Skocz do zawartości

Corsyka C :)


mares
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj nie chodzi do konca o porownanie samochodu wygluszonego do nie wygluszonego a raczej o wybor najlepszych materialow do uzyskania efektu nie mowie tez ze to co kolega zrobil nie przynioslo zadnych skutkow a raczej ze mozna bylo zrobic to tsniej i skuteczniej. W starszych autach lub autach nizszej klasy latwo uzyskac poprawe w nowszych lub wyzszej klasy juz takie latwe to nie jest to fabryka duzo dala. Corsa chyba fabrysznie nie byla doskonala wiec poprawa napewno jest pytanie o ile byla by wieksza poprawa gdyby zastosowac materialy pochlaniajace
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 263
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jakie zadania spełnia mata bitumiczna?

Bo śledząc temat nasuwa mi się takie pytanie :)

 

Mi sie wydaje ze usztywnia powierzchnie aby nie wpadala w rezonans , redukuje tez halas poprzez dolorzenie jednak jakiejs warstwy materialu ale nie pochlania dzwieku

 

p.s Jestem laikiem biore to tylko na chlopski rozum wiec prosze nie traktowac mojego zdania jao wyznacznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze usztywnia powierzchnie aby nie wpadala w rezonans , redukuje tez halas poprzez dolorzenie jednak jakiejs warstwy materialu ale nie pochlania dzwieku

 

p.s Jestem laikiem biore to tylko na chlopski rozum wiec prosze nie traktowac mojego zdania jao wyznacznika

 

I masz w 100% rację. Dla mnie zabiegi autora tematu to typowy przerost formy nad treścią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, to co należało by zastosować aby wyeliminować maksymalnie dzwięki dochodzące z zewnątrz na kabiny. Pomijając pęd powietrz docierający poprzez szyby, czym ulepszyć nadkola, gródź, dach itd. aby było ciszej.

Czyżby wystarczał tylko zwykły filc.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To najbardziej bola opłaca się kupować. Nie dość że 6zł to jest gruba a jak zaschnie to jest sztywna jak ja pitole. A taki stp nie dośc że cienki to jeszcze elastyczny. To jak to jest? Jeżeli chodzi o maty do CA czyli np Dynamat maja równierz własciwości dzwiekoszczelne wydaje mi sie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, to co należało by zastosować aby wyeliminować maksymalnie dzwięki dochodzące z zewnątrz na kabiny. Pomijając pęd powietrz docierający poprzez szyby, czym ulepszyć nadkola, gródź, dach itd. aby było ciszej.

Czyżby wystarczał tylko zwykły filc.?

 

Moim zdaniem lepiej chłonie niepożądane dzwięki niz butylowe gms-y, stp-y i inne dynamaty. Materiały, które wymieniłem są dobre do wytłumienia rezonansów blachy ale nie pochłoną hałasu z zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:zdrowko:

 

jeden wtóruje drugiemu ... a nic tak naprawdę nie napisał ... mata to nie wszystko, myślisz że filc rozwiąże wszystko ? ehhhh same "mundrale" widać na forum ostatnio, a żaden pewnie w łapie nie miał niczego znając życie ;) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden wtóruje drugiemu ... a nic tak naprawdę nie napisał ... mata to nie wszystko, myślisz że filc rozwiąże wszystko ? ehhhh same "mundrale" widać na forum ostatnio, a żaden pewnie w łapie nie miał niczego znając życie ;) :P

 

Bez przesady, nie jestem "mundralą" i nie twierdzę, że filc rozwiąże wszystko. Po prostu wydaje mi się, że sama mata nie jest w stanie zniwelować hałasu z zewnątrz. Nikomu tu nie wtóruję tylko mam podobne zdanie do Sandersa i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozne materialy (materialy o roznej gestosci) tlumia rozne czetotliwosci

problem w tym, zeby wiedziec co potrzeba tlumic, wybrac odpowiedni material i gdzie to przykleic

 

ale chyba, zaden z was nie sluchal samochodu w jakikolwiek wygluszonego (oprocz drzwi)

w takim samochodzie wrazenia sa zupelnie inne

dzwiek nie ucieka na zewnatrz a w srodku jest duzo ciszej

w takim samochodzie sie lepiej slucha muzy, chocby wygluszony byl zwykla mata app

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Panowie dawać co i do czego jest najlepsze i najlepiej w nowym temacie żeby nie zaśmiecać koledze. A są tu przecież ludzie co mają doświadczenie w tych sprawach np drzwi- dynamat extreme ,stp.... itd

podłoga- ..... :luka: . Mi by się przydało i innym też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie brata samochód wygłuszylismy caly bolem i wcale efekt nie jest taki zajebisty. Dlatego uważam że mojego fabrycznego wygłuszenia z Audi nie bedę ruszał. Wygłuszone Dynamatem mam drzwi i cały bagaznik i jest o wiele lepiej niż w brata Octavi gdzie wygłuszyliśmy wszystko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Panowie dawać co i do czego jest najlepsze i najlepiej w nowym temacie żeby nie zaśmiecać koledze. A są tu przecież ludzie co mają doświadczenie w tych sprawach np drzwi- dynamat extreme ,stp.... itd

podłoga- ..... :luka: . Mi by się przydało i innym też.

Absolutnie mi nie przeszkadza że w tym kierunku poszedł mój temat. Sam chętnie posłucham co mógłbym u mnie poprawić albo zmienić, no raczej zrywać nie będę tego co zrobiłem. Tylko żeby to było jakoś normalnie pisane a nie wytykanie, że gdybyś zastosował to a nie to, to by było lepiej bo mam u siebie inaczej i jest lepiej chociaż nie porównywałem z czymś innym. Każdy ma prawo zrobić tak jak mu się podoba, mogę opisać co się u mnie zmieniło i w jakim stopniu ale nie wiem czy moje rozwiązanie byłoby lepsze niż kolegów, nie sprawdzałem, nie porównywałem z innymi autami, nie testowałem u siebie innych materiałów niz te które mam u siebie. Jedynie kombinowałem z drzwiami, robiąc jedne inaczej niż drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnimi czasy wszystkie tematy kończą się na wymądrzaniu tzw. "Specjalistów" od siedmiu boleści którzy twierdzą że można zrobić coś lepiej , taniej. Kolega zrobił kawał dobrej roboty. Zaczął swoją pracę od podstaw a podstawy ma bardzo dobre. Konkretnie przygotował samochód do dalszego rozwoju instalacji. Korzystał z materiałów dedykowanych do CA i to nie byle jakich. Może kolega nie chciał robić tego taniej. Czy ktoś z Was siedzi mu w kieszeni i liczy pieniądze. To że dla Was są to materiały nie najtańsze nie świadczy że takie same są dla Kolegi. Jedni piją "szampana" z Biedronki za 5 PLN a inni prawdziwego za XXXXX PLN bo czerpią z tego przyjemność i stać ich na to. Efekt ten sam - można się upić :). W waszym mniemaniu po co za to przepłacaj jak efekt ten sam :). Z pewnością większość z was nie ma w 1/10 tak przygotowanych pojazów i gul wam skacze że ktoś to ma. Najlepiej skrytykować żeby poprawić sobie samopoczucie. Dla mnie możecie wyciszać sobie swoje pojazdy nawet starą kołdrą, watą, gazetą czy co tam sobie znajdziecie jeszcze - tanie - bo pewnie dobrze tłumi, To wasza sprawa i może spowoduje pojawienie się uśmiechu na twarzy - czego Wam życzę ale nie wypowiadajcie się o tej instalacji że można było taniej to osiągnąć. Przykre to jest że takie głupoty wypisujecie w Kolegi temacie gdzie pokazał naprawdę dobre podstawy i kawał dobrej roboty. Z mojej strony tyle. Amen - proszę nie pić do mnie bo nie będę kogoś przekonywał do swojego zdania.

 

Do autora. Kawał dobrej roboty oby tak dalej.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...