Skocz do zawartości

Honda Civic 8 - Eszte


Eszte
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Nie...

zatem umieram z ciekawości... 

 

Dawid cos sie zmieniło od setupu ktory miałeś na pikniku?

Woofer - Kappy. Piec na dole - Helix p400. Delikatna korekta na słupkach (kierunki i tłumienie komór), strojenie.

Edit: no i oczywiście źródło w postaci zmieniarki ;)  Przy okazji dziękuję wszystkim, którzy poratowali pomocną dłonią;)
Poza wooferami i strojeniem reszta zmian wprowadziła niewielkie zmiany w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 273
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Tym tropem można iść.

Może to być też kwestia przewodu głośnikowego. U mnie np po wyeliminowaniu RCA z auta (pozostały tylko krótkie w zabudowie) okazało się, że słyszę altka tylko w jednym tweeterze. Wina to prawdopodobnie w nieodpowiednim miejscu pociągnięty przewód. Też muszę obadać wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to zakłócenie ewidentnie związane z pracą silnika. Na zimnym, świeżo odpalonym silniku są zawsze większe niż po rozgrzaniu systemu.

Zakłócenia koreluja z obrotami silnika i obciążeniem altka (włączone światła, AC, itd)

Bardziej okreslilbym to jako gwizd niż pisk, czy "cofrowy" szum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdziłeś regulator zasilania/napięcia (czy jak się tam to zwie) przy alternatorze?

kiedyś u kumpla były zniekształcenia przy dodawaniu gazu, jak się okazało pociągnął kabel koło potencjometru gazu, po przełożeniu kabla w inne miejsce wszystko się uspokoiło.

a próbowałeś podać źródło do proca np z nośnika zewnętrznego (telefon, mp3 itd)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że czeka Cie sporo grzebaniny :/ Wsadź coś na próbę między wzmaki jakiś kawałek blachy np.  Ja mam procka zasilanego z kondka czyli tak jak wzmaki i tego nie mam. Podobne szumy miałem jak RCA  były poplątane masakrycznie z zasilającymi a i RCA były z starego video :D Regulator też jest prawdopodobny szczególnie właśnie, że mówisz o wpływie na obciążenie instalacji czyli w sumie altka. Im ma więcej pracy tym bardziej sieje. Ewentualnie odepnij altka na chwile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz oddzielny procesor i jednostkę ? Nie sledziłem dokładnie Twojego tematu.

 

Jak tak to podłącz masę procka i radia w tym samym miejscu.

 

Miałem tak na początku. Radio było pod oryginalną instalację podpięte a procesor pod + i - z aku i siało.

Po podłączeniu masy z tego samego miejsca wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej piski , zejdz z gainami i będzie ok , ja kombinowałem ze wszystkim aż w końcy zjechałem na gainie i jest ok ( niesłyszalne ) .

Próbowałem mase i plusa z jednego miejsca , rca poza autem , zasilanie poza autem itd ...


Przeciez masz tak samo stacjonarną instalke jak niegdys Bury w focusie... uruchom silnik scisz radio i dodaj gazu....

Oj Mastek ma racje w jednym z setupów tak dawało że nie dało się słuchać na postoju na zapalonym aucie ( chyba piknik 2-3 lata temu u Bartka )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...