Skocz do zawartości

Podlaczenie dwoch oddtwarzaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Na samym poczatku chce zaznaczyc ze oprocz tego ze jestem nowy to w temacie car audio jestem bardziej niz zielony.
 Powiedzmy ze zatrzymalem sie na poziomie Safari 5 z Fiata 126p  . :wink:

Oto moj problem na ktory mam nadzieje znalezc odpowiedzi.

Posiadam Honde Accord 2008 rok z bardzo podstawowym audio. Chcialem dorzucic dvd Pioneer avh-x 5500bt majac nadzieje, ze odrobine to poprawi jakosc dzwieku i dorzuci
 cos extra w postaci mozliwosci ogladania filmow ..... nie koniecznie w czasie jazdy . W zwiazku z tym iz honda ma doskonaly system hands free nie chce go
 tracic a co za tym idzie podlaczylem zasilenie do obydwu odbiornikow z fabrycznej wiazki zasilajacej oraz to samo zrobilem z glosnikami. Najkrocej mowiac obie
 jednostki podlaczone sa do tego samego zestawu glosnikow i zasilenia. Kolejnym waznym argumentem za utrzymaniem zasilenia w fabrycznym radio jest fakt,
ze wyswietlacz to nic innego jak centrum kontroli klimatyzacji i tego tez nie chce stracic.
Po uruchomieniu chocby jednego z odtwarzaczy natychmiast oba bardzo sie grzeja i to jest moj problem.
Czy ktos kiedys probowal podlaczyc dwa urzadzenia do jednego zasilenia i jednego zestawu glosnikow?
Co potrzebuje do rozwiazania tego problemu?
Jesli jest cos co powinienem kupic to poprosze o linki do konkretnych przedmiotow.

Dwie rzeczy na koniec. Pionner ma hand free wbudowany ale nie chce go uzywac bo nie bedzie tak dobry jak hondowski. Co do zmiany glosnikow (licze sie z takimi
 pytaniami i sugestiami ) to ten temat musi poczekac odrobine.
Z gory dziekuje za porady.
Jurek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


podlaczylem zasilenie do obydwu odbiornikow z fabrycznej wiazki zasilajacej

 

To nie czyni problemu.

 

 

 


oraz to samo zrobilem z glosnikami. Najkrocej mowiac obie
jednostki podlaczone sa do tego samego zestawu glosnikow