slawo_81 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Naprawdę, filcowe maty znacząco zlikwidowały szumy Tylko że nikt z forum nie handluje matami filcowymi, więc są bee ale żeby nie było, szacunek dla autora tematu za wkład pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 tu macie połączenie maty app z filcem:http://stx.pl/material-tlumiacy-filcowobitumiczny.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 u mnie filc był oryginalnie... Zaczynam się zastanawiać cze nie dorzucić takiej warstwy "gdzieniegdzie", bo tanie to jak barszcz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 @lklukasz, na balledro jest o wiele taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Mi sie podoba lubie bezkompromisowe roziazania, jak kogos nie stac to niech nie krytykuje...Ja mam zrobione cale auto w matach, gabkach, piankach i innych materialach, ostatnio jechalem takim samym lecz calkowicie seryjnym autem jak moje i roznica nie jest zauwazalna tylko jest kolosalna. Na jednej robocie pewnie sie nie skonczy jakies poprawki bedzie trzeba robic jesli sie bedzie chcialo wlascicielowi. Co do gadania o placebo to placebo czyni cuda i to nie bajki tylko fakty tak na marginesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Mi sie podoba lubie bezkompromisowe roziazania, jak kogos nie stac to niech nie krytykuje... Poprostu brak slow... Moze piaty raz bym powiedzial to samo to by dotarlo... choc moze nie... To ja proponuje zlotem wylorzyc caly samochod zeby nie bylo watpliwosci kto ma ile w portfelu a ze nie bedzie to zloto dzialac tak jak maty to nic wazne ze jest drogie i bezkompromisowe i wymagalo wkladu pracy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Nie rozumiem tej dyskusji.Nie masz wiele pieniędzy, to kombinujesz. Masz pieniądze i Ci ich nie szkoda, to się nie bawisz. Kolega pewnie ma mózg, umie liczyć i czytać. Był to jego mniej lub bardziej świadomy wybór, ale jego wybór, jego samochód, jego pieniądze.Nie zaglądajcie sobie nawzajem do portfela, tylko docencie wkład pracy, bo równie dobrze w warsztacie mogliby mu to zrobić i tam w ogóle wybuliłby za głuszenie całego samochodu. Sporo osób, pomimo licznych tu opinii, nie przyjmuje do siebie, że samochód nie tylko wygłusza się pod kątem muzyki, a pod kątem komfortu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki.gsx Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Tomuś, bardzo trafnie. Komfort jazdy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Sporo osób, pomimo licznych tu opinii, nie przyjmuje do siebie, że samochód nie tylko wygłusza się pod kątem muzyki, a pod kątem komfortu jazdy. Tylko, że ile byś tych mat nie włożył do Corsy C, czy 206 to tak naprawdę wiele nie zmieni, bo rozstaw osi czy aerodynamika zrobią swoje. Moim zdaniem często jest to przerost formy nad treścią, ale... i nie jest to żadne zaglądanie do portfela. Mi sie podoba lubie bezkompromisowe roziazania, jak kogos nie stac to niech nie krytykuje... Ale jak stać, to mogę krytykować? Pozwolisz? Mam telefon droższy niż te wszystkie maty razem, czy to wystarczy? Tu nie chodzi o krytykowanie czy zaglądanie do portfela, tylko lekką dyskusję nad sensem i wymiernymi korzyściami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Tym razem juz sobie odpuszcze , macie racje z moich postow wynika ze chodzi mi o pare set slotych ktorych zazdroszcze Nie ma sensu koledze robic OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mares Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Tylko, że ile byś tych mat nie włożył do Corsy C, czy 206 to tak naprawdę wiele nie zmieni, bo rozstaw osi czy aerodynamika zrobią swoje.Jeśli chodzi o rozstaw osi i np. wielkość kół które również wpływają na komfort sa to rzeczy których nie da się przeskoczyć. Jeśli chodzi o aerodynamikę również się jej "raczej" nie poprawi, co nie zmienia faktu że przez dach wpada tyle hałasu że hej, i można go że tak powiem "zniszczyć" do prędkości która w zupełności mi wystarczy. no ale nikogo nie będę przekonywał na siłe.http://www.technikaj...ru-powietrza/2/Jeszcze do niedawna calibra biła wszystkich na głowe, Ale jak widać cx to nie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 tego, że jest lepiej - nie kwestionuję. Ciekaw jestem po prostu o ile lepiej i czy warte jest to zachodu/pieniędzy, bo odnoszę wrażenie że w przypadku aut małych - nie, właśnie ze względów których nie da się przeskoczyć. Oczywiście "czy warte" jest kwestią indywidualną, ale chodzi mi o jakiś przybliżony współczynnik opłacalności. Jeśli jest tak jak napisał stanec, to imo do małych samochodów szkoda sensu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 a do avensisa ładować? bo mam tez taki plan na wiosne tylko wlasnie jak chciałem w głownej mierze jechać pianką GMS - 022 (tą grubszą podloge)pytanie czy gdzieniegdzie nie dac jakiejs maty GMS z ALU. To co chce zrobic bo to sedan - to bagaznik, wneka kola zapasowego, no i cała podloge wewn. samochodu z nadkolami, do grodzi sie dotykac nie bede bo mi sie nie chce, ale dach bym ruszyl ze wzgledu na deszcz itd ale za duza jazda z tym moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mares Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Poprostu brak slow... Moze piaty raz bym powiedzial to samo to by dotarlo... choc moze nie... To ja proponuje zlotem wylorzyc caly samochod zeby nie bylo watpliwosci kto ma ile w portfelu a ze nie bedzie to zloto dzialac tak jak maty to nic wazne ze jest drogie i bezkompromisowe i wymagalo wkladu pracy :DKolego sanders, jeszcze mały komentarz. Ja rozumiem że siedzisz dużo na forum, masz dużo postów itd. Naprawdę nie jesteś jedyną osobą która siedzi na forum, czyta i jednocześnie przy tym potrafi myśleć. Chciałbym Tobie uświadomić że zastosowanie takich a nie innych materiałów było uzasadnione czytaniem innych tematów, i przeglądaniem innych instalacji. Jak już wcześniej wspominałem oklejanie M1+ splen było podpatrzone. Co do zastosowania splena byłem przekonany że go zastosuje a co do M1, stwierdziłem że skoro sporo osób go używa to nie kleją go żeby tylko wydac kasę i się napracować. Jak już pewnie zauważyłeś filc ma zarówno zwolenników jak i przeciwników (i nie chodzi tu o mnie). Wadą która spowodowała że go nie użyłem było to że pije. Pewnie zaraz ktoś napisze ja mam 10 lat i jest ok, u 10ciu będzie ok a u innego zrobi się gnój w aucie, bo jeśli byłby na dachu, podłodze i w kilku innych miejscach może nadokazywać i to ostro. Hm zastosowanie złota, bym bardziej porównał do stosowania drogich klocków, które są byle jak zmontowane i oczekuje się cudownego grania albo się wkręca sobie że jest mega super, a jest dupa. Zawsze można uświadomić kolegów z innego forum o złym postępowaniu, napisałem tak bo tam też patrzyłem. NIe wiem czy bym wszystko zrobił w kolejnym aucie tak jak w corsie, pewnie nie. Robiąc pierwszą instalację starałem się zrobić to jak najlepiej, i wiem że wszystkiego nieda się uniknąć i przy tym zrobić wszystko jak najbardziej optymalnie (uzyskując jak najlepszy efekt jak najtaniej). Czytając cały czas forum, używająć różnych materiałów człowiek się uczy, wie co zrobił żle, co by mógł poprawić.Na jednej robocie pewnie sie nie skonczy jakies poprawki bedzie trzeba robic jesli sie bedzie chcialo wlascicielowiJeśli Tobie się udało bez popełniania błędów i poprawek i zapewne jesteś zadowolony to tylko pogratulować i na tym zakończyć instalację. a do avensisa ładować? bo mam tez taki plan na wiosne tylko wlasnie jak chciałem w głownej mierze jechać pianką GMS - 022 (tą grubszą podloge)pytanie czy gdzieniegdzie nie dac jakiejs maty GMS z ALU. To co chce zrobic bo to sedan - to bagaznik, wneka kola zapasowego, no i cała podloge wewn. samochodu z nadkolami, do grodzi sie dotykac nie bede bo mi sie nie chce, ale dach bym ruszyl ze wzgledu na deszcz itd ale za duza jazda z tym moze byc Hm zamiast splena można użyć czegoś innego, proponuje zerknąć na inne pianki polietylenowe, chodź splen to pianopolietylen, może nie byc do końca to samo, ale raczej bardzo podobny materiał albo i to samo. Gms jest ciekawy i bym spróbował, zawsze na gmsa można dać wyżej wymienioną piankę (nie splen), bo jest z innego materiału zrobiona i pewnie na inne częstotliwości działa inaczej Co do dachu to najlepiej przejechać się autem ze zrobionym dachem i sprawdzić czy u Ciebie jest podobnie cicho, możliwe że w avensisie jest to fabrycznie dobrze zrobione, ja w corsie wiedziałem że "można poprawić" Nigdy nie macałem GMS-022 ale wydaje mi się że może być lepiej jeśli chodzi o układanie, splen jest dość sztywny a ten gms chyba bardziej się układa jak BTP, czyli bepzroblemowo. Zastanawiam się czy wyklejenie przedniej części dachu by nawet nie wystarczyło, w tym miejscu powietrze chyba robi hałas a póżniej już opływa dach po jego linii. Jak będzie ciepło to popatrzę i posłucham...Jeśli chodzi o deszcze to chyba bardziej M1 tu pomaga ale mogę się mylić. Filc mam zamiar zastosować na maskę, zobaczymy co z tego wyjdzie. Tam raczej szkody nie zrobi (w najgorszym wypadku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Dobre podejście do tematu. Co do wyklejenia dachu, u siebie mam Dynamatem i na to Pianka jest spoooro ciszej. Dużo bardziej odczułem na plus niż wygłuszenie i wyciszenie grodzi silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Filc mam zamiar zastosować na maskę, zobaczymy co z tego wyjdzie. Tam raczej szkody nie zrobi (w najgorszym wypadku). u mnie jest tak oryginalnie i wydaje mi się że spełnia swoje zadanie, bo jest stosunkowo cicho. Tyle, że silnik ładnie brzmi na wysokich obrotach i tego się nie chcę pozbawić, dlatego nie doklejałem mat sztywnych na maskę i nie planuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mares Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 u mnie jest tak oryginalnie i wydaje mi się że spełnia swoje zadanie, bo jest stosunkowo cicho. Tyle, że silnik ładnie brzmi na wysokich obrotach i tego się nie chcę pozbawić, dlatego nie doklejałem mat sztywnych na maskę i nie planuję.U mnie też jest, tylko za cichy ten silnik nie jest i dodatkową warstwę mam zamiar dać, Mat napewno nie będę dawał w to miejsce:), czyli na maskę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Mat napewno nie będę dawał w to miejsce:), czyli na maskę. dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawo_81 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Wysoka temperatura? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mares Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Głównie chodzi o ciężar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 ile waży taka mata na maskę? 3-4kg?Rozumiałbym przy samochodzie na tor ;) co do temperatury, to chyba nie ma większego wpływu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Tutaj domowe pomiary:http://www.peugeot-klub.pl/index.php?topic=19789.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Taka fajna instalka (pogratulować) a taki śmietnik w wątku;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 wiadomo - najfajniej jak wszyscy piszą, że fajnie... po co pytać i dyskutować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 min polowa uzytkownikow tego forum udziela/zaglada na kilianowoa tam jakos nie widzialem takiej jazdy na wygluszony samochoda tam kazdy samochod na maxy wyklejony jest gdzie tylko sie dao co chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.