POD RADIO 1DIN VW 188x58x102mm http://allegro.pl/kieszen-maskownica-pod-radio-1din-vw-188x58x102mm-i3420246282.html