Darek23a Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Witam wszystkich w przyszłym miesiącu planuje zmienić auto . Mam żonę dwoje dzieci owczarka i oriona hcca w skrzyni 120Lwięc jak się domyślacie potrzebuje duże auto mam dość tekstów w stylu "przez tą skrzynie nie ma gdzie zakupów dać!!!" heh wiecie o co mi chodzi . Ostatnio bardzo spodobała mi się omega b © kombi oglądałem już kilka i myśle że to dobry wybór, ale większość informacji jakie posiadam na ten temat to opinie fachowców w internecie.Wiem że na strefie jest kilka om chcial bym usłyszeć opinie od użytkowników tej "krowy" hehe , jak to się sprawuje w praktyce czy się psuje i w ogóle wszystko . Skłaniam się do modeli z roku 99 lub coś koło tego a silnik 2.0 16V . Co myślicie o tym silniku ? Auto myśłe nie jest głupie zwłaszcza że ma dość przystępną cene. Pozdrawiam czekam na wasze opinie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Łukaszu do tablicy wzywają ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 fajne autko jak by tak nie gniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 2.0 w tej kaście demonem prędkości nie jest...ciut słaby ten silnik do tej wagi.zrobilem omegą z tym silnikiem kilka tys km tylko a to za mało na opinie ale...napewno jest to bardzo wygodny samochód,w kombi to można nim przeprowadzki robic,,,no i trzeba zwacać uwage na rdze.Kiedys gadałem z handlarzem o tym silniku to mówił ze duża kasiore zarobił na handlu tłokami od tych silników,podobno mocno sie ścierały w tych modelach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23a Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Pierwsze przydatne informacje no własnie rdza jak sie orjentuje to najgorzej było w modelach 97r a te co ja chce po lifcie to już dużo lepiej prawda ??Wiem że demonem nie jest ale jako taki konfort jazdy chyba jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Komfort jest i to duży...po przesiadce z twardego vag'a odczułem mega róznice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23a Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Nie wątpię ale chodzi mi o to jak to będzie chodzić z takim silnikiem czy w miare czy jest stanowczo za słaby do tego auta jest jescze rozwiercony 2.0 zwany 2.2 ma pare kucy wiecej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Wiesz na temat silników łopla ja nic nie napisze...wiem ze turbo klekot 2..cos tam daje rade.Ja jak jeżdziłem łoplem 2.0 tym to jak bym kotwice ciągną za sobą ,takie wrażenie po przesiadce z golfa gti ;) co do silników to najlepiej wbic sie na forum opla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Te po lifcie zwane też C z silnikiem 2.2 musisz uważać gdyż zagazowane mogą mieć problem z kolektorem wydechowym, wygina się, pęka i urywa śruby w głowicy, ale tak to bardzo udane i wygodne auto, zarazem tanie w eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23a Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Nie chce gazu ma być benzyna . Co rozumiesz przez tanie w eksploatacji ? chodzi ci o plyny filtry ? częsci? O taką właśnie mi chodzi niby C ale to B tylko inna maska światła z przodu soczewki i chyba tyle??tbrek możesz z czystym sumieniem plecić to auto ? Wiem muszę tam wejść na to ich forum ale tak w zasadzie to tylko te silniki wchodzą w grę bo 2.5 podobno bardzo awaryjne a 3.0 to dla mnie przesada a raczej mojego portfela heh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Kolega ma to auto 2.0 szału to niestety nie robi.Jak dla mnie strasznie ociężałe jak na te 130 parę koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Po Lifcie 2,0/2.2 i będzie git. Najpewniejsza Omega - tzn prosta:) Niezbyt szybka ale komfortowa. + musi być zadbana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Niezbyt szybka ale komfortowaZ tym się akurat zgodzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23a Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Marcyś właśnie takiej szukam . Ociężała heh wcale się nie dziwie 1,7 tony waży sobie 2.0 ma 136 koni a 2.2 146 jak sie nie mylę to by była chyba najlepsza opcja . Najważniejszy jest komfort dla mnie ale nie chce sytuacji że załadowany do pełna nie mogę się z pod świateł zebrać. diesel raczej odpada w przed biegach wszędzie piszą że pompy siadaja a naprawa to koszt 2500zł albo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Kiedyś moje marzenie, teraz już w większości szrot. Niby 2,5 i 3,0 można łatwo gazować. Niby lepsze wyposażenie - ale wtedy zaczyna się to wszystko sypać.Według mnie właśnie 2,0 i 2,2. Kiedyś był taki klub Los Omegas Bestiales. Jeśli jeszcze jest to polecam. Kopalnia wiedzy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23a Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Google zna tą stronkę jutro lektura . Lepiej wyposażone to znaczy? znalazłem jedną z silnikiem 2.0 w ful opcji i nie wiem co mogła by miec więcej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 To może inaczej - przy mocniejszych łatwiej o lepsze wyposażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23a Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Aha to zmienia postać rzeczy na pewno tak jest . Czyli chyba to był by dobry wybór heh . Niewiem jakie inne auto mogło by aż tyle zaoferować w tej cenie heh chyba że się mylę . A wy jak myślicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Mialem Omege A - szrot. Omega B podobna sprawa mam kilku znajomych co maja to cos co zwie sie autem. Silniki 2.0 i 2.2 nie zberaja sie a jak ty chcesz dodac 120 litrow skrzynke, zapewne wzmaka albo i 2 i wygluszyc itp itd to tak jakbys startowal maluchem do porsze. No i gnije i to masakrycznie a tyl szybko siada.Napewno znajdziesz duzo lepsze auto do takiej skrzynki i bedziesz bardziej zadowolony.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 tylko omege na wypasie kupisz juz za "smieszne" pieniądze... poniekąd to o czymś świadczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Na szczęście to nie zawsze jest regułą i można kupić niedowartościowany samochód.Lepiej tak niż przepłacać za VW... taki mały pstryk bo auta dobre przecież;) Czy warto kupić Omegę B? Różnie z tym bywa. Ktoś już negował to auto ale jakoś innego wyjścia nie podał. Ewentualnie bym może szedł w stronę W124. Ale to dobre 10 lat do tyłu - czasem to ważne. Ogólnie zadbaną Omegę B (a właściwie C) idzie dosyć łatwo znaleźć, droga nie będzie. Części też spoko. Komfort jest, tylko osiągi średnie. A że rdza? W124 (przez to że starszy) też rudy będzie. Nawet z Audi C4 będzie ciężko w tej materii bo znów ciężko o bezwypadek:) Nie jest prosto, oj nie jest;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23a Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Skrzynia musi byś ale nie szukam auta do skrzyni mi zależy na wygodzie żeby zabrać całą rodzinę i konfortowo się przemieszczać . Teraz mam escorta 1.4 73konie ładuje całą rodzine ciasno bo ciasno ale się da w bagaju orion i jakoś to jedzie sugerujesz że będzie gorzej ?Rdzy się nie boje w fordzie to naturalny objaw użytkowania i walczę na co dzień z tym . Ciężko wybrac ale przemawia do mnie wiele plusów a po za tym nie szukam rakiety tylko rodzinnego kombi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Na szczęście to nie zawsze jest regułą i można kupić niedowartościowany samochód.dokładnie...tylko rynek sam weryfikuje takie rzeczy/autaLepiej tak niż przepłacać za VW... taki mały pstryk bo auta dobre przecież;)jeśli mowa o nowych to racja...nowego vw na pewno nie kupię z dużych i wygodnych aut to nic nie widze poza omega moooże vectrą nie wspomne o vanach typu sharan itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Każde 10 letnie auto produkowane w DE bedzie gniło, szczególnie jak było po wypadku i zrobione na szybko. Moim znajomym w 2004r ściagnąłem taką 2.2 kombi, miała 30k km, teraz ma 270k i po za problemem z kolektorem nic poważnego się nie dzieje, tak samo jak nigdzie nie ma rdzy. Kolektor wymienili na nowy i teraz syn śmiga tym autem. Częsci ogólnie dostępne, i tanie, jedyny problem to olejowe tuleje wahaczy, potrafią szybko wysiąść. I warto dobrze się przyjrzeć kolorowemu ekranowi bo też lubią wysiąść, a kupno używanego nic nie da bo musi być wcześniej wykodowany z radia, chyba że już ten problem rozpracowali.Ogólnie jak chcesz wydać ok 15k zł i dobrze poszukasz to kupisz duże i wygodne auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 No właśnie rynek żyje stereotypami, a to nie zawsze się sprawdza. Laguna II przed liftem tragedia a po lifcie duużo lepiej. 407ka też fajne auto. A Avenesis z dieslem potrafi do grobu wpędzić. Naprawdę różnie i trzeba ostro studiować fora, żeby wyciągnąć poszczególne roczniki, silniki, wersje. Czasem można się zdziwić Ja raczej pisałem również o używanych VW - rynek ich pragnie więc handlarza sprzedają najgorszy szrot za wysoką cenę. Szkoda czasu na szukanie "okazji". No ciężko właśnie o coś takiego dużego w tej cenie (a właśnie - jakiej?) a naprawić Opla to nie problem jakby co ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.