Skocz do zawartości

ANTY NC+


mastah22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Założyciel profilu antync+ na facebooku opublikował dzisiaj fragment anonimowej wiadomości, którą otrzymał od pracownika nowej platformy"

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

cytat:

Dostałem właśnie "anonimową" wiadomość:

"(...)Nawet sobie nie zdajecie sprawy co tu się dzieje , ciągle zwolnienia, kary grzywny za podawanie informacji w obieg dla mediów oraz wiele innych problemów , tak naprawdę każdy tu chodzi jak poparzony , dział sprzedaży pada z nudów a dział finansów liczy straty , nie wiele brakuje a NC+ zbankrutuje , dlaczego ? Mała ilość umów, co za tym idzie zwolnienia konsultantów , a za nich odpowiada menager . Ciśnienie dość wysokie , dlaczego nie chcą się poddać ? Zbyt duże koszty wyszły podczas wdrażania NC+ , polityka firmy idzie za zdobyciem i związaniem klienta który zapłaci więcej niż szarak , dlatego jak dzwoni klient i pyta o słabą ofertę to jest traktowany jak śmieć , dlaczego czeka się tyle na połączenie z BOK ? zbyt mała ilość konsultantów a do tego setki tysięcy dzwoniących , czasami czas oczekiwania w kolejce na połączenie , system pokazywał 5500 minut, to wylicza system na podstawie ilości osób oczekujących oraz średniej czasu rozmowy .

Niestety nie mogę napisać do Was na fejsie , kolega napisał i polubił ...Szuka pracy .
Wiem jedno ,jestem z Wami , ale walka nie będzie łatwa ."

Pisownia w oryginale.

 

koniec cytatu

--------------------------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednego... Lepiej dla nich mieć milion klientów za 80 zł niz utrzymać przeszło dwa miliony za 50 zł?? Nie wiem czym się kierują managerowie tej firmy (ale chyba za bardzo się oderwali od realiów), ale jeśli widzę ,że oferta jest zupełnie nie trafiona i w ciągu tygodnia, dwóch, klienci zamiast przedłużać umowę zaczynają mi odpływać ( a umówmy się klienta , który przejdzie do innej platformy Vectra, UPS, Polsat traci się na co najmniej 18 mieś bo na tyle zazwyczaj są umowy. Więc to nie jest strata dziś straciłem a za tydzień odzyskam, tylko dziś straciłem i może "kiedyś" wróci.
Ich buta i oferta skrojona pod co najmniej 2,5 mln klientów, okaże się za droga, odpływ klientów i spadek rentowności da prosty efekt, za rok nc+ jeśli przyjdzie im dopłacać do interesu zwinie swój piękny czerwony dywanik, z tego co wyczytałem na anty nc+, konsorcjum jest w stanie wytrzymać ok 3-4 mieś dopłacając do interesu potem to już straty lecą lawinowo.
Szkoda mi dwóch rzeczy... Tych zwykłych pracowników z działu obsługi klienta, nic nie mogą, nic nie mają do gadania, mają sprzedawać, bo jak nie to na bruk, i tak 8 h słuchania #$%!! od niezadowolonych ludzi, druga to n-ka, canal + zawsze uważałem za nudną i drogą opcję , zaś n-ka dawała podstawowy pakiet najpopularniejszych kanałów za rozsądne pieniądze. Do tego jakość obrazu.
Strzelili sobie w stopę. Osobna kwestia to ciekawy jestem kto i ile dostał w łapę ,że UOKIK zezwolił na połączenie się dwóch platform w jedną gdy na rynku pozostało ich raptem 3?? Ma się wybór tylko albo w prawo albo w lewo....albo DVB-T :D , mają 15 programów, cyfrowo i za darmo.... Ciekawy jestem co takie nc+ by zrobiło jeśli na kwartał wszyscy klienci by im podziękowali rozwiązując umowy przy okazji zmiany warunków na niekorzystne i jakoś przebujali się na siatkówce? :wink: Strzelam ich zagraniczny dumny pan prezes po miesiącu, dostał by sraczki galopującej z nerwów i chodził z pampersem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy było już pisane i czy wszędzie ale w niektórych miastach pokazując ostatnią fakturkę z n lub C+ polszmat robi pół roku za free :)

 

 

 

Ugrają najwięcej na tej fuzji :)

Bo co by nie powiedzieć u Solorza, właścicielem firmy jest Polak, jest to polski kapitał i ma polskich ludzi w zarządzie, a Polak jak to Polak jak wyczuje ,że bez wydawania milionów na reklamę, konkurencja sama im robi mega prezent (bo cały pic w tym ,że rynek jeśli chodzi o liczbę abonentów już się nasycił) więc zmiany nie następują na liczbach jako takich a procentowo, kto ile komu podbierze klientów. Zareagowali więc szybko i bez zbędnego zastanawiania. Szkoda ,że król Julian nie ma polskich korzeni. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam C+ z pełnym pakietem C+ czyli wszystkie ligi zagraniczne i żeby mieć to samo teraz to musiałbym płacić 119zł wg cennika (platinum) a teraz płacę 70zł. Cyfre plus mam dosłownie od momentu kiedy wchodzili na rynek polski. Dziś albo w poniedziałek wybieram się do punktu usłyszeć nowe warunki.

A ma ktoś z Was netie? tam jest pakiet premium+ z canal+ całym tylko są jeszcze te stare nazwy (C+ gol, c+ weekend). Ciekawe jak to będzie wyglądało teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A ma ktoś z Was netie? tam jest pakiet premium+ z canal+ całym tylko są jeszcze te stare nazwy (C+ gol, c+ weekend). Ciekawe jak to będzie wyglądało teraz.

 

Chyba najlepiej by było zapytać u źródła, czyli w Netii.

 

Ja niestety nie mam mozliwosci podpiecia Netii (a szkoda, bo pewnie bym w tą stronę kombinował) więc nie zgłębiam tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak. Dzwoniłem do netii i u mnie na łączu nie ma możliwości włączenia telewizji. Co do nc+ to pakiet platinum zaproponowali mi 20zł taniej niż w tym cenniku czyli za 99zł, gold za 79zł. Mam czas do namysłu do 19 kwietnia. Dekoder turbo za 149zł albo ten biały za 49zł do tego. teraz płacę 79zł ale mam dekoder sd sagema, więc myslę że z tą ceną nie ma aż takiej tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do nc+ to pakiet platinum zaproponowali mi 20zł taniej niż w tym cenniku czyli za 99zł, gold za 79zł. Mam czas do namysłu do 19 kwietnia.

Byłem w punkcie NC+ osobiście i dostałem taką samą ofertę, oczywiście lojalka na 18 miesięcy - się zastanawiam - mogliby jeszcze z dychę zejść z ceny to bym już zaakceptował taki kompromis. Myślę, że warto jeszcze kilka dni poczekać ... bo już trochę zmodyfikowali ofertę i nawet do najtańszego pakietu można dokupić HBO, Filmboxy  i Cinemaxy (ale nie ma nic z Canal+) ... niestety tylko dla nowych abonentów :zakrecony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie szkoda, że nie można zrobić tak jak kiedyś było w Cyfrze, czyli wybierasz pakiet jaki Ci się podoba i do tego dokupujesz sobie pakiet C+. Jest jeszcze trochę czasu, więc mozna poczekać. Szkoda też, że np w goldzie nie mozna sobie wybrać zamiast C+ film i film2 zwykłego c+ i c+ sport. To by było dobre rozwiązanie i za dobre pieniądze już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Njakorzystniej jest wypowiedziec umowe póki jeszcze czas do 14.04 !!!!, Z tego wypowiedzenia mozna sie zawsze wycofac jesli coś normalnego wymyśla, jesli minie termin i nie zdazysz zlozyc wypowiedzenia to nie licz na to ze oddzwonia/zaproponuja  nowa oferte :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może wzór wypowiedzenia? Na jaki adres kierować wypowiedzenia z "n"?

Właśnei ma ktoś? Chętnie skorzystam.

 

Aha, szwagier dzwonił do nich z 7 razy, walczył o pakiet Gold za 75PLN, oni mu cały czas proponowali 79PLN i nawijali makaron na uszy co zyskuje itp itd. On na to, cyt. "proszę mi nie opowiadać, co będę miał a czego nie, bo wiem co to jest pakiet GOLD i jak teraz dacie mi ten pakiet za 75PLN to podpisujemy przedłużenie."

 

Pani powiedziała, że nie ma takiej opcji i się rozłączyła.

 

Przy poprzednich połączeniach też dwa razy konsultanci się specjalnie rozłączali, także prawda jest taka, ale całe nC+ ma wyyebane na abonentów!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może wzór wypowiedzenia? Na jaki adres kierować wypowiedzenia z "n"?

http://wypowiedzenia.antyncplus.pl/

W tej chwili nie działa ale pod tm adresem masz wszystko czego szukasz, zarówno dla klientów n jak i cyfry.

Dzisiaj rano działało, wczoraj też bo sam korzystałem - pewnie niebawem naprawią ...

 

edit:

Jak robicie wypowiedzenie w punkcie to nie potrzeba żadnego pisma składać, wystarczy podać nr umowy oraz pesel.

 

Njakorzystniej jest wypowiedziec umowe póki jeszcze czas do 14.04 !!!!, Z tego wypowiedzenia mozna sie zawsze wycofac jesli coś normalnego wymyśla, jesli minie termin i nie zdazysz zlozyc wypowiedzenia to nie licz na to ze oddzwonia/zaproponuja  nowa oferte :P

Po zastanowieniu podjąłem właśnie taką decyzję i wczoraj w jednym z punktów NC+ złożyłem wypowiedzenie.

Teraz przekonam się czy zależy im na utrzymaniu klienta, jak nie oddzwonią z lepszą propozycją to trudno ... oddam sprzęt i pożegnam się z nową definicją rozrywki.

Jeśli bym nie złożył to automatycznie tracę mój w zasadzie jedyny argument przetargowy w negocjacjach z tą firmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co od razu wypowiedzenie składać? Ja właśnie wróciłem od lokalnego autoryzowanego przedstawiciela. Wniosek - nie czekać na telefony, nie dzwonić, szkoda czasu. Zupełnie innaczej wygląda rozmowa w 4 oczy i dostaje się zupełnie inne propozycje. Bez większego targowania i straszenia wypowiedzeniem pakiet silver + netvod za 69zł, gold za 79zł. Ogólnie - na pewno nie będzie drożej, można wyrwać coś taniej niż się ma teraz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez wszedzie jest tak ,że punkt nie ma mozliwosci zaoferowac tak dobrych warunków jak BOK... Nie tylko w N, nie raz tam byłem , a do maja gdzies tam w wolnej chwil zahacze zeby potwierdzic swoje przypuszczenia... Ja sie zabezpieczyłem, teraz smiało można wybrzydzać...



I nie drozej? Mam odpowiednik paketu silver za 59zł i 10 zł multiroom, teraz mam płacić 79+10 za multiroom, i łaskawcy probowali wcisnac znizke na 6 zł... Too nazywasz brakiem podwyżki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

trzeba targać kablami po całym domu - żałosne.

sorki stary nie wiedziałem ze nie wiesz co to wifi , lepiej latac z karta do dekodera matki ale co tam kazdemu nie dogodzisz 



 

Nie chcę obrażać, ale czy Ty nie jesteś jakimś skwantowanym przez szkolenia korporacyjne "żołnieżem Juliena Verley`a" ? Twoja ślepa święta wiara w "niesamowitość" tego przedsięwzięcia śmie tak sugerować.

słuchaj dobry człowieku polsat tez miałem i znam sprawe od zródła ale to jest twoja wola i nikt nie zamierza cie na siłe uszczęsliwiac 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wifi... WIesz dobrze jak to jest realizowane w N wiec błagam Cie... Zaden ekoder nie ma adaptera i potrzebuje routera, bo sterowników ani mozliwosci ich instalacji dla kart USB nie ma ...



Wiec z tej całej dobroci wole juz pociagnać lan, lub latac do dekodera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wypowiedzenie wysłałem, poczekam na reakcje albo jej brak...
U mnie tak samo 

jezeli pisałem wypowiedzenie od reki to moze zadzwonia ale jezeli składałes w punkcie to masz tam klauzule ze usówaja twoje dane odobowe i nikt nie zadzwoni , jezeli chcesz zeby ktos zadzwonił musisz isc do punktu złozyc rezygnacje i podpisac oswiadczenie zeby nie usówali danych czy cos w tym guscie , jak liczysz na super oferte to mozesz w punkcie poprosic i wtedy do ciebie zadzwonia z tzw oferta specjanlą , cokolwiek to znaczy bp jest taka opcja 



A gdzieś mi wpadło w oczy w sieci info ,że będzie można pozostać przy starych opłatach i pakiecie jak w n, odnawiając umowę z nc+ czy coś jest na rzeczy, czy to pic?

narazie plotki nic oficjalnego nie ma pozatym to juz sa inne pakiety 



 

Ale ile stracą klientów..... swojego dobrego wizerunku juz nie odbuduja.
A miał być taki ładny koncern "medialny"

NIe zebym był stronniczy ale kazdy umi liczyc i idzie tam gdzie daja wiecej 



 

Nie wiem czy było już pisane i czy wszędzie ale w niektórych miastach pokazując ostatnią fakturkę z n lub C+ polszmat robi pół roku za free
 
Ugrają najwięcej na tej fuzji

znajaz zycie umowa na 3 lata :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...