Skocz do zawartości

Elektrownia do leona


Vincent
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ze względu że w moim autku seat leon 1.9tdi ASV na włączonym silniku i maksymalnie przygaszonych zegarach widać takie ala pulsowanie które ustępuje po wkręceniu silnika na wyższe obroty stwierdziłem że coś jest nie tak z altkiem. Tak więc zamiast seryjnej 120A jest 90A nie wiem jakim cudem ale spoko. Postanowiłem wiec zrobić mały upgrade przyszłościowy tak aby nie zabrakło mi prądu. I tutaj jest pytanie do Was a mianowicie: Czy ktoś z was miał styczność z tym silnikiem i jego altkiem? znalazłem altka od Craftera 2.5tdi 180A tylko bladego pojęcia nie mam czy będzie pasował. Przy okazji oczywiście zostanie wymieniony aku bo na obecnym napięcie spada do 9,5V przy odpalaniu. Prosił bym o jakiekolwiek rady w tym temacie co pasuje itp itd. Z góry dziękuję

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji oczywiście zostanie wymieniony aku

 

Polecam Ci z czystym sumieniem Bosch Silver S5 o ile oczywiście nie myślisz o AGM a jakiś dobrym klasycznym.

Mam w babci od stycznia i zapala mi największe mrozy a co do CA to także nigdy mi się nie zdarzyło ,że nie odpaliłem auta po całkiem długich odsłuchach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie tylko za ponoć ASV w serii miały altki 120A a ja mam 90A i niby jest on ponoć od benzyny1.6/1.8t bez sprzęgła ale mój ma ów takie sprzęgiełko bo jest ta taka zaślepka na końcu więc nic z tego nie rozumiem :P Zależy mi dlatego też na dobrym aku i konkretnym ładowaniu bo elektrownia to podstawa no i w najbliższym czasie chce totalnie zmienić audio i za poradą ZIP'a mam na oku AQ2200D i 2x Fi BL 12. Tak swoją drogą znacie jakieś aku dobre pod car audio zza wielkiej wody ? :P co u nas jest yyy drogie a tam w osiągalnej cenie?

 

PS. dzieki za pomoc :) ja już długo kręcę z rana a co dopiero jak -20C to w ogóle mogę o aucie zapomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dziękować ślicznie :) w takim razie szukam! :D

 

Trochę pogrzebałem i mam małe pytanko oznaczenie altka jakie ma szakal6661 to bosch 03g903023 i owszem takie znalazłem ale są też takie które mają zamiast "g" maja L a na końcu mają Q np 03L 903 023 Q i czym to się różni?

Obecnie mam 038 903 023 L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie tylko za ponoć ASV w serii miały altki 120A a ja mam 90A i niby jest on ponoć od benzyny1.6/1.8t bez sprzęgła ale mój ma ów takie sprzęgiełko bo jest ta taka zaślepka na końcu więc nic z tego nie rozumiem :P

u mnie w ibizie 1.9 TDI seryjnie siedział 90A alte także pewnie masz taki alternator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...